Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

een Heet Bakblik
Een heet bakblik

Ik werk al een aantal jaren met veel plezier als bakker bij een ambachtelijke bakker in mijn stad. We zijn als team een groot succesvolle bakker en de aanloop van klanten loopt uitstekend. Naast een vast team, wordt door onze baas Kees een groep vakantie-, zaterdaghulpen en werkstudenten ingehuurd om de pieken op te vangen. Met Kerst en met Pasen, maar ook voor zaterdagen is het vaak zo verschrikkelijk druk dat zonder die hulptroepen echt niet lukt iedere klant snel en met de goede spullen de winkel te laten verlaten. Eén van die hulpen was Petra. Een vrolijke meid van inmiddels 19 jaar die sinds enkele jaren een vaste werkstudente was op de zaterdagen en in meerdere vakantieweken. Ze weet van aanpakken en weet met haar vrolijke lach en aantrekkelijk lijf en gezicht de mannelijke collega’s te paaien. Ze studeert Economie op de Universiteit en is met haar derde jaar al een end op streek. Rond de Paasdagen was ze ook weer aan de slag en zag er weer heerlijk uit: pakweg 1 meter 75 , lief en ondeugend gezicht met kort zwart haar in een modern kapsel geknipt, een paar stevige borsten in BB-formaat, slank lijf met een lekker kontje en een paar mooie slanke benen. Ze was die dag, als vaker, verantwoordelijk om de voorraad in de winkel op peil te houden, tussendoor de bakkerspullen als deegbakken, maatbekers en bakplaten schoon te maken en weer klaar te leggen voor gebruik. Dat deed Petra vaak op een zeer speelse wijze. Een nieuwe bakkersleerling hielp in die dagen ook mee en werd vaak betrokken bij het bakkerswerk om het bakspul in en uit de ovens te halen en, voor het afkoelen op uitwasemrekken te leggen. Dit ging goed, maar af en toe was hij wat slordig met het wegzetten van spullen. Ook die middag, het was ongeveer 3 uur. Hij had net een bakplaat met een grote taartbodem uit de oven gehaald en dat geplaatst bij de afwasplaats. Afspraak was dat daar alleen afgekoelde spullen mochten worden gelegd. Hij had juist de taartbodem van de bakplaat gehaald en was bezig de taartbodem op de afkoelplaats te leggen. De hete bakplaat stond op de verkeerde plek: vlak bij de afwasplek. Petra kwam aanlopen en wilde gelijk de verzamelde afwas gaan schoonmaken. In de veronderstelling dat alles vast te pakken was, pakte ze als eerste de nog hete bakplaat met beide handen vast. Met een gil liet ze de bakplaat na enkele tellen uit haar handen vallen. Iedereen in de bakkerij schrok van haar gil en van de klap van de bakplaat op de grond. Ik stond vlakbij haar en zag dat ze met een pijnvertrokken gezicht naar haar handen keek: we zagen beiden dat er behoorlijke brandplekken op al haar vingers van beide handen, met uitzondering van de duim, maar wel haar duimpalm zaten. Ze kleurden gelijk wit en dat betekende dat het geen oppervlakkige brandwonden waren, maar mogelijk tweede graadsverbrandingen. Kees is een brandwondje wel gewend, maar zag ook dat dat meer was dan een klein brandwondje. Hij vroeg me gelijk met Petra naar de Eerste Hulp te gaan, want zoiets vraagt een goede behandeling om pijn en littekengevolgen zoveel als mogelijk te voorkomen. De handen van Petra werden omwikkeld met twee schone theedoeken die met koud water waren doordrenkt. Petra ging met een pijn vertrokken gezicht snel met me mee naar de auto die op het achterterrein van de bakkerij stond. De reis van daar naar het ziekenhuis duurt pakweg 10 minuten, maar Petra kon haar tranen van de pijn niet meer tegenhouden. Ik had medelijden met Petra en gaf haar aan dat ze zich voor mij niet groot hoefde