Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

onbeant woord (liefde)
het begon allemaal op een dag in maart het leek wel of ik verlieft was gewoorden op een jongen genaamd tom ik had hem nog nooit gezien maar die avond voelde het alsof ik hem al jaren kon het was hartstikke gezellig maar helaas sprak ik hem na die avond niet zo vaak meer afentoe een paar keer op msn of via een sms maar dat was meestal gewoon hoi hoe is het ermee en doei dat was meestal het eenige wat we zijden maar op 1 avond ging ik naar de vijverhut toe in groote keten met een paar vriendinen van mij en tot mijn groote verbazing stond die leuke tom daar aan de bar met een biertje in zijn had er stonden een paar jongens om hem heen en het leek wel of het zijn vrienden waren later op die avond ging mijn telefoon af ik had een beichtje binnen ik dacht wie is dat nou nog zo laat maar dat berichje was van tom hij vroeg of ik naar de tafel kwam achtering ik twijfelde of dat wel een goed plan was en of hij geen geintje met me uit haalden nou na een tijde nagedacht te hebben besloot ik om er maar naartoe te gaan terwijl ik er naartoe liep dacht ik bij me zelf misschien is ie al weer weg en dacht hij die komt toch niet maar toen ik er bijna was zag ik hem al staan en ik was best blij hij vroeg of ik wat wou drinken en ik zij doe mij maar een bessen 7up mijn standaard drankje hij zij dat het goed was en was binnen no time weer trug bij mij we praten over van alles en nog wat ondertussen was het al weer een uurtje latter en mijn vriendinen besloten om naar huis te gaan ze wisten waar ik was en kwamen naar me toe om te vragen of ik mee ging ik zij tegen tom sorry maar ik moet naar huis toe mijn vriendinen liepen alvast voor uit en ik zou meteen komen ik liep weg bij tom en hij zij wacht toen ik me omdraaide gaf hij mij een zoen en die zoen was geweldig we hadden na die avond nog vaak contact gehad maar helaas bleef dat niet staande het verwaterde en ik sprak hem niet meer ondertussen is het al weer 3 jaar verder ik heb vele vriendjes na hem gehad en veel dingen mee gemaakt maar ik kom tom niet vergeten ook al wou ik dat zo graag toen ik besloot om naar de suppermarkt te gaan bij mij in de buurt met een vriendin van mij zag ik tot mijn groote verbazing tom opeens staan ik had niets tegen hem gezecht hij ook niet tegen mij maar een kwartier later kreeg ik een berichtj binnen op mijn telefoon ik had alang weer een ander nummer dus ik dacht dat kan tom toch niet zijn maar ja hoor hij vroeg aan mij of ik dat was in de suppermarkt en waneer we weer een keer af zouden spreken ? ik twijfelde geen moment en smsde meteen trug dat ik dat wel zag zitten maar niet wist wanneer omdat ik het de laatste tijd nog al druk had we hadden nog een tijdje smsjes heen en weer gestuurd maar of we echt af gesproken hebben helaas niet want ik had onderhand al weer een vriend en hij zag het niet meer zitten om iets seerieus te beginnen hij wou dus eigelijk gewoon een beetje lol maar ja dat wou ik niet nee het is alles of niets en dan word het maar niets dacht ik bij me zelf jammer maar hellaas ik kon er verder ook wijnig aan doen was het dan nu echt tijd om hem te vergeten ? ik probeer het elke dag op nieuw maar het lukt me gewoon niet of ik wil het niet het zou allebij kunnen natuurlijk ik weet het zelf ook niet jullie ook niet dus dan zal ik het hiermee moeten doen en heb voor altijd een plekje in me hartj geven zodat ik hem niet kan vergeten ook al moet ik jaren wachten het maakt voor mij niet meer uit maar hij zal ooit ontdekken dat hij van mij houd .

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online