Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Liefde Veroorzaakt ruzie en problemen
Liefde veroorzaakt ruzie en problemen.

Liz, romy en tess zijn vriendinnen beste vriendinnen. Liz is verliefd en tess ook alleen romy is op de zelfde verliefd als liz. Ze krijgen ruzie en nu moet tess kiezen. Romy of liz?
Ik vertel het verhaal:
Tess! Roept mama.
Wakker worden!
Oke mam roept tess
Kleed je aan en ga naar school!
Tess pakt haar fiets het fiets naar het strabrecht.
Ze ziet liz en romy aanlopen. Heey meiden! Heey tess!
Hoe was de vakantie?
Goed zegt liz.
Die van mij ook zegt Romy. Die van mij was ook super zegt Tess. Ik heb een jongen ontmoet. Hij heet Stan en is kei knap. Ik heb zen MSN, mobilenummer, en telefoonnummer. Ik ben zó verliefd. Ik ook zegt liz. Ik ben samen met romy op vakantie geweest. Ik ben verliefd op tim.
Ik ben ook verliefd.
Op wie??? Zeggen liz en tess in koor.
Op Tim.
WAT?! Zegt liz boos.
TIM IS VAN MIJ!!!!!
NIET VAN JOU!!!!!
JE BENT ME VRIENDIN NIET MEER!
NOU OKE zegt Romy.
Tess kies mij of die stomme liz!?.
Ehm… ehm… ehm… ik weet het niet.
Maar ik moet gaan doei
Toen school uit was ging Tess op MSN.
Ze mailt wat naar stan.

Lieve Stan,
Ik hou van jou
Wil jij met mij?
En ik heb nog wat te vragen. Me 2 vriendinnen hebben ruzie. Over eenofandere Tim Jansen.
Ken jij hem?
Ik moet kiezen Romy of liz ik weet het niet wil je tips sturen?
Ik kan het niet meer aan. Vooral met dat huiswerk bah!
-xxx- Tess

Toen kreeg Tess een mail terug:
Lieve lieve lieve Tess
Ik wil heel graag met jou.
En ik heb tipz.

Tip 1. Zorg dat liz of Romy met een andere krijgt.
Tip 2. ik ken Tim dat is me neef. Ik kan hem wel vragen of hij op een van hum is.
Tip 3 wie is het meeste op Tim.
Tip 4. ehm…. Weet ik niet
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxen dat nog wel een miljoen keer Stan luf joe voor ever!

Romy is echt smoor op Tim. Liz niet zo.
Dus nu heeft Romy met Tim en liz is alleen.
Maar de volgende dag zag liz Roy lopen een kindje uit de brugklas. Liz zat in groep 8 en Romy ook maar Tess zat in de 2 de van de middelbaar. Liz ging naar Roy. Hey Roy!
Je ziet er leuk uit.
Toen zei roy: jij ook
En ze hadden met elkaar


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online