Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Love and hate just dont match together deel2
5.So Much For My Happy Ending.
Hij slenterde voor me aan door de straat, en trapte zo af en toe een steentje weg.
Waar hadden ze het over gehad, dat hij opeens zo sad is? Jeetje.. ik moet echt leren uit me gedachtes te komen.. nu weet ik niet wat hij heeft.. en wat ze tegen hem gezegd hebben.. hij zou het zeker ook niet vertellen.. ‘’gaan we naar het bankje?’’ vroeg ik aarzelend, niet proberend hem uit zijn gedachtes te halen, want zo te zien was hij ook diep verzonken.. hij knikte langzaam, en liep verder. Ik bleef achter hem lopen, want íets gaf mij het rare gevoel dat ik beter niet naast hem kon gaan lopen. Misschien is het beter als ik gewoon weg ga.. ik denk niet dat hij dat door zou hebben… maar op het moment dat ik me om wou draaien, hoorde ik hem snikken. Shit! Ik wist wel dat er iets was… ik draaide me weer om, en rende op hem af. Ik sloeg een arm om hem heen, en streelde zijn haar. ‘’wat is er..?’’ vroeg ik zacht. Hij schudde zijn hoofd, en slikte. Ik kan het haar toch niet vertellen? Dan zou ze gebroken worden.. nee.. dat kan ik haar niet aandoen… ‘’nee.. er is niks hoor.’’ Ik knikte. En liep hij liep langzaam voorbij me. Waarom zou hij wat voor me verbergen.. ik liep langzaam achter hem aan, terwijl we bij hét plekje waren aangekomen. Waarom zou hij hierheen willen eigenlijk.. ik vat het niet helemaal.. hier hebben we elkaar voor het eerst met z’n 2en gesproken .. op een hele andere manier dan op school.. toen was hij nog de stoere gangster.. maar toen ik hem daar sprak, leek het net iemand anders.. waarom hierheen..? zou hij misschien weer iets belangrijks te vertellen hebben? Zoals toen.. maar dat was al bijna anderhalf jaar geleden! Maar toch, we zijn hier altijd weer gekomen als we alleen moesten zijn, als ik weer ruzie had, en hij weer geslagen werd.. ‘’sjers.. ‘’ mompelde hij , al klonk het haast alsof hij stikte in zijn woorden. ‘’ik moet je wat vertellen…’’ ik schrok. Er klonk een trilling in zijn stem. Wat zou er zijn? Waarom zou hij moeten huilen?...


6. must say goodbye.
‘’wat is er dan?’’ vroeg ik aarzelend, wat moest ik anders zeggen. Kan ik het wel..? maar zo belangrijk is het niet.. t’ is alleen.. dat.. ‘’ik ga weg..’’ mompelde hij. Ik schrok. Waar gaat hij heen?! Wat.. waarom.. waar.. ‘’ me ouders willen verhuizen..’’ hoe zou ze zich voelen… ‘’nou ja.. me ouders gaan scheiden.. waren ze al heel lang van plan.. maar ‘k moet met me moeder mee van haar… en me moeder wil terug naar haar geboorteplaats..’’ dit kán niet!! Ik wil het niet.. ik wil hier blijven.. ‘’en… eh.. waar is dat dan?’’ straks zit het aan de andere kant van Nederland! Dan zien we elkaar nooit weer.. ‘’Alphen aan de Rijn…’’ ik wist het! Nee, dit kan toch niet.. het is onmogelijk!! ‘’ik wil niet eens mee.. maar ja.. als minderjarige heb ik nog niks te vertellen.. ‘’ ik liet me langzaam naast hem op het bankje zakken. ‘’maar.. waarom heb je dit niet eerder verteld?’’ vroeg ik volslagen van verdriet. ‘’ik kón het niet.. we hadden het zo leuk dit weekend! Ik kon het toch niet verpesten voor je?’’ hij liet zijn hoofd in zijn handen zakken, en zuchtte. ‘’nou ja.. leuk .. af en toe was het niet erg perfect.’’ Mompelde ik, en hij wist wat ik bedoelde. ‘’daar kon jij niks aan doen.. ’t was mijn schuld..’’ hé.. is ook zo.. zouden me ouders me al vergeten zijn.. en Jw..?maar wacht.. wat is dat.. ‘’wat heb je op je arm?’’ vroeg ik, terwijl ik zijn mouw verder ophoog schoof. Er zat een grote blauwe plek op. Die had ik niet opgemerkt gister! Hij slikte even. Ik kan haar alles vertellen.. ‘’ ik had weer eens ruzie met me vader donderdag..’’ mompelde hij, verdwaald in zijn gedachtes. ‘’hoezo dat?’’ ik wist wel dat er meer was.. ‘’ ‘k weet niet echt.. ‘t ging zo snel.. we hadden een discussie.. over iets onzinnigs.. en toen heb ik waarschijnlijk iets verkeerds gezegd.. hij greep me meteen weer bij de arm.. ‘’ en hij vreef pijnlijk over zijn arm. Ik leunde rustig op zijn schouder. Waarom moet ik nou weg.. laat ik het er maar niet meer over hebben.. ‘’hoe gaat het bij jou thuis dan..?’’ ik zat meteen weer recht, geschrokken dat hij ook naar mij vroeg. ‘’oh,, zo z’n gangetje..’’ hoe laat is het… hoelang ben ik al van huis weg.. minstens 2 dagen.. maar ik wil nog niet terug.. het is bij hem té fijn… en bij de meiden ook.. eindelijk mijn eigen plekje.. niet thuis.. langzaam stond Jan Willem op. Ik stond snel ook op. Hij sloeg zijn armen om me heen. Toch moet ik nog vertellen waarneer.. ‘’ik ben maandag al niet meer op school..’’ mompelde hij zacht, terwijl hij me stevig vast had. Nee, dit kan al helemaal niet waar zijn! Maandag?! Maar dat is morgen.. gék! ‘’morgen al..?’’ hij knikte langzaam. ‘’maar… dan is dit dus ons.. afscheid?’’ hij liet me een klein beetje los, maar hield nog wel z’n armen om me heen. ‘’ja.. ‘k.. oh ‘t spijt me..’k had het eerder moeten vertellen..’’ ‘’ik ga mee..’’ ‘’nee dat kan je niet maken.. echt niet, dat moet je niet doen.’’ Zei hij geschrokken. ‘’ik doe het wel.. als jij gaat, ga ik ook..’’ hij zuchtte langzaam. ‘’doe het maar niet..’’ hij drukte een korte zoen op mijn wang, en ging weg.



Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online