Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Wie is de Baas deel 1
Al jaren liep ik rond met een droom, mogelijk komt dit omdat ik als puber veel boekjes heb gelezen over “Markies de Sade” en als jongste geboren in een gezin met veel oudere zusters.

Tot ik een jaar geleden Anna tegen kwam en mijn droom werkelijkheid werd.
Ik ben een man van 48 jr en ik heb een zwak voor vrouwen die mijn moeder zouden kunnen zijn of in ieder geval de juiste volwassen en dominante uitstraling hebben.
Ik ontmoete Anna in een supermarkt toen ik boodschappen aan het doen was liep zij daar en zij tikte op mijn schouder en vroeg of ik voor haar iets aan kon geven van de bovenste plank waar zij net niet bij kon. Ik keek om en zag een wat oudere vrouw met een blik in haar ogen waar ik nooit nee tegen zou kunnen zegen.
Snel gaf ik de doos met koekjes aan en zij keek mij dankbaar aan terwijl mijn oog viel op haar grote borsten die in een diep decolatee werden tentoongesteld waardoor je ze als gezonde man niet kon missen.
Zij zag dat ik even van mijn stuk was en gaf een ondeugend knipoogje.
Na deze ontmoeting heb ik mijn boodschappen lijstje afgewerkt, maar deze ontmoeting kon ik niet uit mijn hoofd zetten.
Wat ik ook deed elke keer zelfs in mijn dromen kwam deze dame terug en ik kon haar niet meer uit mijn gedachte zetten.
Daarom ben ik op zoek gegaan naar haar en waar ka je beter zoeken dan op de plaats waar je haar het laatste hebt ontmoet?
Ik dus naar het kleine buurtwinkelcentrum, maar ja je hebt niet elke dag boodschappen nodig.
Zo heb ik enkele dagen dagelijks een bezoek gebracht aan het winkelcentrum en na een week brak eindelijk de dag aan waarop ik haar weer zag.
Ze was druk bezig haar wagentje vol te laden toen ik “per ongeluk” tegen haar aan kwam met mijn arm, zij keek geschrokken om en toen haar blik mijn ogen ontmoete smolt ik bijna en wist ik weer waarom ik haar maar niet kon vergeten.
Ze zij dat als we elkaar weer eens ontmoete ik beter uit moest kijken en niet zo maar tegen een dame op botsen. Ik vertelde haar dat het een ongelukje was en voortaan beter uit zou kijken. Ze keek mij diep in de ogen en vroeg zij je daar nu “ongelukje”? Ja, maar als ik eerlijk moet zijn was het niet helemaal per ongeluk.
O zij ze en keek mij aan met een blik als of ze mij wel zou willen straffen.
Maar als het geen ongelukje was, wat dan wel, vroeg zij.
Mijn hart bonkte in mijn keel en ik kon even geen woord uitbrengen.
Daar sta je dan als volwassen man bij een oudere dame die je aan kijkt of ze je op je billen wil geven.
Toen ik een minuutje later weer adem kon halen zij ik haar dat ik haar eigenlijk gewoon heel graag aan had willen raken, waarop ze mij aankeek en zij wat ben jij een stoute jongen.
Ja, zij ik dat hoor ik wel eens meer en langzaam kreeg ik weer wat zelfvertrouwen terug.
Ze zij maar daar moet dan wel wat tegenover staan, jij mag mijn boodschappen zo met een naar mijn auto dragen en de winkelwagen terug brengen.
Nu ik was zo blij als een kind dat ik iets voor haar mocht doen en zo in haar buurt kon blijven.
Ik kon niets anders uitbrengen dan dat ik dat heel graag zou doen.
Zij maakte haar winkelronde af en ik volgde haar en kreeg regelmatig opdracht om spullen in de kar te doen, tot we in de rij stonden bij de kassa en ik plotseling een hand voelde die mij over mijn billen streelde. Er ging een trilling door me heen en weer bonkte mijn hart in mijn lijf. Na de kassa mocht ik haar winkelwagen rijden en zij liep vooruit naar haar auto.
Ik hielp om alles in de bagage ruimte te zetten en zij gaf opdracht om de winkelwagen terug te brengen. Ze gaf ook opdracht om de euro uit de kar weer aan haar te komen geven.
Terug gekomen bij de auto keek zij mij streng aan en ze gaf opdracht om in de auto bij haar te komen zitten. Niet in mij gaf tegenstand en ik liep om de auto heen en ging naast haar zitten op de andere stoel.
Zo, zij ze, dus jij wilde mij zo graag aanraken? Mijn hart ging te keer en ik knikte als een ondeugend jongetje die stout is geweest.
Dat mag je nooit meer zo maar doen op straat of in in een winkel zij ze want anders zal ik je strenger moeten aanpakken, was haar waarschuwing.
Ik voelde mij steeds kleiner worden en keek haar onderdanig aan. Zij vroeg mij, woon je hier in de omgeving en ik fluisterde, ja aan de overkant van het winkelcentrum.
Zo en woon je alleen, was haar tweede vraag, nee was mijn reactie, ik ben getrouwd en heb twee kinderen.
En waarom wil jij dan zo’n oude vrouw als ik aanraken, was de volgende vraag.
Ik kon het bijna niet uitbrengen, maar ik fluisterde omdat ik niet anders kon.
Wat! Niet anders kon? Ja, ik kan u al een week niet uit mijn gedachte zetten en toen ik u weer zag, moest ik u aanraken was mijn fluisterende reactie.
En? Ben je nu tevreden? Was haar vraag.
Mijn hoofd moet knal rood zijn geweest en ik kon even geen reactie geven.
Ik dacht, nee natuurlijk niet ik zou haar wel elke dag willen aan raken. Maar ik kwam niet verder dan een fluisterend “nee”.
Vervolgens kwam de reactie van haar , hoe het nu verder moest gaan?
Ik mompelde iets van “dat ik alles wel wilde doen als ik maar in de buurt mocht zijn”.
Zij reageerde dat we daar dan eerst maar eens over moesten praten, maar dat zij er wel wat in zag.
Ik kreeg een blij gevoel, en ik kreeg er hoop op dat ik haar beter mocht leren kennen, maar wist toen nog niet hoe goed ik haar zou leren kennen.
Ze vertelde dat zij in een plaats vlakbij het dorp waar ik woon een flat heeft en ik maar eens een keer langs moest komen. Ze gaf haar adres door en ik schreef het snel op een papiertje.
Je moet wel even bellen zij ze en vroeg gelijk er achter aan of ik ook handig was en ook huishoudelijke klusjes kon doen.
Ja, ik ben best handig en huishoudelijk ben ik ook wel een beetje.
Oke zij ze en gaf een knipoog, waarop zij mij opdracht gaf de auto te verlaten.

