Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Oude Buurvrouw en Jongensdroom..
Oude Buurvrouw en Jongensdroom.
Ik zal een jaar of 15 geweest zijn toen ik op een dag geroepen werd door een buurvrouw achter het huis van mijn ouders.
Deze dame zal een jaar of 55 geweest zijn en had volwassen kinderen.
Haar man was op de grote vaart en was weken van huis.
Eigenlijk kende ik deze dame alleen maar van het gluren van uit mijn slaapkamerraam. Zij zat vaak aan de tafel in de woonkamer tv te kijken en was vaak alleen.
Maar deze keer wenkte ze mij en vroeg, als je tijd heb kom dan eens even binnen, want ik heb een stapel gramafoonplaatjes over van mijn kinderen die ik nooit draai, misschien zit er iets voor je bij?
Ik naar binnen en aan de tafel waar zij altijd zat ging ik zitten.
Wat wil je drinken vroeg zij en ik zij doe mij maar koffie.
Ze verdween naar de keuken en enige tijd later zaten we samen aan de tafel aan de koffie.
Ze vertelde van alles over de kinderen die ze niet meer zag en dat ze vaak alleen was.
Nu moet je weten ik was (en ben) een dromer maar had nooit iets mee gemaakt met een vrouw.
Na een tijdje schoof ze dichter naar mij toe en kwam dicht bij me zitten.
Ze keek me aan op een manier die mij niet koud liet. Het praten ging door en zij pakte mijn hand en aaide er over ook pakte ze onder de tafel mijn been en streelde er over.
Maar verder gebeurde er niets.
Nog een koffie vroeg ze?
Nauw graag, was mijn reactie.
En zij weer naar de keuken ze had grote borsten en ze kwam terug met een meer open decoletee en weer zaten we daar aan tafel en ik wist niet waar ik moest kijken en werd behoorlijk opgewonden. Maar een vrouw zo als mijn moeder dat kon niet.
Na een tijdje moest ik echt naar huis en ze vroeg ik krijg toch wel een kusje? Heel verlegenging mijn mnd naar die van haar en zij gaf mij een tongzoen zo als ik nog nooit gehad had. En met een rood hoofd ben ik snel weg gegaan.

Een week later wenkte de buurvrouw weer en vroeg als je tijd hebt kom je dan nog eens. (ik had de beloofde plaatjes nog niet gehad)
Een dag daarna was ik vroeg uit school en ben weer naar de oude buurvrouw toe gegaan.
Dit keer had zij een ochtendjas aan en verder niet veel.
Ze vroeg na een tijdje, kun je eens kijken naar mijn klokradio op de slaapkamer want die doet het niet.
Ik zat in die tijd op de LTS-electro. en zij dat ik wel wilde kijken.
Wij naar boven en zij ging op bed zitten met haar benen vlak naast het nachtkastje waar de radio stond.
Ik op mijn knieen er naast en probeerde de radio aan de praat te krijgen en na wat zoeken naar de juiste knopjes werkte alles prima en kon ik niets vinden wat er mis was.
Ik snapte er geen bal van en keek haar aan en haar aanblik met die open ochtendjas maakte mij erg opgewonden en verlegen en ik stond op en liep weer naar de woonkamer voor de volgende koffie.
De buurvrouw volgde en even later zaten we weer aan tafel.
Na enige tijd kreeg zij hoge nood en ging naar de wc en naar later bleek ging zij daar zitten met open ochtendjas en de deur wijd open.
Ik wist niet wat ik moest en ging wat rondlopen door de kamer en toen mijn oog op haar viel daar op de wc , schrok ik me een ongeluk en ben snel weer aan de tafel gaan zitten tot de buurvrouw weer terug kwam.
Ze heeft mij die middag nog aardig op zitten geilen door me te strelen over mijn armen en benen. Maar behalve een beetje terug aaien en een kusje gebeurde er niets.
Tegen etenstijd moest ik weer naar huis en na een dikke kus verliet ik de woning.

Nog een maal heeft zij een poging ondernomen en mij gevraagd of ik niet eens een weekend met haar mee wilde naar familie.
Ik wilde wel maar van mijn ouders mocht ik niet en ook deze kans viel in het water.

Later toen ik genoeg moed had om te vragen of ik nog eens mocht komen om de plaatjes te halen zij zij dat er geen platen meer waren en ik niet meer hoefde komen.

Heel vaak heb ik nog gedroomd over de buurvrouw en toen haar man thuis kwam is er geen mogelijkheid meer geweest haar te ontmoeten.

Enkele jaren later moest ik in militaire dienst en was bijna nooit thuis (wat ik daar mee maakte komt mogelijk later).
En Niet lang na de militaire dienst ben ik getrouwd en de buurvrouw was uit mijn geheugen (dacht ik).

Nu veel jaren later en ik weet best veel van alle vormen van sex.
Is de oude buurvrouw weer vaak in mijn gedachte.

Het is zelfs een grote droom van mij om nog eens een relatie te krijgen met een dame die mijn moeder zou kunnen zijn en als zij mij nu een vinger geeft zal ik haar zeker de hele hand geven.
Ik zou haar oude kut zo veel en vaak willen likken als zij wil en al haar wensen vervullen.
Maar waar vind een "jongen" van 49 nu een lieve dame tussen 65 en 80 jaar die mij wil ontvangen en de oude droom uit laten komen en gelijk ook eens lekker de baas mag spelen!?!?

Ik blijf hopen en kijk flink om me heen.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online