Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

de vergeten afspraak
Hoi ik ben Erik 49 jaar en ik ben sales manager voor een groot internationaal bedrijf ik had op een morgen om 9 uur een afspraak met een klant van me, een kleine zelfstandige die zijn kantoor aan huis heeft ik kom daar al enkele jaren en zijn vrouw is ook altijd thuis als ik daar kom een leuke vrouw van zien ik schatte haar altijd zo rond de veertig blond haar, slank en niet zulke grote borsten maar een heerlijk vrouwtje om te zien meestal strak in haar kleding dus haar contouren zijn goed zichtbaar, ik had in het verleden al eens over haar gefantaseerd maar het leek me toch link om zoiets met de vrouw van een klant te beginnen. Tot deze morgen dan want zoals ik al zei ik kwam daar iets voor 9 uur aan en liep door de achterdeur naar binnen zoals altijd en ik kwam in de keuken, zij stond aan het aanrecht en keek me aan goedemorgen zei ze lachend goedemorgen zei ik terug, had jij een afspraak met Erik vroeg ze? ja zei ik om 9 uur waarom is er iets tussen gekomen ofzo? Nou dat geloof ik niet maar hij is vanmorgen al vroeg naar België vertrokken om te werken dus hij zal het wel vergeten zijn ofzo ik zal hem wel even bellen zei ze ga maar even zitten. ik keek haar na toen ze naar de telefoon liep en dacht ik wou dat jij eens wist wat ik nu zou willen, ze belde haar man op en die was het dus vergeten en vroeg haar een nieuwe afspraak te maken. ze verbrook de lijn en zei tegen me hij is het straal vergeten en vraagt om een nieuwe afspraak, dus ik pakte mijn agenda. Lust je misschien een kop koffie ik moet hem dan nog wel even zetten? Nou ik heb nu tijd genoeg antwoorde ik, ze nam ook plaats aan de tafel en we begonnen een gesprek over koetjes en kalfjes zeg maar is het druk? ja en bij jullie? die soort dingen ze stond op en schonk de koffie voor me in en pakte zelf een glas thee en kwam er weer bij zitten we kletsen wat verder en ik begon steeds meer opgewonder te raken van haar, ik had zelfs inmiddels een kei harde penis in mijn broek maar ik kon bij geen enkele aanwijzing vinden dat ze ook maar iets in die richting zou willen dus ik probeerde het zelf een beetje in de richting te sturen van Erik is ook wel veel van huis he? ja zei ze je moet wat doen voor de kost tegenwoordig en overdag vindt ik dat niet zo erg maar de avonden zijn soms lang als je alleen zit en de kinderen liggen op bed (ze hebben 3 kinderen) dus ik zei ja maar zo vroeg liggen ze toch niet op bed? jawel hoor de laatste gaat meestal rond half 10 naar bed en dan is Erik meestal nog ergens onderweg. Nou dan moet je eens zeggen dat hij meer tijd besteed aan zijn vrouw zei ik want ik zou het wel weten als ik zo'n mooië vrouw had dan was ik meer thuis dan weg. ik zag haar blozen en legde mijn hand op haar blote onderarm en zei sorry dit was niet mijn bedoeling nou zei je hoeft je niet te verontschuldigen een vrouw van bijna 46 krijgt niet altijd van die complimenten, mijn hand lag nog steeds op haar arm en ik liet hem even liggen zij deed ook niets om haar arm weg te nemen ik voelde een stroom stoot door mijn lichaam gaan en zonder iets te zeggen stond ik op boog me voorover en zoende haar vol op haar mond ik voelde dat haar lippen iets open stonden en duwde meteen mijn tong in haar mond en voelde haar tong de mijne beantwoorden ik gaf haar een lange tongzoen en trok haar overeind tegen me aan ik weet biet of ik haar zo stevig tegen me aantrok of dat zij zich zo tegen me aandrukte maar ik wist zeker dat ze mijn harde penis tegen haar heupen moets voelen ze trok zich wat terug en zei "wat doen we nou" ik zei iets heerlijks en zoende haar weer ze beantwoorde deze mijn tongzoen niet en keek me even aan en zei "dit blijft wel onder ons he?" natuurlijk zei ik ze liet me los en vroeg me waar staat je auto? ik zei aan de straat waarom? nou