Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Overnachting bij een vriendin
Britt raapte haar ondergoed op en volgde haar poedelnaakte vriendin. Zij bewonderde dat slanke, jongensachtig lichaam met de lange blonde lokken die tot aan de smalle schouders reikten. Via de zijdeur in de salon kwamen ze in een hall terecht waar twee deuren toegang gaven tot andere vertrekken. De lange marmeren wenteltrap begon in de tegenoverliggende wand en doordat die een rechter boog maakte kon men niet zien waar die naartoe leidde. Margot bleef voorop lopen en Britt volgde haar op de voet, zonder haar blik af te wenden van de twee volronde halve manen die samen dat prachtige blanke achterwerk vormden. Aan het uiteinde begon een lange gang met aan weerszijden twee deuren. Erotische schilderijen bedekten beide muren.

Margot opende de eerste deur aan de linkerkant en zij betraden een zeer ruime slaapkamer, dat in een warm gedimd licht baadde. Britts blik viel onmiddellijk op een reusachtig groot bed met twee aangebouwde nachttafels, in het midden opgebouwd. Er was zeker plaats voor vier personen. Links en rechts stonden witte commodes. Een lange klerenkast verborg de linkerwand en de spiegeldeuren vormden voor één groot oppervlak waarin alles in de kamer weerspiegelde.

Aan het uiteinde van het meubel bemerkte zij een deur die pas zichtbaar werd wanneer men op de hoogte van het bed kwam. De aanliggende muur aan het uiteinde bevatte een groot venster dat door purperen overgordijnen was afgedekt. Alle muren en deuren waren eveneens in het purper.

Toen Britt omhoog keek, ontdekte ze boven het bed, tussen de houten panelen van het plafond ingebouwd, een grote panoramische spiegel die de ganse bedoppervlakte besloeg.

“ Wat een plaats,� dacht Britt.

De rechter muur bevatte het volledige verlichtingssysteem bestond uit vijf elektrische lantaarns op manshoogte bevestigd in ovalen inkepingen. Een ronde zilverkleurige knop in het midden van het hoofdeinde en een hoofdschakelaar aan de ingang van de kamer controleerden de installatie.

“Doe gerust je kleren uit, Ik geef jou een nachtkleed en, je kunt ook een douche nemen.�

Margot schoof een van de deuren opzij en Britt zag vijf rekken waarop keurig geplooid fijn ondergoed opgestapeld lag. Margot gaf haar een doorzichtig crèmekleurig nachtgewaad.

“De badkamer� Margot wees naar de deur aan de rechterkant van de wandkast.

“Dank je�

Britt verliet het vertrek en betrad een bijzonder ruime badkamer. Ze stond tegenover een ondoorzichtige glazen cabine die de volledige breedte van de kamer in beslag nam. Aan de linkerkant, in het midden, naast een hoog ingebouwde bergruimte afgesloten met twee spiegeldeuren, stond op een zuil gemonteerd een blauwkleurig wasbekken. Aan de rechterkant stonden een bidet en een toilet. De hoek was gevuld met de elektrische waterboiler en reservoir met het bijhorende elektronisch bedieningspaneel met digitale display.

Britt opende nieuwsgierig de twee deuren van de bergruimte. Een vijftal rekken waren bedekt met geplooide handdoeken en witte washandjes, alles gestapeld in verzorgd kleine hoopjes. Het rek op borsthoogte bevatte allerlei soorten toiletartikelen, shampoos, zeep en maquillage, per soort op rijtjes geplaatst. Onder dezelfde plank was er een schuiflade van nauwelijks een tiental centimeter hoog onderverdeeld in kleine vakjes waarin onder andere scharen, kniptangen, nagelknippers, kammen en haarborstels vond.

Britt kleedde zich nu snel uit, legde haar klederen op een ijzeren wagentje op wielen dat zij naast de ingang ontdekte en betrad de douche cabine via de schuifdeur. Zij voelde zich nog steeds een weinig aangeschonken en zij genoot gedurende een tiental minuten van de hete stroom water dat haar huid roze kleurde.

Vijftien minuten later vervoegde ze haar vriendin gekleed in het geleende nachtgewaad. Ze voelde zich tamelijk naakt onder het dunne gewaad, want ze had haar slipje en panty op het bed late liggen. Margot was naakt gebleven en had juist een gelijksoortig nachthemd in de hand.

“Lekker uitzicht�, grinnikte Margot alvorens op haar beurt een douche te gaan nemen. Britt nam haar ondergoed van het bed en legde dit op het rechter nachttafeltje. Ze schoof snel de dekens opzij en gleed onder de frisse witte lakens.

