Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door n van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Slaaf door meid op school.
Slaaf geworden van die ene meid.
Echt gebeurd verhaal!
Ik heb dit verhaal geschreven en gepost omdat… lees je in het verhaal.
De meesteres is 15
Ik ben 14

Op onze school hebben we een speciaal lokaal een lokaal waar je naar toe kunt als je druk bent.

Op een dag was ik erg druk met een vriendin van mij ik was aan het lachen en dollen.
Toen op een moment de leraar zij; “ga naar het lokaal”!
Dus wij er naar toe, maar er was geen leraar.
Omdat die leraar vrij was en omdat er gesprekken waren.
(er zit een halve muur tussen de ene stuk en het andere stuk.)
Wij terug en de leraar zij, het maakt me niet uit ga daar zitten!

Dus wij gingen daar zitten en zij had mooie hakken aan ik kon mijn ogen er niet van af houden!
Stiekem keek ik er naar als zij aan het werken was.
Ik voelde mijn lul al een beetje opzwellen.
Dus ik probeerde mij te concentreren op mijn werk ook al was het moeilijk.
Op een gegeven moment stond ze op, en ging ze een printje halen, ik keek naar haar en ze draaide om ik draaide snel terug ik dacht, O ze heeft me in de gaten!
Toen maakte ze een opmerken; “is het lekker!” Ik voelde dat ik rood werd, maar ik zij ja je hebt een lekker kontje, (maar ik keek daar niet naar.)
Toen ging ze terug zitten en knip oogde naar mij.
Dus ik ging weer aan het werk, en toen zei ze “pff wat is dit moeilijk kun even helpen?”
Dus ik draaide mijn stoel naar haar toe, en zij draaide de stoel naar mij toe, dus wij stonden met de benen tegen over mekaar, ineen keer zet ze hard haar rechter schoen op mijn lul.
En begon te rijden (ongeveer 3 – 5x), mijn lul stond hartstikke stijf.
Ze maakte een gebaar van ssst met haar vinger en deed haar voet van mijn lul af en fluisterde in mijn oor, “niets doen of ik roep dat je een stijve hebt!
(Langs de muur hadden ze een gesprek)
Dus ik deed niets, en ik wachten tot ze meer zij toen zei ze.
Als je op je knieën gaat en mijn schoen 1x kust, dan zeg ik niets tegen iemand en roep ik ook niet.
Ik twijfelde maar toen dacht ik ach als ik het doe dan ben ik er morgen van af want ze heeft geen bewijs!
Dus ik ging op mijn knieën zitten en kuste haar laarzen ging weer op mijn stoel zitten.
Toen dat allemaal gebeurd was kon ik mij niet op mijn werk concentreren, maar wat mij opviel was dat ze er niets over zei en deed als of er niets was gebeurd.


De volgende dag op school.
(ik kom altijd lekker vroeg op school)
Zag ik haar staan, ze liep naar me toe en zei we zijn nu lekker alleen.
Ik wilde weg lopen maar ze zei dat zou ik maar niet doen!
Dus ik vroeg waarom niet? Omdat je mijn slaafje bent!
Ik zij stoer, je kunt niets doen je hebt geen bewijs!
Toen pakte ze haar mobiel en liet een filmpje zien ze zei;
“toen ik een printje ging pakken had ik mijn mobiel op filmen gezet!”
Ik schrok me kapot ik dacht wat nu!
Ze zei volg mij!
We liepen de trap op en liepen naar de leraren wc.
Ze deed de deur op slot en zei: ‘Kom sletje mijn schoenen zijn vies!”
Ik keek maar haar schoenen waren niet vies maar ik begreep het.
Ik begon te likken.
Toen ik klaar was wilde ik gaan staan toen gaf ze een knie in mijn lul en ik zakte van pijn in.
Ze zei: “Heb ik je toestemming gegeven om op te staan!”
Mijn antwoord was nee sorry,
toen trok ze me aan mijn haar en zei wat zeg je!
Ik zei snel sorry!
Toen kreeg ik een slap tegen mijn gezicht aan en toen zei ze zeg het nog een en dat goed!
Toen zei ik sorry meesteres.
Waar op haar antwoord was:”Oh dus je kunt het wel sletje van me”

Ik schaamde me heel erg en merkte dat ik rood werd.
Toen moest ik één van haar laars uit doen toen ik dat had gedaan moest ik de sok van haar voet af halen.
Toen ik dat had gedaan zei ze, waar wacht je op!
Ik deed de sok voor mijn neus en rook eraan en gaf er een kusje op.
Toen zei ze; Wat doe je smeerlap!
Waarop ik antwoorden; wat doe ik verkeerd meesteres.
Meesteres: zit niet aan mijn sok te ruiken! Doe hem om je lul.
Ik schaamde me zo erg omdat ik er aan geroken had hoewel het niet moest.
Toen mocht ik gaan en ik liep naar de klas.
Haar sok die beetje vochtig was van haar zweet ging steeds over mijn lul heen zodat die steeds half stijf werd, toen de sok er bijna af was gevallen raakte ik in paniek wat moet ik doen! Dadelijk valt hij onder me broek uit!
Ik ging naar mijn meesteres en vroeg of ze mee wilde gaan naar de wc (fluisterend) toen ze nee zei was ik einde raad als hij dadelijk onder mijn broek uit valt en iemand ziet het sta ik voor gek, maar als ik hem er af haal dan wordt ze boos als ze het merkt.
En als ik er tape over doe of iets anders is het ook niet goed!

Maar gelukkig kwam ze naar me toe en vroeg wat er was.
En ze liep mee…
Ik mocht tape halen als ik iets voor haar deed dus ik stemde in.
Ze zei als je naar boven loopt in de pauze voor de docenten kamer als de deur dicht is het omdoet vind ik het goed, maar anders mag je het niet om doen, en ik moet er bij zijn!

Ik ben je gek! Ik ga dat niet doen.
Maar aan de andere kant door heel de klas te worden uitgelachen om een sok uit je broek te laten vallen, is ook niet echt prettig dus ik koos er voor om te doen wat ze wilde.
Ik had het om gedaan en gelukkig kwam er niemand uit de docenten kamer, of heeft iemand het gezien


Toen gaf ze mij de opdracht om als ik thuis was een verhaal te schrijven en de volgende dag te sturen naar verhalenlezen.nl

Vandaag is het dag 3 dat ik haar slaaf ben.
Ik heb het verhaal gestuurd.


(Ik heb geen namen bij dit verhaal gezet wegens privé van mijn meesteres en haar slaaf (ik)
Ik zou graag willen vragen of jullie willen stemmen voor dit echt gebeurd verhaal!)


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online