Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

17 en nieuwsgierig
Soms mocht mijn neefje Remco blijven logeren. Dat was altijd feest want we waren bijna even oud hij 18 en ik 18. Altijd keten 's avonds en dan moest mijn moeder altijd boven komen. De avond bleef hij weer slapen. We sliepen ieder op een eigen bed in 1 kamer. Ik hoorde de wind buiten gieren en opeens een licht en een harde donderslag. Ik zat rechtop in bed zo was ik geschrokken. Ik deed het licht aan en zei tegen Remco dat ik bang was. Ik vroeg m of ie niet even bij me wilde komen liggen. Remco kwam uit zijn bed en kwam naast me liggen. Na een half uurtje werd het steeds warmer zo met zijn tweetjes in bed en wilde hij naar zijn eigen bed. Dat wilde ik niet want het was nog steeds onweer buiten. Ik stelde voor onze pyjama`s uit te doen om het zo minder warm te krijgen. Even later vielen we allebei in ons onderbroekje in slaap. De volgende ochtend werd ik al heel vroeg wakker doordat Remco de dekens had weggeschopt. Het viel me op dat ie een beetje een bobbeltje in zijn onderbroekje had. Ik keek hem aan en zag dat ie nog diep lag te slapen. Ik legde zachtjes mijn hand op dat rare bobbeltje en voelde zijn piemel door de stof heen. Ik werd heel nieuwsgierig en wilde eigenlijk wel is zien hoe dat er uit zag. Heeeel voorzichtig tilde ik de elastieken rand van zijn broekje op en keek naar binnen Daar zag ik zijn piemel voor het eerst ik kon het maar moeilijk bekijken en begon zijn broekje omlaag te trekken. Zijn piemel was nu bloot. Ik keek er goed naar en pakte hem zo maar vast, hij voelde warme en een beetje hard. Ik had wel eens in de kast van mijn vader een film gevonden waarin ze dit ook deden en zelfs met hun mond. Ik had toen gezien dat dat heel lekker moest zijn. Voorzichtig drukte ik mijn mond op Remco piemel en deed toen mijn mond open. Ik had nu de piemel van Remco in mijn mond en deed alsof het een soort lolly was en zoog eraan. Het smaakte eigenlijk nergens naar maar toch was het spannend. Ik ging steeds beter zuigen en merkte dat zijn piemel nu harder was dan daarvoor. Opeens gleed door mijn natte mond zijn huid naar achter en zag ik een echte piemel zoals dat in de film ook was. Ik deed wat ik in de film had gezien en likte eraan. Dit was best wel leuk zo en ik wisselde het zuigen met het likken af. Ik schrok me wild toen Remco wakker werd en me vroeg wat ik deed. Dit is een geheim experiment Remco. Remco vond dat wel spannend en ik mocht doorgaan. Op een gegeven moment zei Remco dat ie dacht dat ie moest plassen. Op dat moment kwam er allemaal wit spul uit zijn piemel, net als in de film. Ik likte het zomaar op en Remco keek gek maar ik zei dat het lekker smaakte. Toen alles was opgelikt werd zijn piemel helemaal slap.Ik wil dit experiment ook wel bij jou doen zei Remco meteen. Ik deed mijn onderbroekje uit. Waar moet ik dan precies likken vroeg Remco me. Ik dacht aan de film en wees die plekjes aan. Remco begon te likken en gebruikte daarvoor zijn hele tong. Dit voelde heel lekker. Er kwam doorzichtig spul uit me en Remco likte maar door. En toen kwam dat gevoel heel diep van binnen en door mijn hele lijf. Ik kneep mijn ogen stijf dicht en maakte vuistjes van mijn handen. Het zweet brak me aan alle kanten uit maar ik voelde me zo lekker. Het bleef een tijdje en toen ging het weer weg. Het experimentis gelukt Remco en hij haalde opgelucht adem. We trokken onze onderbroekjes weer aan en kropen weer onder de dekens. Het was nog veel te vroeg. Toen we later weer wakker werden besloten we om het niemand te zeggen dat het ons geheime experiment was en dat we het de volgende keer weer zouden doen.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online