Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door n van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Mijn Saaie buurt
De gemiddelde leeftijd in mijn straat is hoog. De mensen zijn rimpelig, slecht ter been en vriendelijk. Je hebt geen last van ze. Ze beleven ook niet veel,De grootste gebeurtenis van de afgelopen maanden was het door mijn mooie en sexy vriendin snoeien van de heg terwijl mijn veel te dikke en onsympathieke overbuurman met een mini kraantje,wat geen gezicht is, zo'n klein kraantje met zo'n vetzak erop zijn tuin totaal aan het vernielen was. Ik hoopte dat hij met kraan en al in de grond zou zakken. Mijn bejaarde buurtbewoners waren allemaal op straat, met rode gezichtjes van de opwinding. Ik vermaakte me prima met het snoeien van de bomen in mijn voortuin waarbij de takken op mijn hoofd vielen. Mijn ene buurvrouw is dik in de 80, heeft zo'n 30 kinderen en kleinkinderen en is altijd alleen. Mijn andere buurvrouw heeft anorexia en hij is een Griek dus ook niet goed wijs. Ze maakten laatst zo'n ruzie dat hun katten bij mij in de tuin naar hun gingen zitten kijken. Ik heb ze maar gevoerd. Een is er later weggelopen, de andere is grijs, heet Leen en komt vaak bij mij eten. Ze deelt haar voer met een egel die nog vaker komt eten. De rotzak vreet het kattevoer op en gooit de bak om. Laatst reed ik bij het wegrijden tegen een auto aan. Staat de die man daarna op de stoep, 'ik geloof dat we elkaar gekust hebben', ik dacht het niet ,daar ben je veel te lelijk voor, wilde ik zeggen. Mijn buurvrouw is dus heel dun, met van die spillepootjes en hele dunne armpjes. Er hangt vaak een roze stringetje aan de waslijn, die zou ik best wel eens om dat kinderkontje willen zien. Gisteren kwamen we tegelijk aan en terwijl ik met een bovenmenselijke inspanning keurig inparkeerde stopte zij zowat midden op de weg. Het is hier nogal smal dus dat is niet verstandig. Ik stond het wat misprijzend aan te kijken, gore trut leer toch autorijden of ga fietsen met je kleine kont dacht ik nog, toen ze me met grote ogen aankeek, ze heeft nogal een mager gezicht dus ogen zijn dan groot. En me vroeg of ik haar auto wilde parkeren. Ook dat nog. Ik probeerde het dus maar en uiteindelijk lukte het ook nog, zonder krassen. In haar oneindige dank boodt ze me een kop koffie aan, waar ik helemaal geen zin in had want mijn koffie is veel lekkerder. Maar uit beleefdheid accepteerde ik het toch. Ik mee naar binnen, zat ik op een ikea bank in een kamer met schrootjes, terwijl er verschrikkelijk onheilspellende geluiden en geuren uit de keuken kwamen. Na een minuut of 5 kwam ze de kamer binnen met 2 koffie, ging tegenover me zitten en gunde me een blik op haar roze slip die ik van de waslijn ken. Ik zag haartjes krullen tegen de binnenkant van het slipje, dat gore wijf scheert zich niet eens. Ze zakte onderuit en gunde me een nog duidelijkere blik. Ik voelde een woede aanval opkomen. Trek dan alles uit als je wat wilt wou ik zeggen, maar hield beleeft mijn mond. Ze brabbelde iets over haar man die met kind weg was, over 3 dagen terug zou komen. Ondertussen verdronk mijn blik tussen haar beentjes en door het bewegen was het stringetje verschoven en krabbelden haartjes en een stuk lip eruit. Ze keek me lang aan, ik keek terug in mijn kop en dronk koffie. Het werd tijd om naar huis te gaan vond ik en stond op en liep in de richting van de deur. Ze strekte haar arm en streek over mijn broek, terwijl haar tong over haar lippen gleed. Gatverdamme ook dat nog. Dacht je dat ik je vriendin niet hoorde gillen van genot als ze kwam? Vroeg ze en gleed via mijn been in de richting van mijn kruis. Schoof haar been omhoog en gaf me een volle blik op haar harige kutje. Haar hand gleed door en bleef op mjn gulp rusten. Een laatst blik en haar slanke vingers trokken mij rits open, een hand gleed naar binnen, aarzelde even toen ze geen textiel aantrof en trok mijn pik naar