Je begrijpt dat ik niet lang kon wachten en de volgende dag was ik alleen thuis en trok de stoute schoenen aan en greep de telefoon.
Met trillende vingers tikte ik het nummer in en er klonk een oproeptoon.
En ja daar klonk een stem “hallo” en verder niets, ik mompelde dat ik de man was uit de winkel en ik graag een afspraakje wilde maken voor een gesprek.
Aan de andere kant klonk even niets en toen zij ze, “ja dan moet dat maar!”.
Wanneer kan je komen? Ik slikte en zij, “ja wanneer u maar wil”
Kom dan maar gelijk ik heb wel even tijd voor je, was de reactie.
Oke, was mijn reactie en tot zo dadelijk. En ik legde de hoorn neer en liep naar de hal om mijn jas aan te trekken.
Zo snel als ik kon haalde ik mijn fiets uit de schuur en reed naar het opgegeven adres.
Buiten adem stond ik twintig minuten later voor het aangegeven adres en belde op de begane grond aan, enkele seconden later klonk een klik en een stem “wie is daar?”, mijn reactie was “Johan, uit de supermarkt” en de haldeur klikte open en snel liep ik naar de lift en drukte op de 4 e etage. De deur ging tergend langzaam dicht en de lift ging naar boven n opende op de 4e etage.
Snel liep ik naar de deur met het genoemde nummer en deze ging al reeds langzaam open.
Daar stond de vrouw waar ik al dagen van droomde, een niet al te grote vrouw met krullen en een paar flinke borsten, ze droeg een jurk tot net over haar knie en droeg pantoffels zo als mijn moeder ook droeg. Ik schat haar leeftijd op een jaar of 70 , maar er was iets waardoor ik niet met zekerheid kon weten hoe oud zij was.

