Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

De klant
De Klant

Ik (Henk, 35 jaar) werk al jaren als verkoper in een schoenwinkel in een provinciestadje in het zuiden van het land. De baan op zich is niet al te opwindend, maar ik hou het al zo lang vol. omdat ik iets heb met damesschoenen….En dan vooral de exemplaren met hoge hakken. Elke keer als een vrouw een paar mooie hooggehakte pumps of laarzen komt passen, raak ik vreselijk opgewonden, maar ik mag hier natuurlijk niets van laten blijken tegenover de desbetreffende klant of mijn collega Chantal, een mooie meid van 25, die in de winkel vaak op prachtige zwarte pumps met naaldhakken loopt. Van haar kan ik mijn ogen dan ook meestal niet afhouden, zeker niet, als ze er ook nog een kort rokje bij draagt…
Chantal kent volgens mij mijn voorliefde voor hoge hakken en kijkt dan ook vaak schalks mijn kant op, als ze voorbij paradeert op haar pumps of als ze mij bezig ziet met een “hoge hakken-klant�….Helaas heb ik haar nog niet kunnen neuken, want dat zou ik graag eens willen !

Op een niet al te drukke ochtend was ik in het magazijn bezig met het uitzoeken van een nieuwe partij schoenen, toen de winkelbel ging. Chantal was nog niet in de winkel, want ze moest nog even een boodschap doen en zou een uurtje later komen.
Ik liep de winkel in en zag een vrouw staan van een jaar of 45. Ze had lang donker haar tot op haar schouders en ze was mooi opgemaakt. Ze droeg een lange jas met een split en….schitterende zwarte pumps met metalen naaldhakken van zo’n 10 centimeter. Mijn ogen dwaalden natuurlijk meteen af naar die lekkere schoenen en ik voelde mijn pik in beweging komen…

Goede morgen, mevrouw, wat kan ik voor u doen ?, vroeg ik. De dame keek mij indringend aan en zei met een zwoele stem: Ik zoek een paar hoge laarzen, het liefst met hakken, zoals van deze schoenen…en ze tilde één van haar benen op en gunde mij een blik op één van die prachtige pumps. Ook kon ik een heel stuk van haar been zien, gehuld in een zwarte kous.
Wat zou ze verder onder die jas dragen ?, dacht ik, terwijl ik mijn pik tegen mijn gulp voelde duwen. Man, wat een geluk, om ’s morgens vroeg met zo’n lekkere vrouw alleen in de winkel te zijn. Chantal kon me nu tenminste niet storen, bij het kijken naar al dat moois.
Ik zal even achter kijken, wat ik voor u heb, mevrouw, zei ik. Welke maat hebt u ? 38, zei de dame, terwijl ze op de bank ging zitten, die achter in de winkel staat.
Ze trok haar jas wat omhoog, zodat ik kon zien, dat ze een rokje droeg tot een heel eind boven de knie. Wat een ongelofelijk sexy wijf, zeg….

Ik liep naar het magazijn en pakte een aantal dozen met hoge laarzen uit mijn “speciale hoekje�, waar ik voor mezelf de meest verleidelijke schoenen en laarzen bewaarde om ze af en toe goed te kunnen bekijken. Mijn pik begon nu toch wel erg hard te worden. Wat zou het toch lekker zijn, om eens een gelaarsde vrouw te mogen neuken. Mijn eigen vrouw had ik nooit aan de laarzen of hoge hakken kunnen krijgen, die vond dat allemaal maar onzin….

Toen ik weer in de winkel kwam met de stapel dozen, wist ik niet wat ik zag ! De vrouw had haar jas uitgetrokken en zat met haar prachtige lange benen over elkaar geslagen op me te wachten. Haar benen waren gehuld in zwarte nylons, zoals mij al eerder was opgevallen en haar rokje was toch wel erg kort. Zag ik daar een stukje blote dij ?…. Boven haar rokje droeg ze een wit bloesje, waarvan de bovenste knoopjes open waren, zodat je een riant uitzicht had op haar enorme tieten. Ik schatte ze minstens op een cup DD. Haar stijve tepels priemden door de doorzichtige stof naar voren. Ik kreeg het steeds warmer…

