Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Matthias Linski, die naam zal ik nooit vergeten
Matthias Linski, die naam zal ik nooit vergeten.

Matthias Linski zit in de klas van Stasegem en Jessica en Lisa waren mijn beste vriendinnen, en zaten in mijn klas.
Nu kan ik beginnen met mijn verhaal:

We gingen met onze klas op bosklassen. De 6de klas van Stasegem ging ook mee.
We waren er nog maar 2 dagen en ik hoorde van een vriend van Matthias dat hij verliefd op mij was…
Dan kwam het, Ik en mijn vriendin Lisa waren verliefd op Matthias!!! De week vloog voorbij.
Maar wat raar bleef; Ik en Lisa bleven vriendinnen, ook al waren we alletwee verliefd.
Dan na de school, nodigde ik Lisa, Jessica en Matthias geregeld uit om naar het park te gaan.
Mijn verliefdheid stond op 100%. En Jessica steunde me volledig!!! Lisa ook maar wat minder, wat normaal is.
Matthias maakte op een dag in het park aan Jessica bekent wie zijn lief wordt. Ze verschoot zo erg dat ik wist dat er iets niet klopte.
En dat was ook zo…Irma (de trut van de klas) wou ons voor de zoveelste keer plagen dat ze Matthias had gechanteerd aan de telefoon, voor als hij niet voor haar koos dat ze haar ‘grote broer’ (in het echt een ettertje) op hem af zou sturen!!!
Dus we wisten het…Niemand had nog kans van ons. Jessica trooste ons en we gingen naar huis.
Lisa en ik hadden zo’n liefdesverdriet, dat we hebben gevraagd aan onze ouders om van school te veranderen.
Omdat ik en Lisa zoveel hadden gehuild om onze liefde, hebben ze toegestemd en we werden verplaatst naar een school in Kuurne.
En dan kwam het nog erger; Matthias verhuisde naar Gent. Matthias was zo van streek, dat uit zijn slaapkamerraam is gesprongen!!!
Hij was niet dood, maar had wel erge verwondingen. Later Hebben Ik, Lisa en Jessica hem nog veel bezocht maar een maand later is hij toch naar de hemel verhuisd. Onze grote Liefde zullen we nooit meer zien. Matthias Linski, die naam zal ik nooit meer vergeten.

Dit is een echtgebeurt verhaal van mijn leven…toen was ik een meisje van 11 jaar en nu ben ik juist 16 geworden.
Jessica steunt Mij en Lisa nog altijd, en om de begrafenis van Matthias nog op te schrijven in een verhaal, daarvoor zal ik nog meer moed voor nodig hebben. Want nu ben ik nog altijd mijn eerste verhaal aan het verwerken. Voor de veiligheid, varander ik mijn echte naam in een valse naam; Ellen. Dit is dus niet mijn echte naam. Als je met me in contact wil komen voor het een of het anders of voor vragen, mag je altijd een mail sturen naar : Phebolie@hotmail.com .

Groetjes Ellen XxX


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online