Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

De Fantasie!
Maarten keek op zijn horloge. Het was al 3 uur in de ochtend. Gelukkig voor hem waren zijn ouders op vakantie. Hij stak zijn hand in zijn broekzak en zocht naar zijn huissleutel. Ondertussen dacht hij aan de voorbije avond. Hij was met vrienden naar een discotheek geweest en ze hadden zich goed geamuseerd met een groepje meisjes die daar ook waren. Spijtig genoeg was er geen bij die hem echt aansprak. Hij viste de sleutel uit zijn broekzak en opende de deur, zonder verder over de avond na te denken liep hij binnen en deed de deur dicht. Hij knipte het licht aan en liep naar de living. Hij deed zijn jas uit en gooide die samen met zijn gsm op het salontafeltje. Opeens werden zijn armen naar achter getrokken en voelde hij koud metaal rond zijn polsen. Voor hij kon zien wat er gebeurde was alles zwart. Hij voelde een lichte stof op zijn ogen zitten. Om niet te vallen of te struikelen bleef hij staan en luisterde naar wat hij hoorde. Hij hoorde hakken tikken op de vloer en toen een stoel verschuiven. Hij wist niet meer wat hij ervan moest denken. Een vrouw kon hem toch niet overmeesterd hebben. Plotseling dacht hij eraan dat hij wel nog kon praten. “Wie bent u? Bent u alleen? Wat is hier de bedoeling van?” Het bleef stil. Hij hoorde niks meer. Hij begon zich stilletjes aan te ergeren. Wat dacht die vrouw wel niet? Op het moment dat hij een stap naar voor wilde zetten, hoorde hij voor het eerst de vrouwenstem. “Als ik jou was zou ik blijven staan.” Zei ze op een rustige, dreigende toon. Maarten dacht na maar hij kon de vrouwenstem niet thuisbrengen. Zijn gedachten werden onderbroken door het geluid van een stoel die verschoof. Hij hoorde haar hakken tikken op de vloer en dichterbij komen. Plots voelde hij een hand op zijn borst en fluisterde ze in zijn oor: “Let the game begin.” Ze duwde hem lichtjes richting het salontafeltje en haalde hem toen onderuit. Met een smak viel hij achterover. “Jij bent gestoord!” riep hij uit. “Ik ben nog niet eens begonnen.” Opeens deed ze een handboei onder hem los en klikte hem vast aan de poot van het salontafeltje. Voor hij zijn andere hand kon bewegen had ze daar een andere handboei rond gedaan en die vast gemaakt aan de tv-kast. Ze deed zijn riem los en trok hem in een ruk uit zijn broek. Daarna scheurde ze hem de kleren van het lijf. Maarten wist niet wat hij kon doen of zeggen. Hij wachtte gewoon op wat komen ging. Klik. Hij hoorde een camera. “De foto’s zijn wat slapjes he… Vind je niet? Daar moet ik eens even iets aan gaan doen.” Ze zakte door haar knieën en gaf hem een kustje op zijn mond. Maarten had hier op gehoopt en stak zijn tong in haar mond, klaar voor een lekkere tongzoen. Voor hij het wist beet ze hard in zijn tong. “Bitch!!!” Schreeuwde hij toen ze zijn tong eindelijk losliet. Ze trok er zich niks van aan en begon hem zachtjes in zijn nek te kussen. Eerst links, een stukje naar beneden naar zijn borst en toen naar rechts. Ze duwde zijn hoofd ruw naar links en zoog haar lippen vast in zijn nek. Een paar seconden later stond er een mooie rode vlek in zijn hals. Ze fluisterde in zijn oor: “Een aandenken aan mij.” Ze kuste tergend langzaam naar beneden. Bij zijn navel aangekomen stak ze haar tong in zijn navel. Het had direct het gewenste resultaat wat ze wou bereiken. Zijn lul was al stijver geworden. Ze ging verder na beneden en kuste zijn eikel. Ze liet haar tong over de hele lengte naar beneden glijden en opeens stond hij recht. Ze ging aan de andere kant omhoog en gaf weer een kustje op zijn eikel, daarna opende ze haar mond en nam zijn lul helemaal in haar mond. Ze pijpte hem tergend langzaam. Opeens stopte ze. “Durf niet klaar te komen.” Hij voelde een koud scherp metaal tegen zijn keel. “Nee, nee, ik kan mij goed inhouden.” Zei Maarten. Opeens haalde ze de blinddoek weg. Hij kon zijn ogen niet geloven. Op hem zat een blonde schone met de helderste blauwe ogen die hij ooit al had gezien. Ze had een zwart leren pakje aan met hoge zwarte botten. “Dag Maarten.” Hij wist niet wat hij hoorde. Zij kende hem en hij had geen idee wie zijn was. Hij schatte haar wel tussen de 18 en de 21 jaar. Ze ging staan en trok de rits van haar jasje langzaam naar beneden. Haar volle cup C kwam tevoorschijn. Ze trok haar jasje uit en gooide het achter zich naar. Ze knoopte haar broek los en lief hem op haar enkels vallen, toen stapte ze eruit en stampte hem naar voor. maarten bewonderde haar naakte lichaam. Alles was zo mooi in verhouding en haar navelpiercing schitterde in het licht van de lamp aan het plafond. Wat stond ze daar geil zo met alleen haar zwarte botten aan. Ze zakte door haar benen en ging op haar knieën zitten. Opeens hoorde hij het liedje "Ben je geil of wil je een koekje?". Ze boog voorover om haar gsm in haar broek achter zijn hoofd te zoeken. Maarten bedacht zich geen seconde toen haar borsten voor zijn neus hingen. hij beet in haar rechtertepel. Juist op dat moment had ze haar gsm vast. "Laat los, nu meteen!" zei ze op een dreigende toon. Hij loste niet en in een fractie van één seconde had ze een stiletto tegen zijn keel gezet. Meteen liet hij los. Ze kwam terug omhoog en klapte haar gsm open. "Ja?" Het bleef even stil. "Jaja, ik ben bijna klaar, ik kom er zo aan." Zei ze grijnzend. Ze klapte haar gsm dicht en gooide hem op de zetel langs haar. Ze ging wat naar achter en begon hem te berijden als een echte amazone op haar paard. Haar borsten bewogen op en neer en ze gooide haar hoofd in haar nek. Ze bewerkte zichzelf naar een hoogtepunt en een kreet ontsnapte uit haar mond toen ze klaarkwam. Ze stond op en begon zich terug aan te kleden. Gekleed ging ze terug op hem zitten en stak 2 nagels aan de zijkanten van zijn navel. Langzaam trok ze 2 strepen omhoog en toen schuin omlaag naar zijn navel toe. Ze hield de stiletto tegen zijn keel en terwijl maakte ze de handboei rond het salontafeltje los en zei dat hij stil moest blijven liggen. Daarna stond ze op en gooide ze het sleuteltje naar hem toe. Hij probeerde zich zo snel mogelijk los te maken. Maar hij hoorde de voordeur al toeslaan. Hij maakte de handboei los en stond op en keek door het raam. Daar zag hij nog net een motor met een blonde schone op wegrijden. Verwarmd en niet bevredigd liep hij naar de badkamer en keek in de spiegel. Daar zag hij op zijn buik een grote, rode M staan…

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online