Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

aafke
mijn eerste ontmoeting met aafke was drie dagen geleden.Ik zag haar enkele minuten bij een van mijn collega's in het kantoor.Dezelfde dag probeerde ik met een smoes te achterhalen wie zij was en of ik haar kon spreken ovet een vacature die binnen ons bedrijf was ontstaan.Vandaag belde Fred mijn collega op dat Aafke "in huis was" en dat het mogelijk was haar te ontmoeten.
Na een halfuurtje bracht Fred,Aafke bij mij op de kamer.Na wat formaliteiten en ditjes en datjes vroeg ik prompt dat ik er eigenlijk op uit was haar nog eens te zien na onze eerste kennismaking drie dagen geleden.
Aafke zei niet verrast te zijn.
Aafke een vrouw van 38 jaar ongeveer 1.62 donker haar normaal postuur en een a/b cupje.
Na dat Aafke gezegd had niet verrast te zijn stapte ik achter de tafel vandaan en ging naast haar staan.
Aafke keek mij met haarmooie blauwe ogen aan en dat was het moment dat ik voelde iets te moeten ondernemen.
Ik raakte zacht haar bovenarm aan en gaf aan op te staan.
Aafke kwam voor mij staan en voelde een rilling door mij heen gaa.
Zonder enige woorden vonden onze lippen elkaar,voelde haar tong en speelde met elkaars tong en lippen alsof we niets anders gewend waren.
Steeds intenser en heftiger raakten wij in elkaar verstrengeld.
Met mijn linker hand voelde ik Aafkes borst door haar kleding heen,een fijn maar lekker rond borstje met en knalharde tepel.
In een mum van tijd werd mijn opwinding omgezet in pure geilheid.
Ook AAfke bleef niet koel,verbaasd maar lekker zocht haar hand mijn bobbel en ritste zonder pardon mijn broek open.
Ohh,Leon ik wil je,ik verlang naar je m,je maakt me geil !
In enkele seconden rukten wij elkaars kleren van het lijf en dat midden in mijn kamer ! terwijl de deur niet op slot zat.
Eigenlijk kon ons dat niets meer schelen,IK drukte Aafke tegen de grond trok haar benen van elkaar en zag een licht zwart goed verzorgd kutje glinsterend van geilheid voor mij.
Ik zakte met mijn gezicht tot haar heerlijke natte zachtheid en befte haar alof mijn leven er van af hing.
Diep kreunend voelde ik met twee vingers in haar dat het niet lang zou duren voor dat ze klaar ging komen.
Ik stopte en draaide mij half om.
Aafke nam mij pik diep in haar mond en pijpte mij volovergave,Ook ik had niet veel nodig en gaf aan dat ze moest stoppen.Ik wilde een ding Aafke neuken en diep in haar kutje mijn zaad te spuiten.
In een haal drong ik haar natte kutje binnen en neukte haar diep en intens.
Na zo'n 10 ferme stoten voelde ik Aafke verkrampen en diep kreunen kwamen uit haar ,vrijwel tegelijk spoot ik al mijn zaad diep in haar.
Ik kwam verschrikkelijk lekker klaar/
Na enkele ogenblikken werd er op de deur geklopt.Als versteent bleven wij zwaar bezweet en met snelle hartkloppingen stil liggen/
Als de klink van de deur maar niet naar beneden zou gaan..
Een geluk was met ons na nogmaals een klop verdween de persoon.
Zo snel als ging kleden we ons aan en na een nogmaals innige kus verdween Aafke ,welzouden wij elkaar snel weer zien...

wordt vervolgt ?


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online