Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

in de bus
3 weken Spanje , dat waren we wel aan toe Fred (35 jaar) en ik ,Kim , 29 jaar).
Oma zou in ons huis op de kinderen passen zodat we onbezorgd op vakantie konden .
Alleen de busreis , daar zagen we toch wel heel erg tegenop . 20 uur in zo'n bus ....
We hadden het geluk dat we helemaal voorin zaten boven in de dubbeldeks bus .
We hadden dus genoeg ruimte en we hadden ook nog wat te kijken onderweg .
Een melig filmpje werd opgezeter er waren voldoende pauzes om de even de benen te strekken.
Fred en ik hadden onze eigen flesjes wijn meegenomen en toen het wat schemerig werd in de bus voelde ik ineens een hand van Fred tussen mijn benen .
Ik had en halflange rok aan met daaronder een wit stringetje . ik haald zijn hand weg en keek schuin naar de mensen die naast ons zaten aan de andere kant van het looppad. Die zaten al met te ogen dicht wat te dutten , dus ik liet Fred , die het niet opgaf 2 minuten erna zijn gang gaan en zo gebeurde het dat ik zijn grote vingers langs mijn spleetje voelde glijden .Ik deed mijn ogen dicht en werd er alleen maar opgewondener van . Ik werd drijfnat en toen Fred zijn vinger in mijn kutje liet glijden en me begon te neuken met zijn vinger , moest ik me inhouden om het niet uit te schreeuwen , toen ik een minuut later schokkend klaarkwam .
Ik keek weer om me heen , maar gelukkig had niemand wat opgemerkt .
Ik kuste mijn mannetje vol op de mond en fluisterde dat hij nog even geduld moest hebben .
Na de laatste stop ging het licht uit en al snel sliepen de meeste mensen om ons heen .
Ik lag met mijn hoofd tegen de brede schouders van Fred,.
zachtjes richte ik me iets op en kustehem in zijn nek ,tegelijk ging ik met mijn hand onder zijn t shirt en speelde wat met zijn tepels die snel keihard werden .Langzaam ging ik steeds lager en liet mijn hand in zijn trainingsbroek zakken en pakte zijn al stijve pik stevig vast .
Rustig begon ik hem af te trekken , terwijl Fred zijn hand om mij heen sloeg en een borst van mijn begon te masseren .
Ik ging wat anders zitten en kwam met mijn hoofd op zijn buik terecht . Zijn harde pik had ik nu vlak voor mijn neus . Ik deed zijn broek net genoeg uit zodat ik die paal in mijn mond kon nemen . Ik nam zijn eikel in mijn mond en begon er aan te sabbelel .
Ik probeerde geen lawaai te maken en nam zijn lul steeds dieper in mijn mond .
Fred had ondertussen zijn hand bij mijn billen weten te krijgen en kneede mijn kontje, hij probeerde steeds 1 vinger bij mijn gaatje te krijgen , .
Ik duwdwe mijn kontje iets omhoog en voelde zijn middelvinger zachtjes in mijn poepgaatje verdwijnen .
Ik word regelmatig in mijn kontje geneukt dus ik genoot er volop van .
Ik bleef ondertussen die harde pik van Fred met mijn mondje verwennen en ik merkte dat het niet meer zo lang zou duren tot hij klaar zou komen .
Fred haald zijn hand bij mijn billen weg , pakte mijn hoofd en ging het tempo waarmee ik aan het pijpen was bepalen, tot hij stopte en ik het warme zaad mijn mond voelde vullen . Het gebeurde wonder boven wonder allemaal zonder dat iemand in de bus het ook maar heeft gemerkt .
Ik slikte het warme vocht in een keer door en likte de verslappende pik van Fred schoon en slikte de laatste druppels sperma weer door .
We namen even later nog een glaasje wijn en Fred kon het niet nalaten om nog even onder mijn rok te voelen en mijn kutje nog even heerlijk te vingeren .
Je zult begrijpen dat we daarna heerlijk geslapen hebben en dat we deze ervaring in de bus niet snel zullen vergeten .
Het werd een heerlijke vakantie , waarin ik elke dag en soms wel 2 a 3 keer per dag heerlijk geneukt werd .
Die ervaringen zijn voor de volgende keer .groetjes Kim

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online