Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Zoo ver, ben ik nog nooit gegaan !deel 2
Hey! Dit is het 2de deel van mijn verhaal " Zoo ver, ben ik nog nooit gegaan!" Ik doe nu verder met wat we later nog hebben gedaan.

Op een dag was het hevig aan het stort regenen en was iedereen het huis uit; Mama en papa naar een receptie tot s'avond laat en broer naar een fuif tot morgen vroeg. Ik belde Laura en Tom op. Ze wisten al direct wat ik ging zeggen en ze zeiden ; "binnen 5 minuten in de modderpoel in het bos". Dus ik ging naar het bos en Laura en Tom zaten als naakt te vrijen in de vuile zalige modderpoel. Laura had waarschijnelijk het zelfde idee als ik want we bonden Tom tesamen vas aan een boom met de benen wijd open. Hij kon niet meer weg. Ik pakte zijn lul in mijn mond en begon hem hevig te pijpen en Laura dwong hem haar kutje te likken. Dat deed hij met alle plezier. Toen rukte hij zich los van de touwen. hij pakte mij en Laura tesamen op (hij was immers heel sterk)
en hij bracht ons naar de open plek. En toen bond hij met een ketting mij en Laura aan elkaar vast! Laura lag onder mij en we lagen kut en kut en borsten aan borstenTom Dwong ons om elkaar te vingeren en aan elkaars borsten te zuigen. Hij stond ondertussen met zijn pik te spelen zodat hij super stijf kwam te staan. Blijkbaar kon hij niet weerstaan aan ik en Laura want hij deed de ketting los en begon mij heel hard te neuken dat ik bijna pijn had, maar ik genoot echt veel. we waren al 10 minuten bezig met te vrijen en Laura vond het welletjes geweest! Ze wou mij vingeren en Tom pijpen, dat vonden we goed. 10 minuten lang heeft ze Tom gepijpt en Mij gevingert. En toen voelde ik en Tom dat we gingen klaarkomen en we vroegen aan Laura om te gaan liggen. Ze deed dat en op dat moment kwamen we klaar en Laura was zeiknat. Niet door de harde stort regen maar door ons hete sapje dat uit ons kwam. Toen was het echt heeeel hard aan het regenen dat we elkaar bijna niet meer zagen.En Tom en ik vonden dit dé kand om Laura vast te binden met de kettings. We deden dat en we bonden haar armen en benen (heel wijd open gespreid) vast aan een boom.Tom begon wild met haar te vrijen. Ik dwong haar om mij te likken. Dat deed ze, 20 minuten lang!
En dan zat Tom haar nog te vrijen en ik duwde zachtjes op de plaats waar Zijn lul zat( juist boven haar kut)
Dat vongd ze zalig en kwam hevig klaar en toen viel ze flauw. We deden haar los en brachten haar naar de modderpoel. Toen voelde ik mij ook heel slap en viel flauw naast Laura in de modderpoel.even later kwamen we wakker en Tom was weg. Hij had een briefje na gelaten en zei dathij dacht dat we zwanger waren.We keken elkaar aan en ik haalde een zwangerschaptest uit een boom. Ik had die daar gestoken voor het geval dat.
we dedn de test en ja...ik en Laura waren zwanger. Mijn ouders merkten niets tot ik zei dat ik moest bevallen...En Laura ook. Ik had een Meisje : Jessica en Laura had een jongen: Matthias.

Dat was deel 2 maar waar een 1 en 2 is daar is ook en deel 3!!!!!
tot de volgende keer!!! daaaaaaag XxX Elly XxX

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online