Margot vervoegde haar een vijftal minuten later, in eenzelfde nietig kort nachtkleed gestoken en Britt zag duidelijk dat ze eveneens haar ondergoed was vergeten.

“Droom lekker,�

Margot gaf haar een nachtzoen op de wang, draaide zich naar de dimmer en even later lagen ze in een volledige duisternis.

“Goede nacht�, antwoordde Britt�

Einde van het gesprek. Geen van beiden wilde de verkeerde woorden uitspreken op het verkeerde ogenblik.

Britt probeerde tevergeefs te slapen. Zij hoorde de regelmatige ademhaling naast zich en vroeg zich af of Margot al zou slapen. Zij lag op haar rug, denkend aan wat er gebeurd was in de salon. Zij voelde zich terug opgehitst. Margots ademhaling liet vermoeden dat ze al sliep bevestigd door nu en dan onbewust te zuchten alsof ze en droom beleefde.

Britt spreidde voorzichtig haar benen naar buiten, bevreesd dat een abrupte beweging Margot kon wekken. Haar hand gleed onder de lakens naar haar buik toe. Daar nam ze de stof tussen de vingers en trok die langzaam omhoog totdat de zoom uiteindelijk de vingertoppen bereikte. Haar middelvinger gleed naar beneden en raakte het kleine heuveltje ergens te midden van de stekelige haarbos waar het kleine gevoelige knopje zich al uit zijn velletje had opgericht. Zij steunde haast onhoorbaar toen de vingertop het zachtjes beroerde.

Deze tantaliserende aanraking veroorzaakte een vonk die doorheen het ganse lichaam voer om er verschillende haardvuren te ontsteken. Ze voelde duidelijk hoe haar tepels verhardden tegen de zijden stof zij haar geoefende middelvinger tussen de gezwollen lippen duwde, enkele centimeters diep in de slijmerige opening om hem dan terug te trekken naar het volledig opgerichte overgevoelig pilaartje. Zij bemerkte niet dat het ritme van Margots ademhaling veranderde. Zij wilde zo snel mogelijk naar een orgasme toe, ervan overtuigd om nadien beter te kunnen slapen. Ze verhoogde de rotaties rond om de basis van het genotcentrum, terwijl de genotbrenger zo nu en dan een omweg maakte naar de vochtige tunnel om de smering van de bewegende delen te verzekeren. Ze was nu heel dicht bij een ontlading maar was er zich niet van bewust dat ze nu duidelijk hoorbaar kreunde.

Plots staakte ze alle bewegingen. Ze voelde iets langs haar been omhoog schuiven, naar de binnenkant glijdend totdat het plots haar hand ontmoette. Ze protesteerde niet toen die andere hand heel voorzichtig haar dijen begon te strelen. Eerst de ene, dan de andere, er zorg voor dragend om ieder intiem contact met dat kleine uitsteeksel, dat ongeduldig om attentie smeekte, te vermijden.

Het duurde een eeuwigheid voordat Margots handpalm zich over de gezwollen naar buiten gestulpte lippen legde en er tergend langzaam overheen gleed. Je kon dit nauwelijks een aanraking noemen maar het ontlokte een kreetje van verrukking uit Britts geopende mond.

“Ja, doe verder� Fluisterde ze hees.

Ze drukte haar onderlichaam omhoog om de intensiteit van die streling te verhogen, maar Margot schoof met een ruk de dekens terzijde Ze wentelde Britts lichaam naar zich toe en perste meteen haar bovenlichaam hard tegen het hare aan.
Britts volumineuze borsten verpletterden haast die kleine pompelmoesjes doorheen de dunne stof maar ze voelde hoe de harde tepels diep in haar huid priemden.

Margot dwong ruw haar dijen uiteen door haar linkerdijbeen ertussenin te wringen. Ze kantelde daarbij naar Britt toe en omklemde haar dijbeen tussen haar dunne dijen. Haar pubis schuurde nu over dat mollige zachte vlees en haar gezwollen knopje reageerde daarbij uiterst enthousiast door hevige scheuten wellust doorheen haar lichaam te sturen. Margots bedreven linkerhand streelde teder haar hals, rug en het mollige kontje. Dan perste ze de hand tussen hun aaneen gesmede hete lichamen op weg naar die grote heuvels om er de harde tepels gretig te plagen.

Hun gezichten bevonden zich amper enkele centimeters van elkaar. Hun ogen hadden zich aan de duisternis gewend en zij konden elkaars contouren vaag onderscheiden, evenals de wilde passie in hun ogen, brandend als kleine fakkels.

