Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

de nacht


Dit is een verhaal dat ik van mijn opa heb… vroeger toen mijn opa jong was had hij een vriendin en dat is mijn oma zij heten : Kim en Peter , Kim woonde 2 huizen verder dan Peter ,, toen peter zijn buren verhuisden kwamen er al meteen nieuwen het waren leuke mensen zij peters moeder dat vond peter ook maar kim was helemaal niet zo blij ze was juist bang want elke keer als ze ging slapen hoorde ze een geluid ze hoorde iemand krijsen maar steeds als ze tegen peter zij van : ‘’ er krijsen mensen in het huis naast je’’’, geloofde hij er niks van. Op een dag was ze het zat toen ze het weer hoorde krijsen ging ze naar haar moeder en vader maar hun hoorde niks ……. De volgende dag had ze een idee, ze vroeg peter om bij hen te slapen dat wou hij wel toen het eindelijk nacht was hoorde ze het nog een keer en ze zij tegen peter hoor jij het ook? Maar hij hoorde niks ,, ze zuchtte terwijl ze uit het raam keek toen schrok ze zich dood ze trok snel pe erbij pe zag het ook wat ze zagen was wat dat bijna niet kon ze zagen op het ruit met bloed staan Help me!!!! Ze gingen weg bij het raam maar overal overal hong het op de spiegels op de ruiten op de foto’s en op haar handen maar niet bij pe ze gingen naar de badkamer om hun handen te spoelen maar het wou er niet af het krijsen werd luider en luider maar alleen kim hoorde het ze was banger dan ooit ze ging naar haar moeder en vader maar ze waren weg er lag wel een briefje pe en kim hoopte zo dat ze naar een feest waren en dat was ook zo met een ps. : heb je toch nog grote problemen kom dan bij de buren! Pe zegt tegen kim dat ze dat moet doen maar kim weigert ze doet het nevver nooit! Pe denkt even na nu wordt hij ook bang hij is bang dat hun buren kim’s ouders hebben! Kim schrikt ook als ze er aan denkt . dan kijkt ze weer uit het raam nu ziet ze een jongen en hij schrijft REN ,, kim wordt super bang ze rennen maar als ze de trap afgaan zegt hij waarheen? Naar mijn vriendin Sandra ,, oké ze pe. Ze renden en renden om het leven tot dat ze er waren ze belde aan en zij alles Sandra schrok en kim en pe mochten binnen komen , alles was donker maar ze deed super stil. Vreemd wondt pe dat. Maar ze mochten blijven slapen maar ze moest ook wat opbiechten ze had ouders die wouden dat ze kinderen meelokte en dat hun ouders ze konden gebruiken enz. maar Sandra wou dat niet. Maar kim en pe vertrouwden het zaakje niet maar pe dacht het komt wel goed maar kim niet toen ze sliepen allemaal behalve de ouders en kim nam kim een 3 stappen plan en ze nam peet mee want ze had genoeg griezelfilms gezien om te weten dat om 12 s’ nachts met volle maan en mensen de je niet vertrouwd dat de dood om de loer licht. Ze nam peet mee naar haar hut , net toen ze in de hut was hoorde ze een geklop door het ruit van Sandra’s kamer zag ze haar ouders komen en ze hoorde een gil ze durfde niet te kijken en peet ook niet die net wakker was geworden toen keek ze er naar uit om weg te gaan naar haar huis maar tot schrik zag ze dat sandra haar ouders haar ouders waren ze huilde bij peter en toen gaf ze hem een zoen en zij als we het niet overleven hebben we toch wat gedaan wat ik graag later wou en ze bloosde en hij ook en toen gingen ze weg en ze vluchten uren lang totdat er een man kwam en hij hen wou pakken en ze gleden in het water weg en toen werd het morgen en ze hadden het overleeft uren lang maar kim had een teken in haar nek en dat teken is nooit weggegaan…….


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online