te houden. Gelukkig was het redelijk rustig bij de Eerste Hulp en kon Petra snel geholpen worden. De arts bekeek de wonden en gaf aan dat het gelukkig niet ernstig uitzag en met een goede verzorging het herstel zonder schade binnen twee weken zo goed als volledig onder controle zijn. Het was belangrijk de wonden voor infectiegevaar te beschermen, want dan kon het snel verkeerd aflopen. Hij smeerde een vettige zalf op de wondjes, deed er wondgaasjes op die niet op de wond konden hechten en wikkelde beide handen stevig in met verbandgaas. Hij vertelde dat de zalf het genezingsproces bevorderd en door een toevoeging van een verdovend middel de pijn op korte termijn sterk zou worden onderdrukt. Met de twee verbonden handen, met alweer een voorzichtige glimlach op haar gezicht verlieten we naar ongeveer 3 kwartier de EHBO. Ik had al met Kees afgesproken dat ik Petra naar haar studentenhuis zou terugbrengen en daar even een helpende hand zou aanbieden. Ik wist waar Petra woonde en reed er snel naar toe. Ze wees me waar haar sleutel van haar appartement zat (in haar jas) en ik opende de kamer op de derde verdieping van het studentencomplex. Ik hielp Petra uit haar jas en we liepen naar haar woonkamer. Het was een kleine ruimte met een open keukentje en in een L-vorm een ruimte die als slaapruimte dienst deed. Het bureau in de woonkamer maakte het een echte studentenruimte die best smaakvol was ingericht. Ik had al gezien dat in het halletje een WC- en een doucheruimte zat.
Ik vroeg aan Petra of ze iets wilde drinken en iets wilde eten. Ze had nog geen trek, maar dorst had ze wel. Ik schonk zowel voor haar als voor mij een glas cola in. Langzaam kwam Petra weer op dreef. Ze vertelde dat ze door deze blessure wel even gehinderd zou zijn. Haar relatie met haar vriendje was alweer enkele maanden voorbij en haar vriendinnen hadden weinig tijd om haar te helpen. Ik gaf aan dat ik haar graag wilde helpen en ik, omdat ik ook geen verplichtingen had en kortbij haar woonde, daar ook gelegenheid toe had. Petra dankte me voor die aanbieding en hoopte daar weinig van gebruikt te moeten maken. Ik stelde voor al wat boodschappen voor haar te halen en zou, voor ons beiden, een eenvoudig hapje klaar maken. Petra kon het niet afwijzen, ook omdat ze geen alternatief had. Gewapend met haar sleutel, liep ik naar de chinees en kocht het maandmenu: genoeg voor zeker twee personen. Ik kocht ook nog een flesje wijn om toch iets gezelligs ervan te maken.
Met een lieve lach begroette Petra me toen ik met deze spullen binnenkwam. Petra gaf aan dat de pijn nagenoeg was weggetrokken en de verbonden handen alleen ongemakkelijk waren.
Het eten ging redelijk, maar met het drinken van een glaswijn ging het een stuk minder. Ik hielp haar daarmee en, kijkend naar haar mooie blauwe ogen, voldoe ik me steeds meer geprikkeld door haar aanwezigheid. Petra gaf ook het gevoel zich ontspannen te voelen. Plotseling zei ze dat ze naar het toilet moest en dacht dat ze het wel alleen kon. Met haar vrije duim lukte het haar de knoop van haar broek los te maken en zo vertrok ze naar het toilet. Ik hoorde haar plassen en was daardoor geprikkeld. Het bleef daarna enige tijd stil. Ik liep naar de gang en vroeg Petra of het lukte. Petra lachte me toe door te zeggen: “Eigenlijk niet. Ik heb door de spanning ook een poepje gedaan en zit nu met het probleem dat ik met deze verbonden handen mijn billen niet kan afvegen”. Ik reageerde verrast daarop dat ik dat dan ook als mijn verzorgende taak zag en haar daar graag mee wilde helpen. Ik voelde gelijk mijn lul steigeren. Petra deed de