Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

verpleeghuis
Ik werk op een verpleeghuis. Na een late dienst te hebben gehad, pakte mijn mannelijke colllega mij vast. ik stond met mijn rug tegen zijn buik. dat voelde erg goed. Daar schrok ik van en vroeg hem wat hij van plan was. Hij begon mij te strelen over mijn armen en mijn buik. Onder tussen maakte hij met zijn andere hand mijn uniform los. Ik twijfelde en zei tegen hem dat hij moest stoppen. De bewoners lagen al in bed, maar er liepen nog wel andere collega's op de gang. Hij zei: het komt allemaal goed meisje. Ik verlang al 2 jaar naar je. nu hebben we eindelijk een late dienst samen, zonder dat er bijzonderheden zijn. Nu heb ik de tijd voor je. Hij wist niet dat ik ook al een tijd naar hem verlangde, ondanks ons grote leeftijdverschil van 20 jaar. En dat er bij hij was homo. hij woonde al jaren samen en ik ook. ondertussen bleef hij maar strelen en zijn handen gleden naar mijn borsten. Over mijn bh streelde hij ze. het was heerlijk. Toch wilde ik nog niet toegeven. Ik wilde me omdraaien en weg lopen, maar daar had ik de kans niet voor. Terwijl ik me omdraaide, kwamen onze gezichten elkaar tegen. Hij zoende me op mijn wang en zijn handen zaten op mijn billen. Hij streelde ze en kneep er plagerig in. Ik vond het helemaal geweldig. Hij zag aan mij dat ik opgewonden werd en al gauw kwamen zijn lippen op mijn lippen. Zachtjes begonnen we te zoenen. Al snel voelde ik zijn tong in mijn mond op zoek naar de mijne. Plagerig tongde ik hem terug. En voelde hoe opgewonden hij was. Langzaan ging zijn ene hand naar mijn borsten en de andere had hij nog op mijn billen. Ik kleedde hem ook uit. Eerst het uniform jasje en toen zijn felgkleurde t-shirt die hij er altijd onder heeft. daar stond hij dan in zijn blote body. Heerlijk gespiert, hij was lang en smal. Mooi lichaam. Ook mijn uniform jasje viel op de grond. mijn bh ging los en daar kwamen mijn borsten. Ik voelde me verlegen en tegelijke tijd erg opgewonden. Ik vroeg aan hem of hij de huiskamer deur op slot wilde doen, omdat ik niet betrapt wilde worden door mijn collega's. dat deed hij. Hij kwam terug en zoende me weer heerlijk. strelend over mijn borsten naar beneden. Naar mijn navel en dan langzaam naar beneden. Mijn uniform broek werd open gemaakt met een ruk. en daar ging zijn hand over mijn stringetje naar beneden. Het voelde geweldig en mijn kutje begon al mooi nat te worden. ook ik ging aan de slag. Opende zijn broek en zag daar een zwart boxertje met een hele dikke stijve pik. Zijn rondingen waren goed te zien. zachtjes begon ik hem te strelen en voelde zijn pik dikker en stijver worden. ik trok zonder iets te zeggen in een ruk zijn boxer op zijn knieen. eerst begon ik hem af te trekken en hij begon te kreunen. je zag aan hem dat hij het heerlijk vond en zijn ogen waren zo geil en ondeugend. hij pakte mijn hoofd en tongzoende me lang en lekker. langzaam duwde hij mijn hoofd naar beneden. ik wist wat hij wilde, maar stelde dat nog even uit om hem te plagen. Eerst begon ik zijn tepels te zuigen. deze knobjes werden hard. daarna ging ik langzaam naar onderen. eerst zoende ik hem over zijn buik, zijn stijve pik, zijn ballen. hij genoot zichtbaar. zijn ademhaling was zwaar en hij snakte naar adem. daarna pakte ik zijn pik in mijn mond en begon hem hevig te pijpen. Hij begon te kreunen en ik werd steeds geiler. Ik nam zijn pik steeds dieper in mijn mond en zijn dikke pik smaakte fantastisch. Maar ik stopte voordat hij klaar kwam en hij was zo opgewonden. Hij pakte mij vast en legde mij op het aanrecht. Hij trok mijn slipje uit en begon me hevig