dan is het goed zei dan doe ik even de deur op slot. Ik dacht ja nu gaat het gebeuren, ze kwam terug de keuken in en kon niet meer langer wachten ik pakte haar vast trok haar stevig tegen me aan en begonnen elkaar vurig te zoenen de tongen flitsen van de ene mond naar de andere en we streelden elkaar lichaam ik voelde over haar strakke spijkerbroek haar lekker kontje en duwde mijn boven been tegen haar schaambod zo stonden even lekker te vrijen en ik ging onder haar strakke truitje een wit truitje met daar onder een bh tje ik werd hoe langer hoe geiler van haar lucht en haar tong die heerlijk rond de mijne dartelde ik maakte haar broek los en ging aan de achterkant in haar broek nu voelde ik haar blote billen zacht als een perzik in mijn hand ze had een klein stringetje aan en liet alles gelaten gebeuren ik liet mijn hand verder naar beneden zakken en voelde langs achter haar schaammlipjes en duwde zachtjes met mijn vinger er tegenaan ze zaten nog wat tegen elkaar maar ik voelde dat ze al vochtig waren ik haalde beide handen terug en deed haar broek naar beneden terwijl we maar bleven tongen nu ging ik met mijn rechtse hand langs voor terwijl mijn linkse hand haae billen weer vast pakte met mijn middel vinger gleed ik over haar stringetje en ik merkte dat ze dit heerlijk vond ze kwam nu zelf ook in aktie en knoopte mijn broek los en ging met haar hand in mijn slip bij de aanraking van mijn harde penis ging ik in haar slipje en raakte nu voor het eerst haar natte kutje aan ik kuste haar in haar nek en duwde mijn vinger bij haar naar binnen ze deed haar benen iets verder uit elkaar zodat ik dieper bij haar kon binnen dringen, ze wreef behendig met haar duim over mijn eikel die super hard was en glad van mijn voorvocht ik zei tegen haar dat ik hier al veel over gefantaseerd had en zij antwoorden geduld is een schone zaak en je dromen komen uit.
ik haalde mijn hand uit haar natte spleetjes en begon haar helemaal uit te kleden en daar stond ze dan spiernaakt voor me ik zakte door mijn knieën en liet mijn tong over haar geschoren venus heuvel glijden langzaam tussen haar benen ik begon haar zachtjes te beffen zoog haar klitje in kijn mond en begon deze lekker te likken met mijn tong ik voelde hoe zij haar onderlichaam tegen mijn gezicht aan drukte en wist dat ze snel zou komen dat voelde ik gewoon ik drukte in vinger in haar kutje en begon hier neuk bewegingen mee te maken ik hoorde haar zachtjes kreunen en bracht nog een vinger meer in haar kutje haar kreunen werd iets luider en haar bewegen werden wilder ik likte haar nog sneller en zoog zoveel mogelijk kutsap in mijn mond ze smaakte zoet en haar geur deed het voorvocht uit mijn penis laten lopen ik stoote nu wat steviger met mijn vingers in haar kutje en voelde hoe nat ze werd mijn gezicht was nat van haar kutje ze begon te stoten en kwam klaar jaaaaa jaaaaaaaa lekker kreunde ze ik ging even stevig door en liet toen het tempo zakken ik likte nu voorzichtig haar klitje en ik voelde haar af en toe terug trekken toen zaktte ze voor me neer en zoende me vol over gave op mijn mond ze haal de tong terug en zei ga eens staan ik voor haar staan en ze ging tergend langzaam met haar tong over mijn eikel aan het likken ik zag de slierten voorvocht op mijn eikel en zij likte ze ervan af alsof het haar laatste avond maal was toen liet ze mijn penis in haar mond glijden ik voelde haar zuigen en haar tong over mijn eikel glijden ik voelde al dat dit niet lang ging duren ze liet een hand over mijn billen glijden en de andere hand onder mijn zak ze kneep zachtjes in mijn ballen ik kreunde en riep dat ik ging klaarkomen ze keneep nu iets steviger en zoog hard aan mijn penis ik voelde de eertse straal door mijn penis heen schieten in haar mond gulzig ging ze met haar mond over mijn eikel en zoog me af tot aan de laatste druppel nog even