Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Bedrog in Italië
Zachtjes neem ik plaats aan het tafeltje op het terrasje. De zon schijnt in mijn gezicht en weerkaatst op mijn grote zonnebril. Steunend op mijn ellebogen en met mijn handen onder mijn kin kijk de man voor me strak aan. Hij kan mijn gezichtsuitdrukking niet aflezen uit mijn ogen, iets wat voor hem een afschrikwekkend idee is. Mijn mondhoeken keren naar boven. "Ik vond het echt een fantastisch idee om me mee te nemen, Gert. Ik hou van Italië." Gert knikt kort en bloost. De ober komt voorbij. "Voor mij een expresso,"komt er vlot uit. Gert kijkt eerst mij en dan de ober vragend aan. "Ik wil graag een, euhm, een euh, doe ook maar een expresso,"stamelt hij onzeker. De ober kijkt ons even aan en zegt iets Italiaans en lacht naar zijn vrienden. Ze gaan verderop praten en lachen en wijzen naar ons. "Niet aantrekken,"zeg ik. "Vertel eens, jij hebt hier een appartementje, Gert? Gaan we er straks eventjes naartoe? Kan ik de vering van het logeerbed al uittesten." Ik zie z'n blik en zeg er vlug achteraan:"Nouja, om op te slapen natuurlijk." "Ja, natuurlijk, dat wist ik wel,"glimlacht hij en zegt iets binnensmonds. Hij schijft me een sluetel toe. Net als hij wat wilt zeggen komt de Italiaan. Hij geeft ons het gevraagde en geeft mij een servetje met een telefoonnumer. Hij maakt een gebaar dat ik hem zeker eens moet bellen. Ik neem een slok van de expresso en lik m'n lippen af. Er blijft wat slagroom op mijn neusje zitten en ik doe teken naar Gert. Hij likt het van mijn neusje af. Jaloers kijkt de Italiaan op ons neer en Gert legt het gevraagde bedrag op tafel. Ik trek zijn hand mee en nog voor we wat konden drinken heb ik hem al naar de straat geleid. We gaan in een steegje achter het cafeetje zitten. "Dank je voor de sluetel, is het van het appartement?" Gert knikt en streelt mijn haar. Ik glimlach. Hij kijkt tevreden. "Ik ben zo blij dat ik je heb meegenomen,"zegt hij. Ik zie dat er nog wat slagroom aan zijn neus hangt. "Dat maak ik wel even schoon,"lach ik. Ik kus zijn neuspunt en bijt zeachtjes in zijn oor. Gert streelt mijn dijen en haalt mijn rokje omhoog. Wanneer hij beseft dat ik een zwart klein stringetje draag, kust hij me vurig op de mond. Ik pers mijn tong tussen zijn lippen en glijd met mijn perfect gemanikuurde nagels over zijn tot nog toe slappe penis. Ik knijp erin en trek zijn broek en onderbroek af. Hij doet mijn topje en bhtje uit en met strelende bewegingen perst hij mijn stringetje naar beneden. Ik heb een mooi lijf met mooie billen, ronde borsten en een prachtige taille. Hij streelt mijn slanke benen en duwt daarna langzaam een vinger in mijn kale, geschoren poesje. Ik ben behoorlijk nat en daar houdt zijn penis wel van. Hij duwt zijn steigerde lid bij me naar binnen. Ik zucht en we blijven tongzoenen. Opeens komt de Italiaan naar buiten, dezelfde als de ober van daarjuist. Hij moest het afval buiten in de vuilbak gaan gooien. Hij laat het liggen en lacht luid naar ons. Hij komt op ons af en duwt Gert ruw weg. Met een zachte plof komt hij uit me. Hij neemt de plaats in en laat zijn broek zakken. Deze penis is veel groter en hij brabbelt Italiaans tegen me. Ik ben te opgewonden om er iets aan te doen en laat begaan. Hij gooit me op de grond en duwt met zijn duimen mijn beschamende lipjes open. Hij duwt zijn lid naar binnen, dat ietsje pijnlijk gaat. Met een hand wrijft hij aan mn clitoris en Gert komt erbij zitten. "Is het lekker dame ?"vraagt hij plagerig. Hij komt achter mijn borsten zitten en trekt plagerig aan een tepel, terwijl hij met zijn andere hand zijn immiddels gezwollen piemel in mijn mondje duwt. Ik ben weerloos omdat mijn armen onderdrukt worden. De Italiaan voert het tempo op en Gert duwt mijn hoofde ruw en hard tegen zijn ballen. Ik kokhals en voel me een beetje vernederd, heet en gebruikt tezamen. "Wij twee hebben alles gepland, hoertje, ik zal je een lesje leren omdat je mijn jongere broertje zo hebt laten zitten voor een seksmachine." 'Shit,'denk ik bij mezelf. 'Is hij de broer van Boris?' Ik begin nu te spartelen, iets wat de mannen opwind. Ze beginnen me harder te neuken. Gert komt met een kloppend apparaat klaar in mijn mondje. Tegelijkertijd kom ik klaar. De Italiaan en Gert gaan van me af en duwen me in een vrachtwagen die normaal alles voor het café komt leveren. Ze sluiten me op. De Italiaan komt erbij zitten. Hij duwt me tegen de wand en begin me wild te vingeren. Terwijl start Gert de auto. Niet wetend van wat er gaat gebeuren rijdt de vrachtwagen weg, met mij erin.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online