Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Muziekleraar
'Kom maar terug!' Dat waren de laatste woorden van hem. Hij, hij die zo aardig doet, haast te vriendelijk. En soms handtastelijk. Het was iedereen zijn lievelingsleerkracht, maar niet iedereen voelde zijn hand eens op hun billen. Eergisteren was het voor het eerst. De allereerste keer dat ik zijn grappen en opmerkingen dubbelzinnig zag, of ze toch met andere ogen bekeek. Toen hij eens wat over reïncarnatie vertelde zei hij dat hij in zijn volgende leven wou terugkomen als poes. Ik zat op de laatste rij. Na zijn zin voelde ik zijn hand mijn kont aanraken, er even over wrijven en zelfs enkele vingers in mijn achterbroekzak te proppen. Daarna nam hij zijn hand terug en rook eraan. Toen ging hij verder met de les. Ik was enorm geschrokken en mijn keel kneep dicht, ik kon geen geluid maken, enkel hees gefluister. 'Ga jij maar Alexandraatje.'zei hij gespeeld. 'Speel maar een stukje op je fluit.' Hij kwam dicht bij me staan en drukte zijn onderlichaam tegen me aan. Hij boog voorover en ik rook zijn adem. Die stonk naar te veel en te oude vieze sigaretten. Zijn parfum daarentegen rook heerlijk. De mengeling verwarde me. 'Dit stukje hier.'wees hij. Ik nam mijn blokfluit en zette mijn lippen en vingers goed. De eerste noten klonken aarzelend, maar daarna klok alles zo goed en zo perfect dat ik een applausje kreeg van de klas. Mijn wangen kleurden rood. 'Vonden jullie het goed? Ik vond het een marteling voor mijn oortjes. Kom morgen maar terug.'

En hier sta ik nu. Ik vroeg me af of het echt zo slecht was. Buiten de eerste noten klonk alles perfect. Ik open de deur en trippel zachtjes naar binnen, net alsof ik bang ben de grond te bezeren. Geamuseerd kijkt hij me aan. 'Gaat u zitten.’ zegt hij. Ik ga snel zitten en pak mijn blokfluit. Gespannen zet ik mijn lippen op de fluit en mijn vingers op de gaatjes. Als ik klaar ben met het stukje gaat hij achter me staan. 'Alles is perfect, alleen.. Je houding.'zegt hij alsof hij een reden zoekt om me hier te houden. Ik wil gewoon zo snel mogelijk naar buiten! Waarom laat hij me hier zolang zitten!? Hij legt zijn handen op mijn schouders en knijpt eens. Zijn sterke vingers branden pijnlijk in mijn huid, maar ik verbijt de pijn. Mijn keel knijpt weer dicht. Een van zijn handen glijdt naar beneden en grijpt naar mijn jonge tienerborst. Hij knijpt er eventjes is. 'Ach zo, die tienerbh's. Die zitten veel te strak. Daardoor kun je niet goed ademen. Dat is het probleem!'roept hij uit. Hij opent de sluiting van mijn behaatje en trek het in een snelle beweging vanonder mijn bloesje. De bandjes zijn gescheurd en ik kan het niet laten een traantje over mijn wang te laten vloeien. 'Zit dat niet beter?' Alles wat ik kan doen is knikken, hoewel ik het alles behalve beter vindt. Hij laat zijn andere hand tot onder mijn jeansrokje glijden en roept uit: 'Zo! Zo! Heb je een string aan? Dat bevordert de ademhaling zeker niet!' Hoewel ik dit niet leuk vind verschijnt er een nat plekje in mijn string en dat ontgaat de leerkracht ook niet. Zijn oogjes fonkelen en hij trek mijn stringetje uit. Een van zijn vingers glijdt tussen mijn lipjes eens heen en weer. 'Lekker nat,'grinnikt hij. 'De borstkas moet vrij zijn!' Hij opent mijn bloes, scheurt hem letterlijk van mijn lichaam en gooit hem in de hoek van de klas. Ik slik, en slik nog eens. De krop in mijn keel wordt kleiner en ik voel iets warms door mij heen lopen; alleen weet ik niet zeker of het geil of woede is. Van zoveel onmacht en onzekerheid ontspringen er spontaan een paar tranen in mijn ogen. Ik knipper om ze te verwijderen, maar er komen er alleen maar meer. Ik voel mijn oogwit roder worden. 