te beffen. Zijn ene hand knede mijn borsten en zijn andere ging langzaam mijn vochtige kutje binnen. ik hield het niet meer en begon zachtjes te kreunen. Bijna schreeuwen,maar omdat er nog collega's liepen moesten we ons inhouden. Hij befte erg lekker en zijn vingertje ging steeds dieper en sneller. Hij kwam weer langzaam omhoog en likte mijn borsten en kwam bij mijn lippen. We gingen weer heerlijk tongzoenen. Langzaam kroop hij op mij en zijn dikke stijve pik kwam langzaam in mijn natte kutje. Hij begon te stoten. lekker diep en hard. Ik voelde dat ik klaar kwam en hij ook. Zijn geilheid spoot heerlijk in mijn kutje. hij zei tegen mij dat hij nog nooit zo lekker geneukt had. We hebben even zo gelegen en hebben ons gauw weer aangekleed. Want ja hoor er was een bewoner uit zijn bed gekomen. We tongzoende nog even snel en hij ging naar de bewoner toe. Om 23.00 uur zat zijn dienst erop. Die van mij was al lang afgelopen. Ik wilde naar huis gaan, maar hij vroeg of ik op hem wilde wachten. Tuurlijk zei ik. Nadat hij had overgedragen aan de nachtdienst, kwam hij bij me in mijn auto. Hij vertelde dat hij nog graag zo'n geile ervaring wilde met mij, maar dan in het bos. we reden naar het bos toe. en daar kwamen onze verlangens weer naar elkaar toe. Hij had nu een mooie spijkerbroek aan met een strak t-shirt. ik een rokje met een strak topje. hand in hand gingen we op zoek naar een geschikt plekje. we gingen daar samen zitten op de grond. hij begon met zoenen en in een snel tempo waren we helemaal naakt. hij streelde en befte me en ik zat zo dat ik hem kon pijpen. Hij zei dat ik op mijn knieen moest gaan zitten. dat deed ik dus... Hij pakte zijn dikke pik en drukte hem langs zijn vingers zo mijn kutje in. Hij ging hard stoten en diep. Een heerlijk gevoel. net voor hij klaar kwam haalde hij zijn pik eruit. hij schoof hem zachtjes mijn kontje in. Het deed pijn, mar omdat ik zo opgewonden was liet ik het toe. hij begon zachtjes te stoten en ging steeds dieper en harder stoten. met zijn ene hand ging hij langs mij op en neer gaande bortsen naar beneden naar mijn klitje. Hij begon me daar heerlijk te strelen en draaide steeds snellere rondjes. ik kreunde en gierde het uit van genot. ook hij kreunde van genot. En we kwamen samen klaar. We gingen in elkaars armen liggen en zoenden nog wat. Nadat we weer bij waren gekomen van ons super lekker neukpartij, kleden we ons aan en gingen naar huis. Telkens als ik hem nu tegen kom op het werk, hangt er een gespannen sfeer tussen ons. Onze collega's hebben niks door. ook werken we veel met elkaar en na de diensten hebben we nog vaak super geile sex met elkaar. We hebben alles al zo'n beetje gehad. De wc's, het kantoor van de teamleider, bed van de bewoners. Vaak ook zo vluggertjes tussen door, in de pauze en die zijn erg lekker. We gaan dan samen de wc in (personeelstoilet). Gaan daar tekeer. Hij trekt mijn broek en ik die van hem. Ik pijp hem om hem op te geilen en hij beft me en streelt mijn borsten. Als we op het hoogte punt van geilheid zijn drukt hij me tegen de muur omhoog en drukt hij zijn dikke pik in mijn natte kutje. Naar een paar lange en diepe stoten komt hij dan klaar. we kleden ons aan en gaan eten. Maar als we een vluggertje doen op de wc dan zit ook vaak boven op hem. te rijden als een bezetene. heerlijk diep komt hij in me en dan komt hij met vier lange teugen klaar van zijn geilheid. met rode hoofden gaan we dan aan tafel en doen net of er niks is gebeurd. wat kan een homo toch ontzettend lekker strelen, beffen en neuken. Bedankt lieve collega!

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online