Zo, mevrouw, hier heb ik een aantal paren, zei ik en haalde het eerste paar uit de doos: een paar gladde rode laarzen, tot net onder de knie, met mooie hoge hakken. Hm, ik weet niet of rood me wel staat, zei de vrouw, terwijl ze één van haar pumps uittrok. Ik liet haar de laars aantrekken en trok de rits dicht. Op één pump en één laars ging de dame voor de spiegel staan. Nee, dit is het niet helemaal, zei ze, ik wil zwarte en de hakken mogen iets hoger. Ze keek wulps over haar schouder en ik haalde maar gauw een ander paar uit de doos: strakke zwarte knielaarzen, met spikes van 11 centimeter. De rode laars werd uitgetrokken, waarbij de vrouw iets voorover ging staan, zodat ik net onder haar rokje kon kijken: ze droeg nylons met jarretelles ! Hmmm, wat lekker…
Ze ging weer zitten, terwijl mijn paal steeds harder tegen mijn broek drukte. Ik word gek, van deze sexy stoeipoes, dacht ik….Straks heb ik mezelf niet meer in de hand…

Terwijl de vrouw tegenover me zat en inmiddels haar beide pumps had uitgetrokken, spreidde ze even haar benen (of ze het expres deed, weet ik niet) en zag ik héél even een glimp van een paar kale kutlipjes..Ze had geen slipje aan !!! Zou dat toeval wezen ?
Ik hield me zo goed en zo kwaad als het ging zo neutraal mogelijk en trok haar de sexy zwarte laarzen aan. Toen ik de rits van de tweede laars dichttrok, raakte ik “per ongeluk� even haar kous aan. Had ze door, dat ik op haar geilde ?
Ze liep een rondje door de winkel op haar laarzen en bleef voor de spiegel even heen en weer staan draaien. Wat een heerlijk gezicht was dat. Wat een prachtige benen en dan die grote tieten in dat strakke bloesje…
Wat er toen gebeurde had ik niet verwacht. De dame zei: deze neem ik, maar eerst moet jij even genomen worden, geloof ik ! Je hebt de hele tijd naar me zitten loeren. Geil je soms op laarzen, jongen ? Ik kreeg het nog steeds warmer en gaf met een rood hoofd maar toe, dat ik op haar en haar laarzen geilde en dat ze me vreselijk opwond. Het was een geluk, dat er nog geen andere klanten in de winkel waren en dat Chantal nog een half uurtje weg zou blijven…
Ehm, wat had u in gedachten, mevrouw, stamelde ik. Ze was achter me gaan staan en voelde aan de bobbel in m’n broek. Wacht even, ik sluit even de deur af, zei ik, terwijl ik het bordje “gesloten� op de winkeldeur hing.

Ik heet Ans, fluisterde de vrouw, terwijl ze weer achter me ging staan op die heerlijke stiletto-hakken. Uh, en ik Henk, zei ik. Zozo Henk, laat maar eens even zien hoe jij een hooggehakte vrouw verwent, zei Ans, terwijl ze weer op de bank achterin de zaak ging zitten. Ik knielde bij haar voeten en begon eerst maar eens haar laarzen te likken. Heerlijk was dat toch, die geur van het nieuwe leer. Ik likte langs de schacht naar boven en toen verder over haar kous en haar zachte dij, richting haar kaalgeschoren kut. Je had volgens mij al gezien, dat ik het liefst met m’n blote kutje onder m’n rok loop, zei Ans, terwijl ze licht begon te kreunen toen mijn tong haar spleetje raakte. Oehhh, wat ben ik geil, kreunde ik, terwijl ik wat steviger tussen haar benen begon te likken. Ans liet zich lekker acherover zakken en knoopte intussen haar bloesje los. Haar kut werd lekker vochtig en ik likte flink door. Toen ik even opkeek, zag ik haar joekels van tieten uit haar bloes kijken. Ze droeg een zwarte BH met halve cups. Dus daarom had ik haar tepels zo lekker door de stof zien prikken ! Ik ging naast haar zitten en terwijl ik haar met één hand begon te vingeren, likte en zoog ik aan haar tepels. Oei, daar werd dit lekkertje vreselijk opgewonden van ! Ze trok me verder naar zich toe en begon me te tongzoenen. Nu wordt het tijd voor die lekkere pik van je, hijgde ze en ze trok m’n rits open, knoopte m’n broek verder los en trok ‘m naar beneden…

