Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

In de metro
Het was een warme drukke dag geweest en ze stond op het metrostation te wachten op lijn 51. Op het werk hadden zich weer allerlei crisisjes voorgedaan en ze stond het een en ander nog te overpeinzen toen de metro eraan kwam. He bah, weer zo vol, siste ze zachtjes terwijl ze zich de overvolle metro in probeerde te wurmen. Ze duwde zich door de menigte tot ze bij een van de palen kwam te staan waar ze zich maar aan vast hield zodat ze niet teveel tegen de andere mensen op zou botsen tijdens de rit. Haar halte was tenslotte nog wel minstens een half uur verder dus ze zou het nog wel even vol moeten houden. De geur van zweet vermengde zich met hier en daar een zweem van aftershave en parfum en ze raakte er lichtelijk door bedwelmd. Steeds als de metro een bocht nam of harder of zachter begon te rijden voelde ze lichamen tegen haar aan botsen en ze begon zich een beetje te irriteren. Om de rit wat prettiger voor zichzelf te maken zou ze proberen om alle negatieve gedachten te wissen. Ze deed haar ogen half dicht en probeerde zich te concentreren op degene die achter haar stond, het moest wel een man zijn, de geur van zijn aftershave beviel haar wel. Hij botste weer tegen haar aan en ze probeerde zijn geur nog iets dieper op te snuiven. Een glimlach verscheen onbewust op haar gezicht, hij rook heerlijk en voelde warm aan. Het leek er ook wel op dat hij geen moeite meer deed om zijn lichaam van haar af te houden en bleef gewoon tegen haar aan staan. Een duivelse gedachte bekroop haar en stiekem vlijde ze haar rug nog iets dichter tegen zijn borst aan. Dit moet hij wel gemerkt hebben, dacht ze en net toen ze bedacht of ze hier maar niet mee op moest houden voelde ze plotseling een hand op haar dijbeen. De hand voelde warm aan en brandde op haar huid. Langzaam kwam de hand in beweging en begon haar dij te strelen en baande zich een weg door naar boven, onder haar rokje. Ze keek een beetje geschrokken om zich heen, maar niemand scheen iets te merken van wat er zich allemaal afspeelde daar beneden. De hand werd nog iets brutaler nu, vervolgde zijn weg naar boven, tot aan haar kanten slipje. Daar aangekomen begon hij zachtjes over haar kruisje te wrijven en ze voelde tot haar verbazing dat ze nat werd. Dit kon niet waar zijn, dit gebeurde toch niet echt? Toen voelde ze de warme adem van de man in haar oor, die fluisterde: “Ontspan je, laat het gebeuren”. Een rilling ging door haar lichaam, wat werd ze hier geil van! Ze stond in een overvolle metro, en stond op het punt om gevingerd te worden door een wildvreemde man, met allemaal mensen om zich heen en niemand leek het in de gaten te hebben. Ze voelde zich helemaal klam worden en haar mond werd kurkdroog. De hand ging ondertussen verder, zijn vingers haakten achter de stof van haar slipje en betasten nu haar schaamlipjes. Zachtjes werden ze gestreeld en ze voelde golven van genot door haar onderbuik jagen. De vingers gingen nu aftastend door haar spleetje en het was onmiskenbaar dat ze inmiddels drijfnat was geworden. Terwijl ze haar lippen aflikte met haar tong, hoorde ze de stem weer in haar oor, ditmaal goedkeurend zeggen: “Je bent al lekker geil he schatje, zal ik je lekker laten klaarkomen, kun je je laten gaan?” Ze knikte en kreunde bijna onhoorbaar van ja. Hierdoor aangespoord zette hij zijn zoektocht met zijn vingers nu voort, deze keer was het doel duidelijk. Hij kietelde haar schaamlipjes nog even, ging daarna met lange halen door haar spleetje heen om vervolgens twee vingers diep in haar kutje te laten verdwijnen. Oooooh wat vond ze het zalig om zo verwend te worden terwijl ze elk moment betrapt konden worden. Hij haalde zijn vingers op en neer in haar natte gewillige kutje en met zijn andere vinger begon hij haar clitje te masseren. Hij wist precies wat hij moest doen om haar gek te maken leek het wel. Er kwam nog een vinger bij in haar hete kutje en hij ragde zijn vingers heen en weer en kneep af en toe in haar volle schaamlippen. Ze trilde op haar benen en toen hij in haar clitje kneep voelde ze haar spieren samentrekken en ze kwam klaar zoals ze nog niet eerder klaar was gekomen. Juist omdat ze niet kon schreeuwen of wilde bewegingen kon maken leek het wel of het duizendmaal intenser was dan ieder ander orgasme dat ze ooit had gehad. Ze steunde nu met haar volle gewicht tegen zijn borst en bleef trillend klaarkomen op zijn vingers, het leek wel oneindig. Hij wreef nu zachtjes over haar kutje en terwijl ze het orgasme voelde wegebben en haar ademhaling weer enigszins normaal werd hoorde ze zijn stem weer in haar oor: “Lekker geil ding ben je, voel je hoe hard je me hebt gemaakt?” En meteen voelde ze zijn harde pik door zijn broek heen tegen haar kontje aan drukken. Ze drukte haar kontje nog iets meer naar achteren om hem nog beter te kunnen voelen en hij kreunde: “Ik wil je neuken schatje, we stappen zo uit.”