deur open en kwam met haar afgezakte broek en daarop rustend haar rode slipje naar buiten. Ze lachte ondeugend en wees waar de WC-rol was. Ik pakte die rol en zag haar keutel in de pot liggen. Ik vroeg Petra wat meer in het licht te staan en wat gebukt me haar billen te tonen. Petra gehoorzaamde gewillig, bukte en spreidde haar benen een beetje. Zo’n uitzicht had ik niet verwacht: een licht vervuild sterretje, met daar onder een spleet waarop ik wat haartjes kon zien. Enkele seconden genoot ik van dat uitzicht en wreef toen met wat papier haar poepgaatje schoon. Ik voelde wel voor een spelletje en zei tegen Petra dat ik op haar spleet wat druppeltjes zag en vroeg of ik die ook moest wegvegen. Petra reageerde daarop, door te zeggen “Uitstekend als je dat ook wilt doen” . Ik pakte een enkel plaatje en wreef heel langzaam en heen zacht over haar kutlippen, van voor naar achteren en weer van voor naar achteren. Dat deed ik een 5 keren. Petra zei lachend dat het nu wel droog zou zijn, waarop ik reageerde: “Nee, het blijft maar nat, hoe vaak ik ook over je kut streel. Volgens mij is je kut nat en sappig” Gelijk stak ik een vinger diep in haar spleet en bevestigde nogmaals mijn standpunt. Petra bleef rustig staan en reageerde daarop door te zeggen: “Paul, je bent ondeugend, maar ik geloof graag dat je gelijk hebt. De vinger in mijn spleet is lekker en ik wil meer. Wil je me daarmee helpen?” De klik was dus wederkerig. Ik trok mijn vinger uit haar spleet en tilde haar met de afgezakte broek met slipje op en bracht haar gedragen naar haar slaapkamer.
Ik legde haar voorzichtig op het ruime eenpersoonsbed, gaf haar een kus op haar mond (en zij stak haar tong bij mij naar binnen). In de tussentijd maakte ik de knoopjes los van haar shirt. Zonder een opmerking tilde Petra zich een beetje op (terwijl ze heerlijk bleef kussen) zodat ik haar BH kon losmaken en haar shirt met de losse BH van haar schouders kon laten afglijden. Gelukkig waren de mouwen zo ruim dat haar ingebonden handen zonder problemen daar doorheen gingen. Ik zag een paar mooie witte borsten met een duidelijke bruine tepels die verhard waren. Ik beëindigde de kus en zakte naar beneden en pakte een tepel in mijn mond. Petra gaf met een kreun aan dat ze het lekker vond. Na enkele minuten de borsten met kussen verwendt en met mijn handen gekneed te hebben. Stopte ik even om me zelf van mijn kleren te ontdoen. Petra keek met belangstelling naar mijn striptease. Bij het laten zakken van mijn boxer keek ze licht verrast toen ze mijn harde dikke en lange lul zag. Ik ben nogal groot geschapen en dat verrast meiden vaak omdat men niet verwacht mij met mijn 1.70 en normale postuur zo’n groot geval te hebben. Nadat ik Petra van haar schoenen en losse broek had ontdaan, waren we beiden naakt. Petra vroeg me even aan mijn lul te mogen likken en liep naar het hoofdeind. Na een kusje op mijn eikel, waar al wat voorvocht zat, nam ze hen in haar mond. Met haar tong draaide ze rond mijn eikel. Ik gaf aan dat ik het lekker vond, maar vond dat ze eerst door mij verwend moest worden. Omdat de lul uit haar mond liet vallen, begreep ik dat ze met mijn voorstel instemde. Ik vervolgde mijn behandeling van haar borsten, maar zakte langzaam via haar navel met piercing richting haar wat harige venusheuvel. Petra spreidde haar benen verder om me de ruimte te geven. Ik verplaatste me naar het voeteinde en zakte met mijn hoofd tussen haar benen. Haar spleet stond al open en het vocht was al goed zichtbaar. Met mijn wijsvingers opende in de spleet en zag gelijk haar al vergrootte kittellaar. Met een lik