'Zozo, komt er ook zoveel vocht uit je kutje?'glimlacht hij en pinkt een traantje weg. Ik slik nog eens en voor het eerst durf ik wat te zeggen. 'Ik euh, ik zou het niet weten. Ik ben namelijk maagd en van plan het te blijven. Dus euhm.. Ja..' Ik beef over mijn hele lichaam en mijn stem trilt. Ik wil opstaan en mijn kleren pakken maar mijn leerkracht duwt me op de schouders en laat me zitten. Een paar vingers strelen plagerig mijn lies en hij geeft kusjes in mijn nek. Weer die bedwalmende geur die me een tikkeltje high laat voelen. Een andere vinger streelt mijn clitorisje. Die begint de blozen en te zwellen. 'Zozo, mooi klitje heb je daar.' Ik schrik van deze opmerking, maar door de aanrakingen van hem knijpt mijn keel weer dicht. Ik laat mijn hoofdje achteruit vallen en besef dat ik het spel verloren heb, hoe graag ik ook zou willen vertrekken. Ik ben opgegeild en wil meer. Mijn leerkracht heft mijn rokje op en gaat ervoor zitten. Hij likt een paar keer tussen mijn lipjes en zuigt aan mijn clitorisje. ondertussen draait hij rondjes aan mijn sterretje. Ik slaag mijn voeten die ingepakt zijn in versierde ballerina's over zijn bezwete rug. Net als ik mijn hoogtepunt nader voel ik dat iemand mijn handen ruw vastbind aan elkaar achter de stoel. Het touw is ruw en verschroeid mijn huid bij elke beweging die ik maak. Mijn leerkracht trekt mijn rokje ruw af en lacht gemeen. De andere man had zich verstopt in de kast en heeft het hele geile schouwspel aanzien. Hij voor mij staan en duwt zijn half stijve pik in mijn mond en trekt me aan de haren tegen zijn ballen. 'Zuig, vuile slet. Zuigen!'zeggen de leerkracht en hij in koor. Ik verstijf en doe wat me gevraagd wordt in paniek. De leerkracht tovert een camera tevoorschijn en filmt een close-up van mijn kutje en gaat dan over naar het filmen mij en de onbekende man. Als het erop staat kom ik klaar. Van seksuele opwinding en angst. Het voelt heel raar. Ook hij komt klaar en spuit mijn mooi smoeltje vol. 'Doorslikken, hoer.'gromt hij. Alles slik ik door. Hij trekt zijn broek weer aan en mijn leerkracht geeft hem een flinke duit geld. De leerkracht opent ruw mijn benen en duwt zijn stijve lul in mijn krappe tienerkut. Mijn nekgat opent zich en ik laat een ijselijke en pijnlijke gil en kom tegelijk met hem klaar. Het sperma druipt uit mijn eens krappe vaginaatje en ik laat mijn hoofd vallen. 'Maar goed dat deze klas geluidsdicht is.'lacht de leerkracht. Hij neemt zijn jas en vertrekt. 'O jaa, voor ik het vergeet te zeggen, de bel is gegaan dus hier komt bijles.' Alsof het niet erg genoeg is dat al die neurtjes mij naakt onder de sperma zagen liggen moest ik ook nog de morning-afterpil nemen en hing hij affiches op met ik de man pijp en een foto van mijn kut erop met de titel: GEZOCHT, ZWARE SEKSCRIMINEEL, ALEXDRA HOPKINS. Ik schaam me dood. Toen ik de volgende dag de les ik kwam zei hij dat hij een speciale mail kreeg vanochtend. Namelijk van Alexandra. 'Er zat een filmpje in.'zegt hij. 'Ik heb het maar naar de hele klas gestuurd en we zullen het hier op het grote scherm bekijken.' Ik wist al wat er ging komen. Opeens sprongen ik en de man in beeld. Ik pijpte hem en mijn ogen toonden angst en genot. Ik ben drie weken niet naar school gekomen.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online