Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

op de toog
mijn eigen sexleven kende een serieuze dip en via internet had ik ondertussen een paar leuke dames leren kennen die zelfs niet vies waren van een aardig potje cybersex alleen was dat voor mij steeds een reden om te lachen tot een van de dames me spontaan zei van lachen ok maar wat als ik je eens kwam pakken in je winkeltje op uw toog.Ik had namelijk een eigen cdzaak en ook dat wierp ik weer lachend weg van och dat gebeurt mij immers nooit.De lieve geile dame beloofde me dat ze mij eens de verrassing van men leven zou bezorgen.Nu dat blijf zo en een paar weken passeerden ondanks onze hevige cyber en zelfs telefoonrelatie.Tot een zekere dinsdagmorgen plots de dame in kwestie men winkel binnenstapte ondanks het feit ik niet eens wist buiten beschrijvingen hoe ze er uit zag wist ik meteen dat dit rita was,de judoka van 180 en 90 kg.Spontaan zette ik haar favoriete cd op(ze was een knuffelrock fan) en meteen kwam er ook bij haar een spontane lach op de mond.Door het feit er nog klanten aanwezig waren in de winkel bleef ze lekker rondslenteren tot die klant weg was en ze spontaan naar de achterkant van de toog kwam en zonder verhaal me een eerste zoen op de mond gaf als bedankje voor cd.Rita had eigenlijk de tijd perfect gekozen want ze wist dat ik smiddags 2 uur sloot.mijn zaak had rolluiken en was perfect verduisterd toen ik alles afsloot en voor dat ik me goed en wel omdraaide had rita zich al totaal naakt achter men toog gezet.Haar 95 d borsten stonden dankzij haar judotrainen als peertjes van een meid van 18 alleen zwaarder maar met super harde en kleine tepels die rect vooruitstaken.
Awel manneke zei ze me laat mij nu maar eens zien hoe lekker je in het echt bent.Ik had nooit eerder een andere vrouw gehad dan de mijne en zeker nooit had men eigen dame dit soort initiatieven genomen.Je kan dus wel begrijpen dat ik aan de grond genageld stond en met moeite de toog achter durfde.Maar daar stond rita poedelnaakt voor me met dan nog speciaal voor mij met een totaal kaal poesje.
Rita was groot maar supergespierd type ingrid bergmans ze grabbelde me vast en zei manneke ge moogt nu beginnen aan al die kusjes die je me al gaf eens echt te geven en meteen verdween haar tong in men mond en begon me ongeloofelijk lekker te tongzoenen.Rita was zacht maar zo lekker en we bleven aan elkaar geplakt maar ze begon me systematisch uit te kleden te zoenen in men nek en langzaam maar zeer kordaat viel ze na men tshirt uit getrokken te hebben mijn jeans aan.rita was gelukkig gescheiden maar wist blijkbaar enorm van aanpakken en al snel had ze men jeans op men knieen en dit terwijl we bleven tongzoenen.We geilden al zo met onze tongen het zien van haar naakte lichaam en mijn gebrek aan passionele sex thuis bezorgden mij een erectie die er mocht zijn denk ik want eigenlijk had ik nooit eerder met een andere vrouw gevreeen.Rita was meteen verkocht en zonder nadenken of wat te zeggen zakte ze voor me op haar knieen en begon me zeer diep te pijpen
Ik gromde diep en kon alleen maar toekijken zo stom verbaasd was ik eigenlijk nog over de snelle maar kordate manier waarop rita te werk ging.ZE had korte pikzwarte haren die eigenlijk mijn zicht ontnamen hoe ze werkelijk mijn keiharde lul helemaal in haar mond zoog.Ze zoog zo doeltreffend en omdat ik thuis echt weinig aan men trekken kwam dat ik al heel snel haar hoofd vast greep om haar te laten stoppen want ik wilde en durfde eigenlijk niet in haar spuiten.
Rita kende mijn hele verhaal van thuis en wist dat ik al jaren al het inititatief zelf moest nemen thuis zei zacht van ontspan je en geniet en laat me maar doen .