trok ze langzaam aan mijn penis en likte de laatste druppel van mijn eikel af. ze stond op en kuste me weer vol op de mond ik voelde haar tegen mijn lichaam en wist ze wil meer ze wil nog een keer dus ik liet mijn hand tussen haar benen glijden en streelde haar kutje ze moedigde mij aan door heer onderlichaam tegen mijn hand aan te drukken ik voelde mijn half verslapte penis tegen haar been en begreep dat het niet lang zou duren en hij was weer hard om haar nu eens lekker te neuken ik vingerede haar door en met mijn linker hand ging ik naar haar kontje mijn wijsvinger liet ik door haar bilnaad glijden terwijl ik haat kutje met mijn andere hand masseerde ze was kledder nat en droeg een heerlijke aroma van geilheid bij haar ik begon met mijn linker wijsvinger zacht haar aarsje te strelen en ik voelde dat ze dit lekker vond etrwijl ik met dit alles bezig was had zij haar hand rond mijn penis gebracht en kneep en zachtjes in ik voelde dat hij steeds harder werd en zij steeds geiler ik zette haar met haar kontje op het aanrecht en ging tussen haar wijd geopende benen staan zij stuurde mijn penis tegen haar klitje en schuurde hier even over heen deed hem nu iets naar achter en keek me aan zonder een woord uit te brengen wist ik wat ze bedoelde en duwde mijn harde paal in haar warme natte gleufje ze schoof naar voren en bleef met haar billen op het aanrect hangen ik stoote nu mijn paal zo diep mogelijk in haar en begon haar langzaam te neuken iedere keer als ik weer zo diep mogelijk naar binnen schoof voelde ik haar kutje om mijn paal zuigen ik begon haar nu sneller te neuken want ik wilde haar volspuiten met mijn sperma ik voelde mijn eikel kloppen en iedere keer tegen haar baarmoeder stoten zij drukte haar onderlichaam stevig tegen mij aan om mijn paal maar zo diep mogelijk in haar te voelen mijn penis was nu bikkel hard en ik voelde mijn eikel kloppen zacht kreunde ze kommaar kommaar ik kon het niet meer houden en trok haar stevig tegen me aan kneep in haar billen en spoot mijn sperma in haar natte kutje, ik hield even vast en mijn tong verdween bijna in haar keel zo geil was ik zij zoog eraan alsof ze nooit meer uit haar mond wilde laten ontsnappen we bleven vrijen en ik besefte dat zij nog niet klaar was gekomen ik leit mijn half harde paal uit haar kutje glijden en begong haar klitje te vingeren ik wisselde dit af met 2 vingers in haar kutje en ging zo even door ik probeerde haar op te geilen met haar klitje en met mijn vingers te neuken toen ik dacht dat ze bijna ging klaar komen duwde ik 2 vingers in haar kutje en begon haar met mijn hand te neuken haar vocht mijn sperma liep over mijn hand en langs haar benen ze wasw kledder en kledder nat en ik bracht 3 vingers in haar kutje en maakte wilde neuk bewegingen ik voeld haar kutje om mijn vingers knijpen en voelde een straal warm sap op mijn hand spuiten ik drukte haar benen stevig uit elkaar en neukte haar met mijn 3 vingers behendig ze kwam spuitend klaar en zo hevig dat ik een nieuwe ervaring op deed er kwam zoveel warm sap uit haar kutje dat had ik nog nooit meegemaakt ik stopte langzaam met mijn neuk bewegingen en stuurde mijn tong in haar mond we hebben nog even staan te zoenen en toen zei ik vond het heerlijk ik was nog nooit vreemde geweest en had nog een andere man in me gehad als alleen Erik, jammer want als ik dit geweten had dan was ik er eerder aan begonnen ik vroeg haar of ze het dan nog een keer meer wou doen, ze zei wacht maar af ik weet het nog niet maar als het zover is krijg je wel een teken van ze kuste me nog een keer met volle overgave en vroeg toen of ik wou gaan zodat ze alles op orde had als de kinderen na een 3 kwartier van school thuis kwamen ik kuste haar en zei dat ik heerlijk genoten had en spoedig een teken hoopte te verwachten

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online