Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Papa toch!
Donderdag avond, half tien. Mijn moeder was aan het werk en mijn zusje was uit logeren. Beneden zat mijn vader voetbal te kijken. Morgen zou de laatste dag voor de vakantie zijn, dus dit was ook mijn laatste avond op tijd naar bed. Van mijn kamer haalde ik mijn pyjama en ondergoed. Met die spullen op mijn arm liep ik naar de badkamer, en ik zette de douche aan. Mijn blik viel op de elektrische tandenborsten, en ik bedacht me dat ik er wel weer eens zin in had om mijn klitje te verwennen. Uit de kast haalde ik wat douchespul en met de tandenborstel stapte ik onder de douche. Ik stelde de douche in op de goede temperatuur en ging daarna op de betegelde badkamer vloer, onder de douche zitten. Ik pakte de tandenborstel en zette hem aan. Langzaam bracht ik hem naar mijn klitje. Bij de eerste aanraking voelde ik meteen een trilling door mijn onderbuik gaan. Uit reflex stopte ik de tanden borstel, maar direct daarna zette ik hem weer aan en ging ik verder. Terwijl de douche me met warm water bestraalde ging ik door tot dat ik met een hevige kronkeling klaar kwam.
Ik zette de tandenborstel naast me op de grond en stond op. Ik draaide de douche uit en wilde een handdoek pakken, maar de kast was leeg. ‘Pap?’ Riep ik naar beneden. Ik hoorde beneden de deur open gaan en mijn vader kwam naar boven. Snel verschool ik me achter het blauwe douchegordijn voor het geval mijn vader binnen kwam. ‘Wat is er, lieverd?’ Vroeg mijn vader die inderdaad binnen kwam. Ik pakte de rand van het douchegordijn en keek erlangs naar mijn vader. Het gordijn plakte tegen mijn lichaam aan woordoor de rondingen van mijn borsten goed zichtbaar waren. Ook mijn tepels, die flink hard geworden waren door mijn geilheid. Ik voelde dat mijn vader het ook zag en dat hij ernaar keek. Een ondeugende glimlach verscheen op zijn gezicht. ‘Euhm… er zijn geen handdoeken meer. Zou jij er een voor me kunnen halen?’ Stamelde ik met een rood hoofd. ‘Ja, is goed. Ik zal er een voor je pakken.’ Zei mijn vader waarna hij verdween. Even later kwam hij weer terug met een handdoek. Een klein handdoekje. Hij legde het op de rand van de wastafel, liep de badkamer uit en deed de deur dicht. Ik kwam achter het douchegordijn vandaan en pakte het handdoekje. Eerst droogde ik mijn haren, daarna mijn borsten en uiteindelijk ook mijn hele lichaam. Daarna maakte ik een soort jurkje van de handdoek, waarbij een deel van mijn poesje zichtbaar bleef. Iets wat ongemakkelijk liep ik de badkamer uit. Ik opende mijn kamer deur, maar op dat moment riep mijn vader dat ik moest komen. Ik liep naar zijn slaapkamer en keek om de hoek van de deur, zodat hij mijn deels zichtbare geslachtsdeel niet zou zien. ‘Wat is er papa?’ Vroeg ik onschuldig. Op het bed zat mijn vader, met een hand in zijn broek. ‘Kom eens naast me zitten…’ Hij klopte met zijn andere hand op het matras naast zich. Ik probeerde de handdoek wat omlaag te houden en ik liep wat gebukt naar hem toe. Net op het moment dat ik aan de rand van het bed sta, raakte de handdoek los en hij viel naast me op de grond. Beschamend bukte ik me op hem op te raken, maar mijn vader hield me tegen. ‘Nee, dat hoeft niet. Kom nou maar naast me liggen.’ Hij haalde zijn hand uit zijn broek en pakte met diezelfde hand mijn arm waarmee hij me op het bed drukte. ‘Zo,’ zegt hij zuchtend. ‘was je lekker bezig, onder de douche?’ Ik voelde meteen dat mijn hoofd rood werd. ‘Hoe bedoel je?’ Vraag ik onschuldig. ‘Meisje toch… alsof ik dat niet zou weten! Jij was jezelf zeker even lekker aan het verwennen?’ Mijn vader gaf me een uitdagende knipoog. Op de een of andere manier voelde ik me wat meer op mijn gemak. ‘Weetje,’ begon mijn vader. ‘Ik heb ook wel eens zin om me lekker te laten verwennen.’ Terwijl hij dat zei, gaf ik me een kus op mijn mond. Hij duwde zijn tong tegen mijn lippen en onderwijl streelde hij mijn bosten. Het voelde net alsof hij mijn vriendje was, en ik probeerde hetzelfde te doen als wanneer mijn vriendje dit zou doen; me volledig overgeven. Met zijn vingers liep mijn vader vanaf mijn borsten over mijn buik naar beneden. Mijn klitje streelde hij zachtjes. We stopte met zoenen en mijn vader ging met zijn hoofd richting mijn benen. Bijna vanzelf gingen mijn benen uit elkaar om hem de ruimte te geven. Papa stak zijn tong een beetje uit en sabbelde op mijn klitje. Ik voelde weer zo’n zelfde trilling door mijn onderbuik gaan, maar nu heftiger. Met zijn handen maakte hij zijn broek los terwijl hij door bleef sabbelen. Ik vond het geweldig en kreunde zachtjes. Mijn vader’s broek viel op de grond en daarna volgde ook de rest van zijn kleding. Hij stopte met likken en kwam overeind. Beledigd keek ik hem aan. Maar het blik van mijn vader zei genoeg; nu was ik aan de beurt. ‘Nee, jij moet doorgaan.’ Zei ik. Mijn vader knikte begrijpend met zijn hoofd en zei: ‘Negenenzestig’ Eerst begreep ik niet wat hij bedoelde, maar dat veranderde snel. Ik nam mijn vaders stijve lul in mijn hand en stopte hem in mijn mond. Datzelfde deed mijn vader met mijn klitje. We vonden het allebei heerlijk, maar ineens stopte mijn vader. ‘Nu wil ik iets anders.’ Hij boog over me heen. ‘Ben je nog maagd?’ Ik knikte van ja. ‘Dan zal dat over een paar minuten niet meer zo zijn, heet beest van me.’ Met zijn hand stuurde hij zijn pik de goede richting op, zo mijn natte kutje in. Hij zat bovenop me, en bewoog mijn zijn heupen heen en weer. Ik hoorde het natte geil van me soppen. Een heerlijk, geil geluid. Waardoor ik alleen nog maar heter werd. Het zou niet lang duren, of ik zou mijn orgasme opnieuw krijgen. Mijn vader hijgde luidruchtig en ik ook. Ik voelde dat het ging komen. De spieren in mijn vagina trokken zich samen. Ik kreunde luid en gaf een klein gilletje. Mijn hele lichaam kronkelde over het bed. ‘Ja, ja!’ Zei mijn vader. Even later voelde ik het heerlijke gevoel van sperma dat mijn lichaam inspoot. Nahijgend bleven we even liggen. Totdat beneden de voordeur open ging. Zo snel als mijn vader kon schoot hij in zijn broek en shirt en gooide hij een deken over de natte plekken heen. Ik ging gauw naar boven om me omtekleden en kwam later weer beneden. Mijn moeder was thuisgekomen en vermoedde gelukkig niks. Toen ik later die avond wat laat in bed lag, hoorde ik gekreun vanuit mijn ouders kamer. Blijkbaar was vader gewoon in een geile bui.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online