over haar lippen, proefde en rook ik haar sappen. Petra kreunde bij deze handeling. Ik concentreerde me op haar klit en verwende die met een tongbehandeling en met zachte beetjes. Ik merkte dat het gekreund van Petra steeds heftiger werd en veronderstelde dat ze al snel klaar zou komen. Ik versterkte de behandeling door eerst het 1 en vervolgens met twee vingers in haar spleet te steken en rond te draaien. Binnen 30 seconden kwam Petra met een stevige kreun klaar. Ik bleef gedurende die periode zachtjes de behandeling voortzetten. Na een 15 seconden kwam Petra weer langzaam tot haar positieven, maar bleef nog wel in een genotfase hangen. Ik veronderstelde dat ze met wat aanvullingen rond dat gebied weer snel naar een toppunt kon worden toe geleid. Ik verstrekte mijn penetratie van mijn vingers door een derde de vaginaopening nog meer te vullen en heviger in en uit te drukken. Haar genotknobbeltje verwende ik door met de duim over te wrijven. Tenslotte stopte ik voorzichtig een vinger tegen haar juist schoongemaakte sterretje. Toen ik de druk daarop wat opvoerde merkte ik geen weerstand van Petra en drukte daarom voorzichtig door. Haar anus opende zich licht en mijn wijsvinger gleed er voorzichtig in. Door voorzichtig heen en weer te bewegen en door de vingerbehandeling in haar kut en van haar klit, begon Petra weer heftiger te ademen en kwam kort daarna weer klaar, nu nog heftiger dat eerder en voelde het goed aan de samentrekkingen van haar kutwanden. Ik hield nu mijn vingers in haar kut en anus stil en liet haar rustig bijkomen. Petra tilde haar hoofd op en zei: “Paul, wat heerlijk en heftig. Ik kan me niet herinneren ooit, zonder een lul in mijn kut, zo lekker en zo snel twee keer klaar gekomen te zijn. Ik verwacht dat het straks wel weer gaat gebeuren als die dikke slagroomspuit in mijn vruchtje geschoven wordt. Paul neuk me als- je- blief, nadat dat dikke apparaat in mijn kut de ruimte heeft gevonden, hard en stevig. Dat vind ik het lekkerst.” Ik vroeg haar of mijn lul met een condoom versierd moest worden, waarop ze reageerde: “nee, ik wil die slagroom zondermeer tot in mijn baarmoeder voelen. Ik ben aan de pil dus geen risico’s voor zwangerschap”. Met dat antwoord, kroop ik voorzichtig naar boven, mijn lul voor haar geopende kut positionerend. Zonder veel moeite gleed hij in haar strakke kutje. Ik zag aan Petra haar ogen dat ze met lichte spanning dat proces waarnam. Ik merkte dat ik met mijn lullengte tot haar baarmoedermond reikte. Na enkele keren heen en weer geschoven te hebben, merkte ik dat het steeds makkelijker ging en het lijf van Petra zich aanpaste aan mijn grote geval. Ook Petra merkte dat en begon weer zachtjes te kreunen. Ik was behoorlijk geprikkeld, maar wilde niet te snel klaarkomen. Daarom schoof ik rustig, maar met een harde eindstoot in en uit haar kut.Mijn ballen sloegen bij die handeling tegen haar billen. Petra gooide haar benen op mijn schouders, waardoor ik nog wat dieper kon doorrammen. Na enkele minuten merkte ik dat Petra weer naar een hoogtepunt kwam en wilde dat niet door een verandering in houding of neukbehandeling verstoren. Voor de derde keer kwam Petra weer klaar. Ik voelde dat goed aan mijn lul. Toen dat weer afzakte, trok ik lul uit haar kut en draaide haar op haar buik. Petra begreep direct wat ik wilde en tilde haar billen omhoog. Haar kut stond hunkerend open en ontving mijn lul soepel. Ik ramde nu harder en met grotere uithalen. Haar sterretje straalde me toe en met een spuugkwakje stopte ik weer gemakkelijk een vinger erin. Ik merkte dat ik naar het hoogtepunt werd getild. Ook