Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

lekkere klanten 2
Zoals beloofd bij deze het vervolg van mijn spannende kennismaking met Bob en Ingrid die ik heb leren kennen als klant bij ons in het cafe en waarmee ik een hele opwindende ontmoeting had en mijn eerste echte bi-ervaring heb opgedaan .

Omdat ik die eerste keer als zeer prettig had ervaren en Bob en Ingrid het ook erg naar hun zin hadden gehad spraken we af dat we†gauw weer eens geile spelletjes zouden gaan doen met z'n drieen en jullie snappen wel dat dat me niet vlug genoeg kon zijn . Echter we moesten een beetje geduld hebben want de eerste 2 weken konden we geen geschikte dag prikken en daarna gingen Bob en ingrid 3 weken op vakantie , balen dus ! Wel kreeg ik een leuke kaart van ze uit Frankrijk waarin ze vertelde dat ze een heel leuk stel waren tegengekomen waar ze heel veel plezier mee hadden en ze beloofde dat ik hen ook wel eens zou ontmoeten omdat ze niet zo gek ver bij ons vandaan woonden .

Nadat ze van vakantie terug kwamen zag ik ze na een paar dagen weer in 't cafe , Ze zagen er allebei lekker bruin uit en en daardoor nog lekkerder als normaal , vooral Ingrid was om in te bijten .We begroeten elkaar hartelijk en ik moest m'n best doen ivm met de andere gasten om Ingrid geen lekkere geile zoen te geven , maar een klein kusje kon er natuurlijk wel vanaf .We hadden het een beetje over de vakantie en ik informeerde naar dat stel wat ze waren tegengekomen . We moesten natuurlijk een beetje voorzichtig zijn met wat we zeiden ivm meeluiteroortjes maar Ingrid kreeg een mysterieus lachje en zei , dat zou je wel willen weten he , nou jochie dat zullen we je nog wel eens vertellen ! Als we je de vakantiefoto's laten zien , daarbij gaf ze me een veelbelovend knipoogje ! Ze vroegen tot hoe laat ik moest werken en ik vertelde†dat ik over een uurtje klaar zou zijn .† Ze lachten geheimzinnig naar elkaar en Ingrid vroeg of ik zo even de kant van de wc op wilde lopen achter haar aan . Ze stond op en even later ging ik achter haar aan . De heren en dames hebben een gezamelijke†ingang en toen ik binnen kwam stond Ingrid op me te wachten . We keken of er niet toevallig nog iemand was en toen dat zo bleek gaf ze me ineens een hele geile natte tongzoen . Ze stopte en vroeg of ik vanavond zin had in wat spannends en ik kon vanavond . Nou , zin had ik zeker maar ik had wel afgesproken met een vriend van mij maar dat ik die wel kon afbellen . MMMhhh , ze pakte me ineens bij m'n pik en wreef lekker over m'n inmiddels hard geworden lul . Ze zei , voel ook eens bij mij ! Ik pakte haar doo haar jurkje heen in haar kruis en tot m'n verbazing voelde ik daar ook een harde bobbel ! Ze lachte naar me en zei , ik had toch beloofd dat ik je daarmee zou gaan verwennen . Ze had gewoon thuis al een dildo voogebonden en de eikel daarvan opzij vastgemaakt met een leren riempje . Ze zei dat Bob het enorm geil vond als ze dit deed en zo op stap te gaan met de wetenschap†dat ze†hem daarmee later zou verwennen . Mmmhhh wat een vreselijk geil stel was dit toch ! Ingrid vroeg me of ik wel te vinden was voor iets aparts en toen ik dat natuurlijk beaamde zei ze ok , vanaf nu luister je naar me jochie ! wij gaan over een uurtje naar huis en als jij klaar bent met werken kleed je je om en komt naar ons huis toe†! Ze klonk echt een beetje streng en ze zag dat ik een beetje schrok van haar houding . Ze zei , wees maar niet bang , alles zou goed komen en ik moest haar vertrouwen . Ik heb graag de touwtjes in handen maar ik doe niks wat je niet prettig vind en er gebeuren geen rare dingen alleen maar lekkere dingen , ok ? Ik zei ok ik doe mee ! Mooi zei ze , ik wil dat je vlak voordat je weggaat naar de wc gaat en nog even poept† zodat je een beetje schoon bent , daarna pak je vier ijsklontjes en als je je gaat omkleden breng je die anaal in en houdt ze daarbinnen , wees niet bang , het zal lekker aanvoelen , daarna kom je meteen naar ons huis toe , begrepen ? ik zei ,ok ik snap het . Ze verliet† de wc en en even daarna ging ik ook . Ze zat gewoon weer naast Bob alsof er niks aan de hand was . Maar Bob glimlachte naar me dus ze had hem al verteld dat het doorging vanavond . Ik kan je vertellen dat dat uurtje erg lang duurde en m'n hart in m'n keel bonkte . Die 2 hadden dat natuurlijk goed in de gaten en moesten natuurlijk lachen . Ingrid zat af en toe stiekem zodat ik het alleen kon zien over die dildo onder haar jurkje te wrijven en stak dan geil heel even haar tong uit . Zelfs Bob pakte haar een keertje in haar kruis en wreef erover en dan stak ie heel geil zijn vinger in z'n mond . Ik had het niet meer ! Om ongeveer kwart voor 7 rekenden ze af en zeiden met een knipoog , tot morgen en verterokken. 7 uur kwam mijn aflossing en ben ik vlug naar de wc gegaan om te poepen wat wonderwel goed lukte . Achter de bar schonk ik een spaatje blauw in en deed daar vier ijsklontjes in zodat de mensen geen argwaan kregen . Ik ging naar beneden om mezelf om te kleden . Beneden aangekomen kleedde ik mezelf vlug uit . Ik zette m'n ene voet op een stoel , pakte eenijsklontje en zette die tegen m'n kont aan en drukte het zachtjes naar binnen . Het voelde natuurlijk erg koud aan maar niet onaangenaam . langzaam verdween het ijsblokje in m'n aars totdat het helemaal binnen was . Daarna volgde de andere 3 op dezelfde manier . Het voelde heel koud aan in m'n darmen en ik deed m'n best om het binnen te houden maar het lukte . Vlug kleede ik me aan en ging naar boven . Ik nam vlug afscheid van de mensen die het wel verbaasde dat ik direct wegging maar onder het mom dat ik een afspraak had ( wat eigenlijk ook zo was ) kneep ik er vlug tussenuit . Het huis van Bob en Ingrid was ongeveer 10 min. lopen en de adrenaline steeg elke minuut . Bij hun huis aangekomen klopte m'n hart weer in m'n keel en ik kreeg natuurlijk een beetje aandrang . Ik belde aan en hoorde door de intercom , ja ? Ik zei , ik ben het Remco . Ik hoorde Ingrid zeggen , ben je alleen ? Ik zei ,ja . Kom direct boven , kleed je helemaal uit in de hal , daar staat een stoel voor je kleren , wij wachten in de kamer op je , schiet op !!

Nou dat beloofde een hoop maar hoe het verder ging vertel ik jullie graag een volgende keer , blijft het een beetje spannend ook! haha


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online