Na het uittrekken van mijn jas, nodigde zij mij uit in de kamer te komen en plaats te nemen op de bank. Het was een gezellige kamer met een bos bloemen op tafel en verder vloerbedekking en een dreswaar met foto’s van kinderen en andere vergeelde foto’s.
Wil je wat drinken? Ja, koffie lekker. Melk en Suiker? Ja lekker.
En even later zaten we tegen over elkaar in de gezellige kamer

Zo, was haar reactie, daar ben je dan! Je had wel haast, want je hijgt nog steeds.
Ja, was mijn reactie, dat klopt, ik wilde graag snel bij u zijn.
Ze keek mij streng aan, en vroeg: “zou je dat wel vaker willen?”
Ja, ik wist niet precies waarom, maar ik werd naar haar toe getrokken.
Wat zo je dan graag willen? Was haar volgende vraag,
Ik viel even stil en toen ik weer bij zinnen kwam was mijn reactie, ik wil u graag helpen met huishoudelijke klusjes.
Waarom wil je dat dan zo graag was haar wedervraag.
Zo snel wist ik geen reactie, anders dan “dan kan ik u steeds bewonderen”.
Zo dus je wil mij helpen om bij mij te zijn. Ja, was mijn reactie dat klopt.
Maar als je hier in huis werkt moet je er ook wel op gekleed zijn was haar reactie.
Ja, dat lijkt mij ook en weer kreeg ik een rood hoofd.
Dan zal ik wat kleding voor je klaar leggen als je komt zij ze en wanneer kan je beginnen?
Mijn huisje moet regelmatig een beurt hebben en als je goed je best doet kan je misschien ook andere klusjes doen?
Ik knikte, en vertelde dat ik morgen middag wel tijd had om aan de slag te gaan.
Oke was haar reactie, maar dan eerst een proeftijd van een week, want als je je best niet doet neem ik een andere werkster!
Je lust vast nog een koffie? Ja graag, was mijn reactie. Ze zei laat maar eens zien wat je kan, je weet de keuken vast wel te vinden. Ik was al onderweg en zij keek me met belangstelling na terwijl ik koffie ging inschenken.
Toen we weer samen in de kamer zaten vroeg zij of ik nog meer dromen en wensen had.
Ik slikte en wist dat ik nu moest vertellen van mijn droom om onderdanig te zijn.
En ook dat ik graag vernederd werd en van die droom van dames kleren die ik al jaren heb.
Ze keek mij vol verbazing aan en ik was bang dat zij mijn dromen gek zou vinden en ik snel kon vertrekken.
Maar tot mijn verbazing vertelde zij dat ze aan mij had gezien dat ik niet alleen een volwassen man was maar ook een onderdanig meisje. Mijn mond viel open en ik was blij dat ik eerlijk verteld had van mijn dromen.
Ze gaf aan als ik goed mijn best deed zij een goede bazin zou zijn en ik nog lang voor haar mocht werken.
Na een verder ontspannen gesprek ging ik mij steeds meer op mijn gemak voelen en tegen etenstijd moest ik naar huis , met de belofte dat ik morgen middag aan de slag zou gaan.

De avond ging tergend langzaam en ik sliep die nacht erg onrustig. De ochtend die volgde rommelde ik wat in de tuin en in de middag was ik al een uur eerder dan afgesproken bij mijn nieuwe “werk”-adres.

Aangekomen bij de deur moest ik dit maal even wachten en toen kwam Anna aan de deur, zij zag er keurig uit met een overgooier en hakschoenen en een blouse die keurig stond, een echte dame.
Ze bleef bij me in de hal en vertelde mijn jas en ook mijn schoenen uit te doen.
Vervolgend moest ik haar volgen naar de logeerkamer.
Zo dit is de plaats waar jij heen gaat als ik je even niet wil zien!
Op het logeerbed lag een schort en een mooi nylon dames slipje.
Ze gaf opdracht mij geheel uit te kleden en de kleding op te hangen in de kledingkast in de kamer.
Vervolgens deed ze de deur op slot en stak de sleutel in de zak p haar overgooier.
Zo, ga je nu wassen en daarna kan je je werkkleren aan trekken, was haar opdracht.
Vervolgens ging zij naar de woonkamer en ging rustig in een tijdschrift zitten lezen.