Petra gaf het idee dat zij weer aan de beurt ging komen. Na enkele stevige penetraties voelde ik dat ik ging klaarkomen. Dat overweldigende gevoel van het opborrelen van het sperma, vergezeld met een schreeuw, kwam ik klaar en spoot mijn sperma diep in de kut van Petra. Er leek geen einde aan te komen, zeker 4 stevige kwakjes werden in de baarmoeder geperst. Petra voelde het blijkbaar want dat was blijkbaar het laatste zetje dat ze nodig had om voor de vierde keer klaar te komen. Ze liet haar benen zakken en ik rolde, met mijn lul nog in haar kut, naast haar. Ik pakte met de vrij liggende arm haar borsten vast en trok zachtjes aan haar tepel. Mijn verslappende lul kwam uit haar kut en nam nog vat vocht met sperma mee. Na enkele minuten draaide Petra zich om en kuste me met blije ogen op mijn mond. “Heerlijk Paul, wat heb ik genoten en dat na die pijnlijke verbranding van mijn handen. Ik ben heerlijk moe en wil het liefst met jou, zo als we er nu bij liggen en met alle sappen die uit jouw lul en uit mijn kut lopen, lekker gaan slapen”. Ik word na een neukpartij snel slaperig en gaf Petra aan dat ik dat ook graag wilde. Binnen vijf minuten vielen we beiden, in elkaar verstrengeld, in een diepe slaap. Enkele uren later werd ik wakker doordat Petra de dekens van me aftrok en langzaam naar beneden zakte. Ik vroeg of ze pijn had, maar ze gaf aan dat ze wel daardoor wakker was geworden en door de plakkende lul op haar been geprikkeld was geraakt. Ze pakte toen ook de nog slappe lul in haar mond en begon er aan te sabbelen. Gelijk werd hij harder en binnen enkele minuten was hij op volle sterkte. Petra ging er hevig op te keer. Blijkbaar vond ze pijpen heerlijk en gaf aan tot het gaatje door te gaan. Ook ik vond deze pijpbeurt heerlijk en voelde al snel dat ik naar een toppunt werd geholpen. Ik waarschuwde Petra dat het ging komen en merkte dat ze nog fanatieker de lul in en uit haar mond pompte. Op het moment dat ik het spermavloed voelde losbarsten, drukte ik mijn lul nog wat verder in haar mond en keel. Petra slikte alles, met wat kokhalsbewegingen, naar binnen. Ze kroop gelijk, met de spermavlokken aan haar lippen, naar boeven en gaf me een lekkere tongzoen. Ik proefde mijn eigen sperma. Petra zei dat ze graag pijpt en ook graag het sperma proeft. Ze had dat nog nooit gedaan met zo’n groot geval. Dat was wennen, maar daardoor ook zeer vullend. We vielen vervolgens weer snel in slaap. Als bakker wordt ik meestal rond 4 uur wakker, net als deze ochtend. We kropen beiden in de krappe douche en ik waste Petra van top tot teen, met extra aandacht voor haar billen en spleet. Haar handen bleven droog . Na een snel ontbijtje vertrok ik naar de bakkerij. Ik sprak af dat ik weer vroeg in de middag langs zo komen, met wat eten en drinken, en dat ik dan de verzorgende taak op me zou nemen. Op de bakkerij gaf ik aan wat er was gebeurd, maar hield de uitspattingen stil. Wel gaf ik aan dat ik vanmiddag weer langs zou gaan om te kijken of de hulp nog nodig was. Kees gaf me enkele uurtjes vrij en gaf een enveloppe voor Petra mee om de fout die in de bakkerij was gemaakt goed te maken. Met dat en met de boodschappen arriveerde ik om twee uur bij Petra. Petra liep nog rond in haar ochtend jas en was verheugt met mijn aandacht en ook met de geste van de bakkerij. Ze kuste me hartelijk en dat beschouwde ik dat als een bevestiging van onze stoeipartij van gisteren. Ik kneep weer in de borsten en de tepels verharden gelijk. Petra keek me weer geil aan en bij het van de schouders duwen van de badjas , werkte Petra mee. De jas bleef wel aan haar