Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

De drie biggetjes
Op een dag liep de wolf naar meneer wasbeer de makelaar. Dat deed hij elke week om te vragen of er nog smakelijke... eh sorry, nieuwe dieren in het bos zijn komen wonen. Deze week had hij geluk. Nou meneer wasbeer, zijn er nog nieuwe dieren in het bos komen wonen? schreeuwde de wolf. Ja meneer wolf, zei de wasbeer die bibberde van angst. er zijn drie biggetjes hiernaartoe verhuist. Mmmmmm, lekkere biggetjes. Waar wonen ze riep de wolf. de wasbeer die nu iets zelfverzekerder was omdat de wolf vrolijk was zei: eentje heeft een holletje onder de grond, de ander woont in de grote boom in het midden van het bos en de ander woont in de grot. Wat een rare plekken om te wonen voor drie biggetjes, zei de wolf. Maar misschien smaken ze daarom wel beter. Bedankt wasbeer en tot ziens, en met die woorden liep de wolf de deur uit.

Meneer wasbeer haastte zich de deur uit want hij wilde de biggetjes waarschuwen. eerst liep hij naar het holletje onder de grond. Meneer big, riep hij. Je moet hier snel weg want de wolf komt eraan om je op te eten. Laat hem maar komen, hoorde meneer wasbeer van onder de grond.Toen rende de wasbeer naar de grote boom van het andere biggetje. Meneer big, riep hij. je moet snel weg want de wolf komt eraan om je op te eten. Laat hem maar komen, hoorde meneer wasbeer van uit de boom. Nou dacht meneer wasbeer. Misschien is het laatste biggetje verstandiger. Dus liep de wasbeer naar de grot. Meneer big, riep hij. Je moet snel weg want de wolf komt eraan om je op te eten. laat hem maar komen, hoorde de wasbeer vanuit de grot. Nou ze zijn wel dapper die biggetjes, dacht meneer wasbeer. In zijn gedachte had hij een plaatje van drie supergespierde biggen. Nou ik ga de wolf niet tegen houden en met een glimlach op zijn gezicht liep meneer wasbeer naar huis.

Ondertussen was de wolf aangekomen bij het holletje onder de grond van het eerste biggetje. Biggetje, riep hij. Kom maa naar buiten dan kan ik je opeten. Kom me maar halen riep het biggetje terug. Geen probleem, dacht de wolf en hij rende snel naar huis. Niet veel later kwam hij terug met een grote drilboor in zijn armen. De wolf zette de boor op de grond en hij zette hem aan.. DDRRRRRRRRRRRRRRRRR. Het duurde maar even voor hij in het holletje van het biggetje was. Het biggetje zag er net zo uit als alle andere biggetjes maar er was ��n verschil, zag de wolf. De nagels van het biggetje waren iets langer en puntiger en zager er heel scherp uit. Toen het biggetje zag dat de wolf naar zijn nagels keek glimlachte hij. En toen..... haalde het biggetje uit met zijn nagels en sneed de hand van de wolf eraf. Nog voordat de wolf bezefte dat zijn poot eraf was, had het biggetje de poot al opgepakt en met huid en haar opgegeten. De wolf gilde het uit en rende weg...

Toen de wolf zijn stompje waar eerst een poot zat in verband had verpakt, had hij het idee dat hij bij het tweede biggetje meer geluk zou hebben. Hij rende snel naar die boom waar in het tweede biggetje woonde. Biggetje kom eens gauw naar beneden, riep de wolf. Dan kan ik je opeten. Kom me maar halen, riep het biggetje terug. Geen probleem, dacht de wolf en rende snel weg. Even later kwam hij terug met een grote kettingzaag in zijn armen en hij zaagde de boom om. Tussen de takken zat een biggetje. Een heel normaal biggetje. Er was maar ��n verschil zag de wolf. Deze was moddervet. Later wist de wolf dat het geen vet was maar grote, hele grote spierbundels. Want voordat de wolf wis wat er gebeurde had het biggetje de staart van de wolf eraf gescheurd. Voordat de wolf wist dat zijn staart eraf was had het biggetje zijn staart met huid en haar opgegeten. Jankend van pijn en van angst rende de wolf weg...

Toen de wolf zijn stompje waar eerst zijn staart zat in verband had verpakt had hij het idee dat hij bij het derde biggetje meer geluk zou hebben. Hij rende zo snel als hij kon naar de grot. biggetje kom is uit je grot, riep de wolf. Dan kan ik je opeten. Kom me maar halen, riep het biggetje. Geen probleem, dacht de wolf en hij rende zo snel als hij kon naar huis. Even later kwam hij terug met een joekel van een zaklamp in zijn armen. Met zijn grote zaklamp liep hij de grot in. Na een tijdje gelopente hebben verscheen er in het licht van zijn grote zaklamp een biggetje. Deze had geen lange scherpe nagels en ook geen grote spieren. Ha, ik heb je, riep de wolf. Nou ga ik je opeten. Op dat moment barste het biggetje in lachen uit. Net alsof hij dat heel grappig vond. De wolf begreep er geen snars van. Maar toen zag hij in het licht van zijn grote zaklamp dat het biggetje hele scherpe puntige tanden had. Van schrik liet de wolf de grote zaklamp vallen. Toen sprong het biggetje en voordat de wolf het merkte had het biggetje zijn kop eraf gebeten. De wolf viel dood neer....

Het biggetje liep naar zijn telefoon en nodigde de andere twee biggetjes uit voor een feestmaal. Het maal bestond uit: geroosterde wolf gedoopt in wolvenbloed. De biggetjes kwamen en met de drilboor van het eerste biggetje maakte ze alvast een kuil voor de afgekloven botten en met de kettingzaag van het tweede biggetje zaagden ze de wolf in stukken en met de grote zaklamp maakten ze de grot, speciaal voor dit diner, een stuk lichter..

De biggetjes leefden nog lang en gelukkig en ze hoefden nooit honger te hebben want er leefden nog genoeg andere dieren in het bos die goed smaken...

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online