Ik waste mij snel en trok het slipje aan dat op bed lag, tot mij verbazing zat er geen kruisje in.
En was verbaast dat zo’n oudere dame zulke lingerie in huis had.
Vervolgens deed ik de schort aan en ik voelde me een echt dienstmeisje.
Uit de kamer klonk haar stem, “ben je nog niet klaar?”.
Ja was mijn reactie en ik begaf mij snel naar de kamer.
Ze had een goedkeurende blik en gaf mij eerst maar eens de opdracht om de kamer te stoffen maar eerst voor mijn opdrachtgever een bak thee te zetten.
Terwijl het thee water op stond was ik druk bezig om de kamer te stoffen.
Kom jij eens even bij me was haar korte opdracht en ik was snel bij Anna, wat heb jij daar onder je schort was haar vraag. Een dames slipje was mijn reactie.
Ze tilde het schortje op en keek naar mijn slipje met daarin een stijve pik die er bijna uit knalde. Ze streelde eens over mijn pik en kneep in mijn billen.
Ze zij als jij goed je best blijf doen zal ik jou ook belonen was haar reactie.
Wat zou je willen hebben als beloning was haar vraag.
Ik was verlegen en mompelde iets als: als mag ik u maar proeven.
Wat wil je proeven was haar vraag? Uw sap fluisterde ik zacht.
Goed zij ze ik zal je een voorproefje geven. Ga maar eens voor me op je knieen zitten.
Ze pakte van tafel een blinddoek zo als die worden uitgedeeld in vliegtuigen met een elastiek achter je hoofd en deed mij die om. (ik wist toen niet dat ik die nog vaak voor zou krijgen)
Daar zat ik dan op mijn knieen en een blinddoek voor. Ik hoorde aan het geritsel dat er iets gebeurde maar wist niet wat, ondertussen had Anna haar rok omhoog gedaan en had zij haar vinger zachtjes door haar kletsnatte kut gehaald en ik rook een bepaalde lucht die mijn hart sneller liet slaan. Toen voelde ik een vinger tegen mijn lippen en Anna zij dat ik haar vinger mocht aflikken. Ik zoog haar vinger naar binnen en proefde een heerlijke smaak van haar geilvocht. Ik kreunde dat het lekker was en als beloning maakte zij haar vinger weer vochtig en ik mocht nogmaals genieten van haar heerlijke sap.
Zo zij ze en na dat zij haar rok weer netjes deed haarde ze de blinddoek van mijn hoofd en gaf de opdracht en nu weer aan de slag.
Ik lust wel een kopje thee was haar reactie en maak jij maar eens snel je werk af want er moet ook nog gestofzuigd worden.
Zo was ik nog wel even bezig en Anna volgde mijn bezigheden met belangstelling terwijl zij als ik in de buurt van haar stoel kwam mijn pik streelde en soms met haar vinger over mijn anus streek door het open kruisje in het slipje en zachtjes haar vinger stak in mijn anus.
Ook al was ik druk aan het werk ik was zo geil dat ik alles , maar dan ook alles voor haar zou doen.
Toen ik eindelijk klaar was met stoffen en stofzuigen mocht ik bij Anna komen zitten naast haar stoel en wachte wat er zou volgen.
Anna liet mij rustig wachten tot zij vroeg, hoe ver wil je gaan? Hoe onderdanig wil je zijn?
Ja, ik wist het niet precies maar op dit moment wilde ik alles doen wat zij mij opdroeg.
Goed zij ze, Ik moet naar het toilet en jij gaat met mij mee. Mijn hart sloeg op hol.
Maar eerst krijg je je blinddoek voor! Anna deed de doek voor mijn ogen en maakte het elastiek vast.
Geef mij maar een hand en loop maar mee, was de opdracht.
Op het toilet aangekomen moest ik weer op mijn knieen zitten en Anna ging vlak bij mij op het toilet zitten. Even was het stil en toen hoorde ik een straal van haar plas in de pot spuiten.
He dat lucht op was haar reactie.
Ze ging staan en ze pakte mij bij mijn haar en trok mijn hoofd naar zich toe.
Zo, dus jij wil een slaaf van mij worden? Wel dan mag je nu de kut van je meesteres eens goed schoonlikken en zo schoon dat hij niet gaat ruiken, hoor je me?
Ik voelde me even niet op mijn gemak maar toen ik de lucht rook van haar plas likte ik als een wilde om geen druppel te missen, mijn meesteres was te vreden en als beloning gaf zij nog een klein straaltje na dat in mijn keel liep en ik voelde me de koning te rijk.
Voortaan mag jij niet alleen mijn woning schoon houden maar ook mijn onderkant en je weet het hoe beter je je best doet hoe fijner de beloning.

