Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Gemaskerd bal
Zaterdag 28 juli, wat had ik naar die dag verlangd. Een gemaskerd bal, wat moest ik me daarbij voorstellen? Het was een verjaardagsfeest met een stuk of dertig aanwezigen. De uitnodiging was de enige instructie die ik kreeg: party-verkeerd: kom onherkenbaar naar het spetterende feest! Ik kende enkele mensen en we spraken af om er samen naar toe te gaan. Ik koos voor een lang gewaad met een grote snit zodat mijn benen half zichtbaar waren. Een slanke figuur met een strak zwart stofje. Ik hield van het mysterieuze. Mijn masker was met een touwtje rond mijn hoofd gespand. Mijn lippen konden bewegen en enkel mijn ogen waren zichbaar. Wat was het leuk toen we elkaar zagen! Myriam! Wat ben je lekker leuk uitgedost. Ze vergeleken me met Mrs from the Adam Family. Ik was er trots op om mysterieus te zijn. Toen we aankwamen kende ik de andere mensen niet, maar al gauw sprongen enkele costuums in mijn gezichtsveld. Ik had plots oogcontact met een onbekende heer. We zeiden heel de avond geen woord, maar toch had hij me telkens in het visier. Hij stond aan de bar en staarde me heel de tijd aan. Telkens ik naast hem ging staan om mijn favoriete bloody mary te bestellen, keek ik verontwaardigend naar beneden. Ik was verlegen, maar toch keek ik hem dan ook doordringend aan. Het was zoals ik mij voelde. Er was iets gaande en niemand had dit gezien. Alleen wij voelden het vuur, het begin van een spannende avond. Hoe meer uren er voorbij gingen, hoe geviger de gevoelens werden. Nog steeds zonder woorden, kwam hij langs mij voorbij en streelde hij zijn hand sensueel langs mijn bekken heen. Ik voelde een koude rilling waar zijn hand verdween. Met mijn drankje ging ik naar de achtertuin. Die was gesloten, maar ik ging er door het raampje heen. Ik kon mij languit neerleggen en genoot van de sterren en fantaseerde over een hand die mijn lichaam beheerde. Ik had een zekere controle verloren, nog steeds wist ik niet wat er gaande was. Ik hoorde een geritsel doorheen de bomen. De mysterieuze man kwam langs me wandelen in cirkels en ik was niet eens bang. Sssst zei hij kalmerend. Ik mocht niets zeggen en hij kwam voor me staan met een uitdagende blik. Door de snit heen streelde hij mijn benen en ging verder door. Toen ik naar zijn masker greep, gaf hij mij een klap. Op dat moment voelde ik die adrenaline door heel mijn lichaam stromen. Ik trok zijn broek naar beneden en ging op hem zitten. Ik bewoog over hem heen en kuste hem ruig. Ik had inderdaad de controle verloren. Hij nam me vast bij mijn haar en trok mijn hoofd naar achteren. Hij stak zijn pik meteen in me en snakte mijn haar heen en weer. De romantiek, het mysterieuze, was omgeslagen in een rollenspel van frustratie, meer wilde verlangens. Ik wou hem overmeesteren en draaide me om. Bij deze poging nam hij me vast en legde hij me op mijn buik. Hij bokte steeds meer en meer. Ik schoof mijn ellebogen over het gras heen en tilde me vooruit, maar ook dit lukte niet. Hij pakte mijn armen en ging wijd over me liggen. Toen was het plots stil. Ik gaf me volledig gewonnen. Ik zei dat ik weer naar binnen ging. Hij liet me recht staan en liep weg. Toen ik door het raampje klom stond hij daar weer. Nu was ik bang geworden want die blik had ik over heel de nacht nog niet gezien. Hij trok me door het raam, tilde me op en rukte mijn kledij uiteen. Hij likte van onderaan mijn buik tot boven. Hij duwde me in de hoek en dan weer tegen de andere muur. Toen hij zijn broek naar beneden had gedaan duwde hij mijn hoofd neer. Hij stak zijn pik in mijn mond en duwde mezelf heen en weer. Met een duw op mijn schouders viel ik op de grond en klapte hij me nog twee keer in mijn gezicht. Hij rukte mijn masker af en likte mijn beide kaken nat. Mijn masker was weg, de mysterie was verdwenen. Ik lag daar naakt op de grond en kon geen woord uitschreeuwen. Hij pakte me nog eens op de grond en duwde me recht en pakte me nog eens langs achter. Toen duwde hij me tegen de muur en ging een stap achteruit. Op dit moment gleed ik langs de muur naar beneden en bewoog niet meer. Met zijn pik vreef hij in mijn gezicht en sloeg hem op en neer tegen mijn lippen. Toen liet hij me bekomen en staarde hij naar me vanuit de andere hoek van de kamer. Hier doe je kleren aan. Ik was verbijsterd van zijn stem, de eerste woorden die hij sprak. Heel zacht en meelevend. Hij nam mijn kleed en spande het dicht. Dit kan gemakkelijk gerepareerd worden. Neem mijn jas en hij sloeg zijn armen om me heen. Ik genoot van die genegenheid die hij me achteraf gaf. Ik had het spel verloren. Langs het achterdeurtje liep ik naar huis en ik heb nooit geweten wie het was. Nog steeds is het mysterie aanwezig. Als ik er aan denk, voel ik de verschillende soorten opwinding: frustratie, genegenheid, van koude rillingen naar vrees en bangelijkheid. Zo weinig woorden en zoveel verschillende emoties op één avond. Dit vergeet je gewoonweg nooit. Ik leg me erbij neer, gebeurd is gebeurd, maar avonden met sterrenhemels hebben een andere betekenis gekregen. Door de sterren heen zie ik het masker en zie ik mezelf ongewonnen op de grond liggen. Dit is mijn verhaal en de volgende dag zei ik: wat een feest, na de derde bloody mary ging ik naar huis. Hebben jullie dan nog lang gebleven?

Myriam...

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online