Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

bedrijfsarts deel 2
Nadat Tanja zich gewillig op de onderzoekstafel had neergelegd, zag ik voor het eerst hoe mooi ze gevormd was van onderen.
Een klein slipje bedekte nog haar vrouwelijkheid,met een vinger haakte ik het slipje opzij en met mijn tong likte ik vanuit de buitenkant naar binnen.
Tanja was nat ,de bedrijfsarts was geil!
Tanja kreunde bij de eerste lik,en nog wat verlegen gaf ze aan dat dit heerlijk was .
Ik likte verder en vond mijn weg naar haar grotje die nat en warm was.Tanja smaakte zoals ik eigenlijk verwachtte,heerlijk !Al snel zag ik dat haar clit was gegroeid.
Ik likte waar ik kon en met een ferme ruk trok ik haar slipje uit.
Doe je benen zo wijd als kan Tanja ik ga je lekker verwennen.
Tanja was erg opgewonden ,kreunend deed zij wat ik vroeg,met twee en later drie vingers vingerde ik haar heerlijk natte ingang,en likte haar naar een ongekend hoogtepunt.
Het duurde niet lang of schokkend en kreunend beleefde Tanja haar hoogtepunt ,een enorm orgasme kwam over haar heen.
Het nat gutste werkelijk over mijn hand en mond.
Ohh. Leonard..kreunde Tanja wat is dit heerliiiiijk..!
Ik moest mij zelf tot het uiterste bedwingen om niet te spuiten.Wat was ik geil!
Na dat Tanja wat tot bedaren was gekomen,pakte ze mijn stijve vast en trok mij naar zicht toe.
Haar mond omsloot mijn op exploderende stijve en Tanja pijpte mij vol overgave.
Het duurde niet lang,ik gaf aan te komen.Tot mijn verrassing zoog Tanja door,ik kwam heftig spuitend klaar in haar heerlijke mond.
Zelden ben ik zo leeg gezogen als op dat moment.
Ik kon niet van Tanja afblijven en vingerde haar drijfnatte kut,Tanja reageerden op nieuw fel en kermde het uit alsof zij weer op het punt stond te komen.
Ik trok mijn vingers uit haar en met mijn nog half slappe lul drong ik bij haar binnen.
Al snel werd door het geweldige gevoel om in haar te mogen zitten mijn lul weer stijf.
Ik neukte de bedrijfsarts!
Oh,Tanja je bent zo verschrikkelijk lekker.
Na wat pomp bewegingen trok ik mijn stijve uit haar terug en draaide Tanja om op haar knieën zodat ik haar van achter kon nemen.
Ik kon haar goed bekijken,een hele mooie volle natte licht behaarde kut,
en een mooi kontje.
Ik drong opnieuw in haar ,Tanje kermde dat ze wilde geneukt worden,Oh Leonard neuk me ,neuk me !
Ik nam haar diep en fel,na een korte tijd voelde ik haar schede om mijn lul knijpen en een enorme kreet ontsnapte uit haar mond ,ik kkkoooomm ! Ohhh !.ik Kooommmm !
Ik hield het niet meer en loosde mijn laatste zaad diep in haar .
Uitgeput vielen we neer op de behandel tafel.
Na enige minuten zwijgzaam zo gelegen te hebben,zij Tanja dat ze dit nooit eerder had gedaan en haar man altijd trouw is geweest.
Heb je er dan spijt van Tanja vroeg ik ,nee,niet echt het was heerlijk ,ik ben nog nooit eerder meerdere malen klaargekomen Leonard, en ik wilde dit gewoon !
Kussend en strelend zonder veel te zeggen,kwamen we zo tot rust ,we kleden ons aan zoenden elkaar en besloten weer verder te gaan ,naar huis naar vrouw en man.
Twee dagen later kwam ik Tanja tegen in de lift,het was moeilijk ze kleurde wat ,ik ook maar groeten elkaar vriendelijk in het bijzijn van anderen.
Ik hoop dat het nog eens mag gebeuren.
wie weet ,en als dat zo is dan zal ik daar over schrijven.

Leonard.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online