Meesteres Anna deed haar broekje aan en haar kok naar beneden en ik mocht mijn blinddoek af doen. Vervolgens zij ze ga je zelf maar even opfrissen en kom dan snel weer bij mij.

Dat hoef je maar Ă©Ă©n keer te zeggen en ik was zo weer in de kamer.
Zo en nu was haar vraag? Ik verlangde alleen maar om bij u te zijn was mijn reactie.
Doe je schort dan maar af, was de reactie. Je hebt je best gedaan voor vandaag.
Ik mocht de schort ophangen in de logeerkamer, maar kon niet bij mijn kleren en dus ging ik in het slipje naast haar staan.
Ze streelde mijn pik en ik mocht op een hoge stoel naast haar komen zitten.
Zo ben je blij met je nieuwe baan, was haar vraag? Ja , ik wilde niet anders en zou veel voor haar doen. (ik wist toen nog niet dat er nog veel zou volgen)
Oke, dan krijg je een vaste aanstelling en je bent voortaan elke week zo vaak je kunt bij mij om mij te dienen en je beloning zal zijn dat je mijn onderdaan zult zijn.
Ik voelde mij geweldig en ik zij graag deze baan te aanvaarden.
Ze gaf wel aan dat we steeds verder zullen gaan en ik mogelijk moeite zou krijgen.
Met mijn domme opgewonden kop zij ik dat dat niets gaf en ik alles voor haar wilde doen.
Dat heb ik geweten. Ze vertelde vast dat ik volgende keer na het toilet bezoek ook haar anus mocht schoonlikken en ik vertelde dat ik bijna niet kon wachten, maar of dit zo fijn zou zijn?

Voor deze dag was het werken gedaan en ik kwam tot rust dicht bij mijn meesteres.
Ze maakte twee knoopjes van haar blouse los en liet mij genieten van het prachtige uitzicht.
Mijn pik stond strak in het broekje en zij streelde er zacht over waardoor hij als maar groeide.
Ze vertelde mij dat ik nu van haar was en haar moest gehoorzamen en zij mij opzou leiden tot een goede huishoudster.
Ik wist nog niet wat het betekende maar bij een volgende bezoek kwam ik er al achter dat zij van mij een echte slet wilde maken die verslaafd zou raken aan alles wat zij met mij deed tot aan het rondlopen in alles wat een dame draagt en een dildo mijn vriend zou worden.
Zo ver dat zij mij mee nam als dienstmeid naar de winkels.
Terwijl ik zo bij haar zat en mijn ogen gericht waren op haar borsten droomde ik weg en ik schrok wakker uit mijn droom toen ik opeens hevig klaar kwam en mijn meesteres ving mijn zaad op en likte haar vingers af terwijl ze zij dat ik een goede slet was en zij in jaren niet zo’n goed werkster had gehad.
Het was bijna 6 uur en ik moest snel naar huis omdat mijn vrouw om 6 uur uit haar werk komt en ik het eten zou maken.

Ik kreeg na lang aandringen de sleutel van de kleding kast en kleede mij snel om, om vervolgens snel naar huis te fietsen, maar niet na dat ik mijn nieuwe meesteres na toestemming een hevige tongzoen had gegevens en haar bedankte uit de grond van mijn hart.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Einde deel 1











Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 8 bezoekers online