Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

marjon
Ik had marjon vaker gezien tijdens het werk en vergaderingen.Aantrekkelijk en gewoon een mooie vrouw,alles erop en eraan zonder overdrijving.
Tijdens een moment van vergaderen zaten wij recht tegen over elkaar,we keken elkaar lang aan en een siddering overviel mij.Wel een aangename siddering.Ik zag aan marjon dat het haar wat deed.
Na de vergadering liep ik met haar mee en stelde voor even na te praten op haar kamer.
Direct na aankomst op haar kamer deed marjon de deur achter zich dicht en op slot.
Dan kan niemand ons storen voegde ze er aan toe.
Zonder na te denken stapte ik op haar af,en kuste haar vol op de mond. Mijn kus werd direct beantwoord en voelde haar tong bij mij binnen.
Hevig kussend vertrengelde wij in een wild tafereel Marjon begon mijn kleren uit te trekken en ik dat van haar.
Al vrij snel stond ik in onderbroek en marjon in slipje en bh.
Ik had niets te verbergen gezien de bobbel in mijn broek.
"je hebt er zin in "zie ik.Zonder aarzelen pakte marjon mijn stijve en trok zonder pardon mijn slip omlaag.Direct gevolgd door haar mond .Ik werd ter plekke gepijpt op een waanzinnige manier.
IK kreunde en gaf aan dat ik haar ook wilde,rustig maar Lau daar krijg je zo alle tijd voor.
Het duurde niet lang of ik voelde mij komen.Marjon pijpte gewoon door.Ik kwam heftig klaar in haar mond. en merkte dat ze niets wilde morsen van mijn zaad,ze slikte alles in.
Na enkele ogenblikken verslapte ik wat en gleed ik uit haar mond.
Geil keek marjon mij aan "zo nu mag jij alles met mij doen"
Ik duwde haar tegen de grond rukte haar bh en broekje uit.
Ik heb zelden zo'n mooi verzorgd kutje gezien.
Gelukkig niet kaal,maar normaal verzorgd met haar maar zeer vleesrijk.Volle lippen met uitdagend half open staand grotje.
Ik gleed met gemak met twee vingers naar binnen, terwijl mijn mond haar kutje likte van boven naar beneden,soms vingerde ik haar met drie vingers.
heftig kreunend gaf ze aan te komen,ik moest vooral zo doorgaan.
Het duurde niet lang het vocht droop over mijn hand en mond,wilt schokte marjon,ik minderde wat tempo maar merkte dat ik vooral door moest gaan.
"Pak me Lau,ik ben zo geil "kreunde marjon.
Ik kroop wat naar boven en vond haar heerlijke stevige borsten.volle knalharde tepels fierden vooruit.
Met mijn mond zoog ik haar tepels nog harder en blijkbaar wordt marjon daar nog geiler van/
Ohh,als je door zuigt aan mijn tepels kom ik weer klaar,Lau !
Dat liet ik mij geen tweede keer zeggen,hard zuigend en vingerend kwam marjon nog heftiger klaar dan de eertse keer.
Ik was bang dat dit hoorbaar zou zijn op de gang.Maar blijkbaar stoorde marjon dit niet.
Heel even ontspande ze en liet ik haar kutje met rust.
Ik wil dat je me neukt Lau,nu hier en hard !
Gezien mijn jonge heer nog niet op volle sterkte was hielp marjon een handje mee.
In een mum van tijd had ze hen weer stijf genoeg gekregen om in het heerlijke grotje van haar te kruipen.
Marjon draaide zich om en wilde duidelijk op haar hondjes genomen worden.
Toen ik binnen kwam voelde ik een warme kletnatte maar fluweel zachte binenkant.
Langzaam voerde ik het tempo op.Al vrij snel wilde ze harder en harder geneukt worden.
Als een waanzinnige neukte ik marjon diep en intens.
Als een beest nam ik haar,tot het moment dat haar kutspieren mij het signaal gaven ,van kom maar.
Weer kwam marjon heftig klaar,op bijna het zelfde moment spoot ik mij diep in haar leeg.
Nog na genietend werd er op de deur gelopt.....
wordt vervolgd/


Lau

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online