Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Slaaf door meid op school 2
Vervolg van Slaaf door meid op school.

Het was zaterdag en ik zat lekker op de bank tv te kijken.
Toen hoorde ik mijn telefoon dus ik nam op.

Hallo met….
Meesteres; “kom naar mijn huis nu”

Ik nam de fiets en ging naar mijn meesteres.
Toen ik daar aankwam deed ze de deur open “Wow! Wat een mooie laarzen en kleren dat ze aan had!” toen ik naar binnen liep riep ze me terug en zei ze; “Begroet je zo je meesteres!?”
Ik zei snel: “Sorry meesteres” En ik ging op me knieën en kuste haar laarzen.
Toen pakte ze een riem en deed deze om mijn nek en zei:”Vandaag is er niemand thuis”

Ze trok me de trap op en ik kroop achter haar aan.
Toen we boven waren zei ze tegen mij dat ik haar kamer moest opruimen stofzuigen bed netjes maken enzovoort.
Ik wilde daar mee beginnen dus ik stond op maar mijn meesteres trok me aan mijn riem naar beneden en ze zei: “Ik heb nog een leuk outfit voor je”
Toen ze de kast open deed zaten er allemaal kleren in en ze pakte een rokje een bh wat vulling en een string ze zei: “Doe dit maar aan sletje van me”
Ze liep de kamer uit en kwam terug met mooie laarzen ze zei: “doe deze ook aan!”
De laarzen waren een beetje klein ik kon ze wel aan maar ze zaten krap toen ik dat tegen mijn meesteres zei werd ze boos en zei: “Wat klaag je nou! Doe aan en begin met schoonmaken”
Toen ik alles aan had schaamde ik me dood ik voelde me zo vernederd en wilde het liefst verstoppen.
Toen ik haar kamer aan het schoonmaken was kreeg ik af en toe een klapje tegen me kont waardoor mijn lul steeds stijver werd.
Toen ik haar kamer opgeruimd had ging ze alles bekijken het was netjes opgeruimd en ik kreeg een beloning ik mocht haar schoenen kussen.
Toen ik nog op mijn handen en knieën zat sloeg ze met haar platte hand op mijn rug een paar keer op de zelfde plek.
En schopte me van alle kanten toen ze op mijn rug een schop gaf lag ik met mijn buik tegen de grond toen stond ze op me en zei: “Ik merk al lang dat je op schoenen geilt smeerlap!
Nu zal ik je is laten zien wat mijn schoen met je doet!”
Ze ging van me af en schopte mij van alle kanten tot ik haar smeekte om te stoppen.
Ze pakte me aan mijn riem (die ik nog steeds om had) en maakte mij vast aan haar bureau mijn hoofd zat bijna tegen de paal en kom hem bijna niet bewegen en moest zo blijven zitten.
Toen liep ze weg.
6minuten later kwam ze terug met een hangslotje.
Ze deed dit slotje om mijn ballenzak en zei:”Ik heb de sleutel over één week mag hij eraf als je precies doet wat ik zeg ZONDER te klagen!”
Waarop ik antwoorden: “Oké meesteres “
Toen zei ze:”Ga je zelf rukken!”
Ik ging me zelf rukken wat irritant ging met dat slotje en met mijn nek vastgebonden.
Toen ik bijna klaarkwam deed ze haar schoen onder mijn lul en ik spoot haar schoen onder sperma.
Toen maakte ze mijn nek los en zei dat ik haar schoen moest schoon likken.
Het smaakte zout en vies ik wilde het uittuffen maar dat mocht niet toen begon ze te lachen en zei:”smaakt het lekker!?”
Waarop ik antwoorden: “Nee het is vies!”
Toen trok ze aan mijn haar en toen duwde ze mij tegen haar schoen aan en zei wat zeg je!?
Toen zei ik snel:”het is lekker meesteres ik wil meer!”
Toen zei ze:”goed zo je leert het al!”

Toen zei ze je mag naar huis gaan maar je krijgt dit mee.
Ze gaf me een string en zei:”Je moet elke dag deze string aan doen als je naar school gaat!
Ik vroeg of ik mijn boxer aan mocht houden wat gelukkig wel mocht.
Toen ik haar schoenen kuste en naar buiten wilde lopen zei ze o, nog Ă©Ă©n ding.
Ik draaide om en ze zei kom is naar binnen doe de deur dicht en maak mijn schoenen open.
Toen ik dat had gedaan zei ze:”je begon 2 weken geleden toch ook aan mijn sokken te ruiken? Doe het nu ook maar”
Toen ik er aan ik het gedaan had moest ik allebei haar sokken uit doen toen ik dat had gedaan moest ik haar voeten likken helemaal toen zei ze dat het goed was en zei.
Elke dag als je naar school gaat moet je ook mijn sok om je lul doen en je mag tape gebruiken.

Onderweg naar huis dacht ik er nog aan en vond het stiekem wel geil maar het slotje en de string vond ik wel erg.
Toen ik thuis kwam en achter mijn computer ging zitten zag ik haar online en toen zei ze nog Ă©Ă©n ding, maak een verhaal en stuur het weer op naar verhalenlezen.nl.


Dit is mijn 2de verhaal er zullen meer komen dat ligt aan mijn meesteres.

(Namen anoniem wegens privé
Ik zou vragen of jullie willen stemmen.)


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online