Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

eerste ervaring met rachel
woensdag middag om half 1 kwam ik aan bij het huis van mijn beste vriend.
toen ik mijn brommer neer had gezet deed zijn zusje (rachel) de deur open.
ze begon me meteen uit te dagen door de deur dicht te doen en meteen te willen stoeien.
zij is 13 en gezet dus ook aardig wat borsten voor haar leeftijd.
toen we op de bank aan het stoeien waren voelde ik dat ik een stijve kreeg waar ik zelf raar van opkeek,
want ik had nog nooit zulke gevoelens gehad voor rachel.
ook rachel merkte het dat ik een stijve kreeg en ging telkens op mijn schoot zitten en express over mijn kruis bewegen of telkens kort het
aan te raken.
toen ik op een gegeven moment haar borsten pakte legde ze haar hoofd op mijn schouder en gaf een zachte kreun.
waarna we hevig begonnen te tongen terwijl ik haar aan het betasten was. toen ik op een gegeven moment heel zachtjes mijn hand tussen
haar benen naar haar poesje wou brengen klemde ze haar benen vast.
van schrik stopte ik met zoenen en vroeg wat er was, ze zei dat ze bang was maar het toch eigenlijk wel wou.
ik beloofde haar om zachtjes te doen en dat ze het alleen maar fijn zou vinden, met die belofte tongde we verder en liet ze me hand los.
toen ik bij haar poesje kwam begon ik eerst over haar broek te strelen en toen vroeg ik waarmee ik zou beginnen en of ze het wel beneden wou doen.
ze zei dat ze het graag beneden wou doen en dat ik eerst moest strelen waarna ik haar ging beffen.
toen ik haar aan het uitkleden was zei ze dat we nog tot 5 uur hadden waar ik me verder niet druk om maakte omdat het nog maar 1:45 was.
toen ik haar broek uit had gedaan begon ik zachtjes over haar onderbroek te wrijven wat ze duidelijk voelde
omdat ze kleine kruentjes liet en vroeg om meer.
na 2 minuten ging ze recht op zitten en deed haar trui uit, toen ze hellemaal naakt was vroeg ze of ik haar nu wou beffen
omdat al heel geil was en dat zag ik aan haar tepels die al heel hard waren.
nadat ik haar onderbroek had verwijdert begon ik haar te beffen en begon van rustig naar snel.
ze lag te kreunen en kneep in haar eigen borsten waarna ze haar handen op mijn hoofd legden en mij meer tussen haar benen duwden.
toen ik na een tijdje mijn mond van haar poesje af haalde vroeg ze een beetje buiten adem waarom en wou dat ik doorging.
waarna ik in haar oor fluisterde en vroeg of ze haar eigen sappen wou proeven gaf ze toe en we begonnen weer te tongen.
toen zei ik dat ik haar wou vingeren en ze zei dat ze het heel spannend vond en vroeg of ik haar meerdere keren wou laten komen
omdat ze hoorde dat het heel lekker zou zijn, waarmee ik instemde.
ik maakte eerst mijn wijs vinger nat en begon heel zachtjes naar binnen te gaan en weer naar buisten waardoor ze zachtjes kreunde
waarna ze na een paar keer vroeg ov ik 2 vingers wou gebruiken.
toen ik na een tijdje met 2 vingers haar snel aan het vingeren was begon ze te komen en ik begon heel snel te beffen waarna ze klaar kwam.
toen ze eindelijk een beetje was bijgekomen vroeg ze op ik mee ging naar haar bed om ff te liggen.
toen ik me ook hellemaal had uitgekleed gingen we naakt op het bed liggen en ze begon me lul te strelen die de hele tijd al heel stijf was.
ze begon me heel zachtjes te rukken en zei dat ze graag zou willen komen op mijn lul.
na 5 minuten zei ze dat ze wou beginnen maar wel zachtjes op het begin, op dat moment ging ze lang uit op haar bed liggen
met haar benen gesprijd en keek me heel verlegen aan.
waarna ik haar heel zachtjes neukte kleunde ze een beetje en zei ze dat we dit vaker moesten doen en dat ik sneller en dieper moest.
op dat moment neukte ik haar met alles wat ik had rachel begon hard te kreunen en kwam bijna ik stond zelf ook op springen toen kwam ik klaar
in haar maar wou doorgaan.
omdat zij ook moest komen gelukkig kwam ze al heel snel en gilde het uit en toen lagen we in elkaars armen bij te komen.
rond half 3 ben ik weg gegaan en voor de deur ben ik haar nog gaan tongen en heb ik haar even gevingerd, en beloofde dat dit veel vaker
voor zou komen.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online