Margot folterde het geleende dijbeen met haar wild schurende op en neergaande bewegingen, ervoor zorgend dat haar stijf paaltje ononderbroken tegen de huid aanwreef. Ze hijgde luidruchtig en Britt probeerde haar eigen dijen te sluiten zodat haar trillende clitoris met Margots bovendij in aanraking bleef, maar deze plaatste plots haar handpalm op haar buitenste intieme lippen. De bedreven middelvinger penetreerde moeiteloos de overstromende wellusttunnel, kromde zich en zocht met de tip heel bedreven dat beroemde punt dat ergens dichtbij de ingang moest liggen. De handpalm schoof wild over de bobbel terwijl de vinger wild de overgevoelige binnenwand exploreerde, kleine drukkende rotaties makend in de G-zone, iedere reactie registrerend.

Britt voelde inderdaad een ongelofelijke groeiende sensatie diep in haar binnenste. Margot scheen te weten hoe het moest. Het onderlichaam begon ongecontroleerd te schudden. Ze probeerde haar benen wijd open te persen, enigszins gehinderd door de ineengestrengelde positie van hun ledematen. Nooit had een dergelijk gevoel haar zo overrompeld. Ze wilde zich volledig openen, alle mogelijke ruimte biedend aan de geëxperimenteerde hand. Ze voelde het begin van de trillingen in de baarmoeder omgeving. Margots vibrerende vinger tegen de binnenwand wrijvend bezorgde haar onbeschrijfelijke sensaties. Een wijsvinger vervoegde daar de middelvinger en het soppend geluid mengde zich met hun onregelmatige gehijg en gekreun.

Margot wreef wild haar buitenste lippen en clitoris over het hete vlees. Zij hield van dat pijnlijke directe contact, benodigde het ook om uiteindelijk een orgasme te kunnen bereiken. Haar buik bewoog heftig op en neer, ze bereed dat stuk been als rodeorijder.

Plots verenigden zich hun wijd opengesperde monden in een wellustige kus. Hun tongen omstrengelden zich en likten over de zwoele lippen. Ze zogen zich aan elkaar vast en het vocht liep langs de mondhoeken omlaag. Tanden knabbelden voorzichtig de ronddartelende tong.
Britt duwde haar buik wild naar voor, zocht een beter contact, smachtend naar de ultieme aanrakingen.

“Harder, harder.�

Britt kon nauwelijks ademhalen. Margots vingers deden hun uiterste best, maar ze begonnen stilaan te verkrampen. Hun monden bleven wijdopen op elkaar geperste en hun tongen onderzocht alle verborgen zones in andere mondholte. Ze snakten daarbij naar adem maar konden niet ophouden.
Het gesteun werd luider en luider. Britt bewerkte nu haar eigen borst en tepels. Haar ganse lichaam schudde wild heen en weer en ze voelde een orkaan bezit van haar nemen.

Een luide, dierlijke kreet ontsnapte onverwacht haar mond en haar buik schokte verschillende keren wild omhoog. Een stroopachtig substantie overspoelde de bezoekende hand tussen haar benen en zij vreesde dat ze urineerde, maar ze kon er niets aan doen, ze had geen enkele controle meer over zichzelf en ze had er ook geen behoefte aan om dit onbeschrijfelijke gevoel een halt toe te roepen.

Margot gromde wild, het gezicht in een lelijk dierlijke grimas vertrokken, Zij rolde op haar rug, spreidde haar opgetrokken dijen wijd open en begon zichzelf met de rechterhand furieus te masturberen, daarbij gebruik makend van twee vingers die zeer snel over dat paaltje heen en weer wreven.

Britt had haar dijen gesloten en liet de stuiptrekkingen wegebben, de ogen gesloten en met een tevreden uitdrukking op het gezicht. Ze hoorde slechts vaag het lawaai dat Margot veroorzaakte in haar poging om klaar te komen.
Deze bewoog haar lichaam van links naar rechts, met de voeten krampachtig in de matras drukkend om haar buik omhoog te duwen. Dan was ze zover. Twee, drie hevige schokken doorvoeren haar buik vergezeld van haar wilde bevrijdingskreet. Dan viel ze uitgeput en nahijgend achterover, de hand bewegingsloos tussen haar dijen geklemd.

Er werd geen woord gesproken. Beiden hadden hun ogen gesloten, nagenietend van dit uitzonderlijk moment. De storm was geluwd en de vermoeidheid meldde zich terug present.
Korte tijd later vielen ze beiden in slaap


britt.caro@skynet.be


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online