Ik had zelden zo'n doeltreffende pijp beurt gekregen en besloot om te genieten van deze eenmalige dacht ik toen superkans.Rita hernam zeer kordaat haar pijpbeurt zelfs sneller en krachtiger dan voordien omdat ze goed genoeg wist dat ik op punt stond om haar mondje volte spuiten.Het duurde ook maar even tot ik mijn volle lading sperma in haar keel spoot met krachtige stoten van mijn dagenlange onthouding.Rita moest werkelijk moeite doen om al men warm zaad binnen te krijgen maar ze liet misschien wel met opzet een deel van men zaad terug uit haar mondje lopen zodanig dat het op haar knappe borsten terecht kwam.
ZE liet me helemaal uit schokken van men orgasme en likte mijn lul en eikel helemaal proper en vergat toen zeker men ballen niet waar ze al die tijd zalig mee had zitten spelen.
Rita was duidelijk niet van plan het hier bij te laten en ipv naar boven te komen liet ze haar gewoon achteruit op haar rug liggen.Spontaan zei ze al lachend ga je er zo blijven staan of ga je wachten tot mijn poesje terug opgedroogd is?
Ja was ondertussen al wat jaren getrouwd en wist meteen dat natuurlijk zij ook zo geil als boter was en dat ik eigenlijk niks liever doe dan kale poesjes beffen.
Dadelijk nam ik plaats voor haar kleine maar geile en goed boorbloede lipjes plaats en hoe geil ik ook wel was wist ik dat ik dit eens op een rustige maar zekere manier moest aanpakken want ik de gever ging er zeker voor zorgen dat ook zij hier een superorgasme zou krijgen.
Ik likte zeer voorzichtig langs haar kletsnatte poesje zonder dat ik meteen haar klitje of lippen raakte Rita was meteen geprikkeld en duwde me haar kale poesje recht in men gezicht met een korte krachte beweging van haar gespierde heupen.Alles was gespierd bij rita.
rita wist van wanten en zeker wat ze wou.Meteen begon ik haar lekker niet te groot maar stevig kitteleerke te likken en stopte ik voor het eerst een vinger in haar poesje wat meteen verdronk in de kutsappen die ze produceerde.Rita baarde 2 kinderen dus dat vingertje verdween nu als niets in haar ook getrainde poejse wat me ook uitnodigde tot een 2de vinger en zelfs een derde.Ik vingerde en likte rita als of mijn leven er van afhing want ik wilde haar zeker niet teleurstellen.Ook rita nochtans zij had al vele sexpartners gekend was zo gepassioneerd en kon zich blijkbaar zeer gemakkellijk ontspannen kirde zachtjes van genot en ik zag haar met gesloten ogen genieten maar meteen zag ik ook dat zij spontaan met haar eigen tepels speelde,wat mijn dame dan nooit deed.
De sappen van haar poes dreven over men kin en dat gevoel en smaak zorgde ervoor dat mijn likken en vingers haar naar een eerste orgasme dreven.Rita kwam zonder veel geluid enorm schokkend klaar en toen pas voelde ik de kracht van haar gespierde heupen.Haar kut kneep zo samen dat men vingers er bijna pijn van deden.
Ik had de gewoonte om te stoppen nadat mijn eigen vrouwtje klaargekomen was omdat zij niks meer kan verdragen na een orgasme maar rita daarentegen smeekte me om verder te gaan
ik was stomverbaasd maar reageerde blijkbaar op de juiste manier en befte meteen lustig verder ik had wel mijn vingers terug getrokken maar uit onze wele gesprekken wist ik dat rita ook graag anaal verwend werd dus deed ik haar benen in de lucht,moet mooi zicht geweest zijn van uit de andere kant van mijn toog,en met de kutsappen nog aan men vingers gleed ik zeer gemakkelijk een vinger haar kontje binnen wat meteen weer een kir van voldoening opleverde maar ook een 2de even krachtige orgasme van haar kant.Rita deed waar ik al jaren op hoopte namelijk meer dan een keer klaarkomen al genieten.Rita was deze keer wel voldaan en liet me na deze keer toe om haar op adem te laten komen maar niet voor lang echter.
