Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Zwarte Kerstman
Twee weken voor de kerst stelde ik mijn man voor zijn collega met de kerstdagen uit te nodigen.
Bendari, iedereen noemde hem Ben, was een vluchteling uit Ethiopië, een lange zwarte man die ik op een feestje van de zaak ontmoet had.
Tim keek eerst wat bedenkelijk, maar ging toch accoord, tenslotte was het een fijne collega en hij wist dat hij met de kerstdagen alleen zou zitten.

Op kerstmorgen sta ik in mijn peignoir het eten voor te bereiden, Tim komt proeven en kan het niet laten zijn vingers in mijn kutje te steken en ze vervolgens af te likken.
“Jij smaakt ook heerlijk!”

Nadat hij mijn kutje heeft geschoren gaan we samen onder de douche.
Ik maak hem geil door aan zijn pik te zuigen en zijn ballen te kneden, maar zorg er voor dat hij niet klaarkomt, ik wil dat hij de hele dag met een geil gevoel in zijn ballen rondloopt.
“Zal ik mijn slipje vandaag uitlaten dan kun steeds even voelen of ik een warm heet kutje heb?”
Ik vind het heerlijk om zonder broekje te lopen, terwijl ik weet dat mijn man de hele dag daar voortdurend opgewonden van raakt.

Tegen vier uur staat Ben voor de deur met een lekkere fles wijn en een bloemetje voor mij.
Ik geef hem spontaan een zoen en bedank hem hartelijk voor deze attentie.
We drinken een paar glazen wijn en om zes uur zet ik het eten in de oven.
“Ik ga me even omkleden.”
Boven trek ik mijn zwarte jurk, die Tim altijd opwindt, omdat mijn figuur er zo prachtig in uitkomt, zegt hij.
“Het is een jurk van kant waaronder je eigenlijk een zwarte onderjurk moet dragen, behalve vanavond!” denk ik glimlachend, terwijl ik mijn gladgeschoren kutje streel.
Ik ben alleen met twee mannen en ik verheug me op een triootje.

Ik ga tegenover de mannen zitten en ze genieten van de doorzichtige stof, die weinig te raden overlaat.
Ik weet dat ik een mooi figuur heb en als ik naar de keuken loop, voel ik hun ogen op mijn billen gericht en ik vermoed dat hun penis nog harder wordt.

Na het eten ga ik tussen hen in zitten op de bank.
“Heeft het gesmaakt heren?”
“Het smaakt naar meer,” zegt Tim, die ondertussen in de gaten heeft wat mijn bedoeling is.
De diepe split aan de voorkant van mijn jurk valt open.
Tim legt zijn hand op mijn bovenbeen en schuift langzaam omhoog tot hij mijn kale poesje bereikt.
“Je hebt een warm nat kutje!”
Ben kijkt stiekem vanuit zijn ooghoeken en aan de bobbel in zijn broek zie ik dat het schouwspel hem opwindt.
Ik leg mijn hand op zijn kruis en wrijf zachtjes over zijn broek,
“Vind je me mooi, mag ik je pik zien?” vraag ik smekend.
Ben kijkt vragend naar Tim, die alleen maar kan knikken.
Ben trekt zijn broek uit en ik schrik van de enorme erectie in zijn slip.
Mijn hand schuift in zijn onderbroek en ik voel een dikke lange paal.
Ik buig voorover en neem de zwarte besneden joekel in mijn mond en laat mijn tong om zijn eikel cirkelen.
“Ik heb zin om je prachtige grote penis in mijn vagina te voelen!”
Ben begint te kreunen, maar ik richt mijn aandacht op Tim, die inmiddels zijn broek heeft uitgetrokken.
“Zal ik jouw ook aan je lekkere leuter zuigen?”
Mijn tong verwent zijn eikel en weldra komt het eerste druppeltje tevoorschijn.
Ik lik het gulzig op: “Mmm, nog lekkerder dan het toetje!”
Ben likt mijn klitje en steekt zijn lange tong zo diep mogelijk in mijn vagina.
Ik word bloedgeil van zijn beweeglijke tong, die over mijn kittelaartje flitst,
”Ga eens op de grond liggen,” zeg ik tegen Ben.
Voorzichtig laat ik mijn hete spleet over zijn zwarte paal zakken.
“Steek je geile pik in mijn anus,” smeek ik Tim.
Geheel gevuld wip ik open neer, terwijl Tim zijn lul tegen mijn sterretje duwt en me voorzichtig in mijn kontje neukt.
De mannen hebben snel het goede ritme gevonden en ik voel mijn hoogtepunt naderen,
Als mijn kutspieren krampachtig samentrekken, voel ik Bens zaad diep in me spuiten.
Tim kreunt: “ Ik kom, ik spuit mijn sperma in je kont!”
Het witte zaad druipt op de zwarte buik van Ben.
Ik lik hem tot het laatste druppeltje schoon: “Jullie hebben heerlijk zaad, ik wil de komende feestdagen nog veel meer proeven!”


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online