Bij de volgende halte voelde ze hoe zijn hand de hare vastpakte en hij manouvreerde haar voor zich uit, naar de uitgang. Uitgestapt wilde ze zich omdraaien maar hij draaide haar abrupt weer om en duwde haar voor zich uit, richting de toiletten. Ze hoorde hem zwaar ademen en als ze eraan dacht hoe ze zometeen door die wildvreemde kerel geneukt zou worden in een openbaar toilet voelde ze haar kutje alweer samenkrampen en het vocht liep er uit. Hij duwde haar een toilet in, sloot de deur en greep haar vanachter bij haar borsten beet. “Zo schatje, en nu ga ik je neuken zoals je nog nooit geneukt bent” siste hij. Hij duwde haar naar voren, haar armen had ze tegen de muur aangezet en haar kontje stak triomfantelijk naar achter. Hij ritste zijn broek open, liet hem zakken, stroopte haar rokje af, en haar slipje, en ging nog eenmaal door haar geile spleetje met zijn vingers voor hij met een flinke stoot zijn keiharde pik in haar kutje ramde. Oooooh jezus wat was dat geil. Een paar seconden bleef hij met zijn pik tot aan zijn ballen in haar zitten, zodat ze beiden even konden genieten van het heerlijke gevoel. Dan begon hij traag te stoten, in en uit haar kletsnatte kutje, zijn ballen iedere keer tegen haar billen aan kletsend. God wat voelde hij lekker, hij vulde haar helemaal en ze probeerde zijn heerlijke pik vast te zuigen met haar kutspieren. Dit liet hem niet onbetuigd, en steeds harder en dieper begon hij haar nu te neuken. Elke keer als ze dacht dat hij niet dieper kon gaan, stootte ze met haar kontje naar achteren om hem toch nog iets dieper te kunnen ontvangen. “Dit vind je lekker he, geile slet, siste hij, je wilt graag lekker hard genomen worden he”. Zijn woorden maakten haar zo mogelijk nog geiler, en terwijl ze zijn harde stoten tegemoet kwam en zichzelf spietste op zijn harde lul kreunde ze: Ooooh jaaaa, toe dan , neuk me, neuk me harder, dieper, toe dan oooooooooh. Hij kromde zijn rug en probeerde zo diep als mogelijk in haar te stoten en sloeg daarbij met zijn vlakke hand hard op haar billen. Oooh de pijn en het genot werden haar al snel teveel en ze had het gevoel dat ze in een draaikolk terechtkwam. Ze voelde zijn eikel kloppen in haar spleet en groter en groter worden en toen ze hem voelde schokken kwam ook zij in een overweldigend orgasme klaar. Sidderend en kronkelend krampten haar spieren om zijn hete lul, en na nog een ferme stoot trok hij zijn pik terug uit haar dampende kutje en spoot met krachtige stralen zijn warme zaad over haar rug en kontje heen. Toen ze was bijgekomen draaide ze zich om, zakte op haar knieen en begon op zijn nog naschokkende lul te zuigen en te likken om alle zaadresten op te vangen en door te slikken. Terwijl ze dit deed keek ze omhoog en voor de eerste keer kon ze hem in zijn ogen kijken en zag dat hij haar een geweldige glimlach schonk die ze met eenzelfde glimlach beantwoordde. Hij deed zijn broek weer aan, trok haar omhoog, gaf haar een volle kus op haar lippen en gaf haar zijn visitekaartje. “Voor als je nog eens zin hebt in een metroseksuele man” zei hij met een knipoog, en liet haar moe maar voldaan achter.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online