Haar eigen libido was blijkbaar niet snel verzadigd en zij wilde die lekkere harde paal van me wel in haar andere gaatjes voelen.Rita was wel degelijk goed voorbereid en wist uit al onze vorige gesprekken dat ik geen enkel risico wilde lopen en toverde snel uit haar handtas een condoom te voorschijn.Mijn paaltje was welliswaar in rust toestand misschien meer uit gewoonte van thuis dat hij maar een keer moest werken maar rita begon zeer gedreven maar blijkbaar met weinig moiete mijn jongeheer weer op volle lengte te brengen.Ik moet je zeggen dat hij niet nee zei en al heel snel weer volwassen maten aannam meedde ook doordat ze zzer zorgvuldig maar lekker in men ballen kneedde terwijl ze aan me zoog.
Rita had alles duidelijk goed bekeken tijdens haar studie ronde en wist meteen dat mijn toog met onze lengtes de ideale neukpaositie had.Zorgvuldig bracht ze de condoom over men eikel en zette zich toen met haar kontje op men toog en trok mij naar haar toe.Het liet me eigenlijk pas goed zien wat een lekkere tieten ze wel had en de tepels stonden zo stijf als mijn kale lul en ballen.ZE begon me weer te tongen en zoals ik zei was de hoogte ideaal want meteen spieste ze mijn lul legen haar nogsteeds kletsnatte poes en slorpte die helemaal op .
ik proefde meteen ook men eigen zaad in haar mondje en ze sloeg haar gespierde benen rond mijn middel en op die manier pompte ze me mee in en uit haar superkletsnatte vagina.
Ik nam haar ritme over en begon haar zware maar stevige borsten te kneden.Rita was echt gedreven en dreef maar tong lekker tussen men lippen en genoot zichtbaar van de geile beurt die ik haar gaf op de toog in men winkel.Door men voorafgaande schietbeurt kon ik nu makkellijk mijn orgasme in bedwang houden maar zij liet zich spontaan gaan en kwam tot zijn grote voldoening al snel tot een 3de orgasme.ZE kneep men lul bijna tot moes met haar kletsnatte pruim en de sappen dropen over men vballen op de toog.Ik bleef nu rustig verder in haar poesje rijden zoals ze zelf mee aangaf en verplaatse mijn mond naar een van haar kleine maar stijve tepels dit kleine verschil was voor haar genoeg om bijna onmiddellijk een 4de orgasme te beleven maar duidelijk minder intens dan de vorige.Desondanks voldoende om een signaal te geven aan mijn sperma om naar boven te borrelen uit men ballen en zich klaarmaakte om rita nog eens vol te spuiten.
Ik versnelde mijn ritme en meteen was dat voor rita duidelijk dat ik ook wilde klaarkomen.Rita greep me snel met men hoofd en wilde dat ik haar al tongzoenend volspoot want ze verslond men lippen en tong zoals ik nog nooit beleefde.Al deze passie was voor mij een superhoogtepunt en ik spoot duidelijk meer dan ooit tevoren en storte men zaad in het condoom nadien blijkbaar tegen de zin van rita want op deze manier had ze er geen genot meer van nadien ;dit vertelde ze me later.
Klaar maar voldaan bleef ik even napuffen in deze zalige vrouw die duidelijk wel initiatief durfde nemen ipv de afwachtende houding aan te nemen die ik thuis gewend was.
Zonder veel woorden wisten we dat ik weldra diende open te doen middagpauze was er op maar meer dan ooit en langer dan ooit voordien had ik zoals ze voorspeld had de beurt van men leven tot dan gekregen van deze passionele dame.
als de tijd het me toelaat ga ik in de toekomst verder met mijn passioneel verhaal

mjuzikcage@hotmail.com

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online