M’n pik sprong uit m’n broek en Ans keek er verlekkerd naar. Wat een lekkere paal, hijgde ze. Daarmee wil je vast wel eens lekker tussen mijn geile laarzen…
Ze sloot haar hand om m’n pik en begon hem zachtjes af te trekken. Ik liet mijn handen over haar kousen en laarzen glijden en terwijl ik Ans nog een geile tongzoen gaf, kneedde ik haar heerlijke tieten. Ik nam haar tepels tussen mijn vingers en begon er aan te trekken. Hmmm, dat doe je lekker, ouwe laarzengeiler, kreunde ze en ze liet haar hoofd naar beneden zakken om mijn pik in haar mond te nemen…
Ze begon me wild te pijpen, terwijl ik haar prammen bleef bewerken en haar laarzen en nylons bleef strelen, waardoor mijn paal nog groter werd. Man, wat een mazzel had ik. Eindelijk zou ik een gelaarsde vrouw gaan neuken en wát voor één…
Ans pijpte stevig door en keek me af en toe geil aan. Na enige tijd ging ze op haar rug op de bank liggen en zei: kom kereltje, pak me met die grote pik van je. Ik wil ‘m tussen mijn laarzen in mijn kut…
Ik pakte m’n pik met één hand beet en leidde ‘m langzaam in de richting van haar kleddernatte spleet. Ik wreef er nog even lekker mee langs haar nieuwe laarzen en hoerige zwarte kousen en duwde ‘m toen tergend langzaam in haar soppende kut. Ans legde haar lekkere benen over mijn schouders, zodat ik tijdens het neuken haar laarzen kon likken, wat ik erg opwindend vond. Mijn paal gleed langzaam in en uit haar kleffe kut. Ik zal je eens lekker verwennen, geile del, kreunde ik. Ze smeekte me om haar sneller te naaien, maar ik bleef haar plagen, door af en toe mijn pik helemaal uit haar kut te trekken en hem er dan heel traag weer in te duwen.

Opeens schrok ik van een geluid. De winkeldeur werd geopend ! Chantal ! dacht ik, ai, wat moet ik nu…maar Chantal stond al naast de bank en zei: zozo mannetje, ben je lekker bezig ? Geile laarzenneuker die je bent….
Ik trok mijn pik uit Ans haar kut en met een rood hoofd keek ik Chantal aan, die er overigens weer lekker sexy bijliep op haar genaaldhakte pumps. Ook zij droeg een kort rokje en kousen. Ans zei: Zo, Chantal, ben je daar eindelijk ? Je kunt nog net even meedoen ! Ze kenden elkaar !! Ja, lekker ma, hoorde ik haar tot mijn verbazing zeggen. We zullen Henk met z’n tweeën eens een lesje leren, die ouwe gluurder !
Hoorde ik dat goed ? Lag ik de moeder van Chantal te naaien hier in de winkel ? Jaja je hoort het goed, zei Chantal, ik vond dat je maar eens lekker aan je trekken moest komen en die moeder van mij is net zo’n laarzen- en hakkenverslaafde als jij, dus heb ik haar maar eens op je afgestuurd !
Kom jongen, hijgde Ans, maak me eerst even lekker klaar. Tja, ik kon er natuurlijk niet meer onderuit en duwde mijn pik weer in Ans haar kut. Terwijl Chantal toekeek, neukte ik haar in no-time naar een heerlijk hoogtepunt. Kreunend en hijgend kwam Ans klaar. Ik naaide nog even lekker door en voelde na nog een paar flinke stoten m’n zaad naar boven schieten. Ik trok m’n paal uit haar kut en spoot alles kreunend over haar grote prammen.
Kom ventje, hoorde ik Chantal achter mij zegggen, lik dat maar eens lekker op. Ik likte Ans haar tieten schoon en toen ik opkeek zag ik Chantal in alleen haar kousen, jarretelles en pumps naast me staan…

Ik stond op, met m’n pik nog recht vooruit. Ans kwam hijgend overeind en greep ‘m van achteren beet. Ze trok er even aan, terwijl ze haar nog vochtige tieten tegen me aan duwde.
Je moet nog een keer, mannetje, fluisterde ze in mijn oor. Chantal ging grijnzend op de bank liggen en Ans droeg me op haar kutje te likken. Ze werd supersnel nat tussen haar benen. Ans leidde mijn inmiddels weer flink stijve paal de kut van haar dochter binnen. Ook háár benen werden over m’n schouders gelegd en terwijl ik Chantal naar een orgasme neukte stond Ans op haar nieuwe laarzen toe te kijken. Ik kwam schreeuwend voor de tweede keer in korte tijd klaar en spoot dit keer mijn lading in Chantal haar natte kutje.

Zo, ik denk dat je voorlopig wel even genoeg hebt gehad, zei Ans. Ik kreeg van beide dames nog een geile tongzoen en toen moest er weer gewerkt worden…
Ans rekende de laarzen af, terwijl Chantal grijnzend naast me stond. Kom je vanavond, na het werk bij ons eten ? vroeg ze. Wie weet, wat we daarna nog voor je in petto hebben…
Die dag kon ik mijn aandacht niet echt bij het werk houden...





Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online