verbonden handen hangen, maar toen ik dat met het zakken op heupniveau en voorzichtig trekken viel die jas op de grond. Het slipje dat ik die ochtend had aangedaan, schreeuwde om verwijderd te worden. Met mijn tanden trok ik dat van haar lijf. Petra zag dat, staande, met geile belangstelling gebeuren. Ik leidde haar weer naar het bed. Zittend op de rand, spreidde zij haar benen en zag haar al verdikte lippen die ook al vochtig waren. Ik ontdeed me ook snel van mijn kleren en dook vervolgens als een wild beest tussen haar benen. Petra liep me weer heerlijk beffen en drukte op het laatst met haar benen mijn hoofd stevig op haar kut en kwam toen weer heftig klaar. Na dat ze weer bijgekomen was, trok ze me voorzichtig op het bed. “Paul, ik heb de hele dag zitten dromen van jouw dikke lul. Ik zou eens graag, maar wel voorzichtig jouw lul in mijn sterretje willen voelen. Van mijn vriendinnen heb ik gehoord dat dat lekker is, als het maar voorzichtig en met gevoel gebeurd. Dat vertrouw ik je wel toe”. Ik gaf aan dat ik graag wilde doen en dat zij moest aangeven als het niet was wat ze ervan verwachtte. Ik pakte een fles massageolie die op het nachtkastje stond. Ik draaide Petra weer op haar buik en tilde haar benen omhoog. Eerst stopte ik meen lul weer in hde heerlijke kut van Petra. Soepel gleed ik in de gesmeerde kut. Petra genoot weer en gaf aan ontspannen te zijn. Ik pakte, terwijl ik rustig doorpompte, de fles olie en liet een scheutje op haar poepgaatje vallen. Met een vinger smeerde ik het uit en drukte de vettige vinger voorzichtig in haar gat. Dat ging goed, een tweede vinger ging er ook makkelijk in. Petra liet alles toe. Ik trok mijn harde en goed gesmerde lul uit haar kut en posteerde hem voor haar sterretje. Nadat ik de vingers eruit trok, stond haar gat even open. Ik drukte hem zachtjes tegen het sterretje en gleed zachtjes een centimeter erin. Ik wachtte even, drukte toen weer even door. Weer een centimeter verder. Petra liet het nog steeds toe. Die handeling herhaalde ik zolang dat ik ongeveer 10 cm in haar gat zat. Dat leek me voor deze keer, voldoende. Ik ging nu over op neukbewegingen, met in en uit haar gat. Met een vrije hand, vinderde ik haar kut en stimuleerde daarbij haar kittelaar. Al deze handelingen hadden mij weer hevig geprikkeld en had niet meer veel nodig. Ook Petra leek te genieten en bewoog voorzichtig mee. Met een schreeuw kwam ik klaar en pompte 4 ejaculaties in haar darmen. Op dat moment kwam ook Petra klaar. Mij getergde luk trok ik uit haar gat. Een kwabbel sperma met darmvocht liep uit haar gat. Ik viel naast haar en kuste haar op haar mond. Petra bedankte me en zei dat het haar, na de eerste centimeters, steeds meer was gaan prikkelen. Echter, zo.n stevige lul in haar kut voelde toch natuurlijker. Na een smakelijke etentje dat ik had klaargemaakt, werd ook die kut weer met een stevige beurt met sperma versiert. Die avond bleef ik ook weer bij haar slapen, maar na die ochtend sprak ik met haar af dat ze het weer zonder mijn hulp zou proberen. Ze was inmiddels handig geworden na die dagen en in de middag zou ze bij haar huisarts nieuw verband krijgen en dat waarschijnlijk niet meer zo hinderlijk zijn. Dat klopte en onze bijzondere vriendschap werd af en toe weer actief. Vaak omdat Petra mij met een smoes op het werk belde en de vraag om dan iets bij haar thuis te brengen. Echter als ik met een volle lul rondliep, kon ik ook bij Petra aankloppen: ze pijpte graag in dat geval of bood haar kut voor de ontvangst van een kwak sperma graag aan.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online