buiten. Opnieuw likte ze haar lippen af, wat een afzichtelijjk gezicht is dat toch en nam mij, half slap in haar mond. Ik groeide daar flink door, iets wat haar zichtbaar en hoorbaar opwond. Hijgend en likkend gleed haar tong langs mijn nu stijve paal en ze nam mijn ballen, die zo ondertussen ook uit mijn broek hingen, een voor een in haar mond terwijl haar hand me aftrok. Het was best een geil gezicht zo'n smachtende vrouw, met gespreide benen die je aftrekt terwijl ze aan je ballen zuigt. Het liet mij ook niet onberoerd en onbeheerst trok ik haar string van haar benen die met een nijdige krak opeens uit twee delen bestond. Die zou ik niet meer aan de waslijn zien. Ik draaide me half om zodat ik in haar mond bleef en bracht mijn gezicht naar haar onderlijf, mijn tong gleed uit mijn mond en daarna zachtjes over haar kutje. Ik bewoog in een langzaam tempo over haar lippen, rondjes draaiend om haar klitje, voorzichtig met het puntje van mijn tong haar kutje binnendringend. Ze was heerlijk nat en warm. Ritmisch bewoog ik heen en weer waabij ze de controle over zichzelf verloor en mijn pik uit haar mond liet glippen. Een zacht gekreun wat alsnel harder werd onstnapte aan haar lippen, terwijl ze haar onderlijf onrustig bewoog om haar klitje tegen mijn lenige tong te houden. Keer op keer bewoog ik, als een volleerd draaitkont, om haar klitje heen en regelmatig haar kutje in. Mijn tong gleed van boven naar beneden, breed gemaakt zodat haar lippen de volle lading ontvingen. Ik gleed verder door en het puntje van mijn tong beroerde haar kontje, waarop ze alleen nog maar zwak kon kreunen en slap op de bank viel, hijgend, steunend en verlangend. Ik voelde haar handen over mijn billen glijden, terwijl ze mij weer langzaam in haar mond nam, steeds verder tot ik er helemaal inzat. Ze zoog haar wanen hol en nu was heet mijn beurt om te kreunen, Haar vingertoppen gleden voorzichtig over mijn billenin de richting van mijn ballen en ik verloor nu de macht over mijn tong, eigenlijk verloor ik de macht totaal, Ik wilde alleen nog maar diep in dit goddelijke wezen dringen en ons beiden naar totale extase brengen. Ik gleed van haar en de bank af, lag even verdwaasd op de grond. Stond op, draaide mijn pik naar haar kutje. Spreidde haar lipjes en genoot van het gezicht toen ik in een ruk in haar gleed. Een heftige kreun ontsnapte ons beiden tegelijk. Haar ogen draaiden weg terwijl ik heel langzaam in en uit haar gleed. Ik voelde haar spieren aanspannen en moest mij iedere keer een beetje een weg banen. Langzaam verhoogde ik het tempo. Ze lag op de bank, een been op de leuning, de andere stijf omhoog trillend van gespannenheid. Mijn ene been rustte op de grond, de andere op de bank. Ze begon meer en meer mee te bewegen in mijn tempo en steeds versnellend neukten we elkaar als gekken. Haar mond ging open, ogen draaiden weg, haar lichaam spande zich en terwijl ze me met halfopen, half weggedraaide, niets meer ziende ogen aankeek kwam ze wild schokkend met een rauwe kreet klaar. Schokte, haar armen en benen gespannen, draaide ze wild met haar hoofd. Dit was voor mij ook het sein, ik voelde mijn ballen omhoog zich samen trekken, mijn lul nog harder worden en voelde mijn sperma kolkend omhoog komen voordat ik een dikke lading haar kutje inspoot en royale golven. Hijgend viel ik op haar, ze sloeg haar armen om me heen en drukte me tegen zich aan. Zo bleven we even liggen. Mijn pik nog stijf in haar, haar kutje hield me in een stalen greep. Na een paar minuten richtte ik me iets op en schoof langzaam uit haar. Sperma vermengt met haar vocht kwam naar buiten en een als een sliert droop het op de bank. Pff.dat was heftig kreunde ze, kwam omhoog en een volgende lading van onze vermengde sappen droop op de bank.

“Hoe Heet je eigenlijk?” vroeg ik. Trok mijn broek op en viel in de stoel waar ik mijn koffie gedronken had.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online