Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Gevoelens (deel 3)
Gevoelens (deel 3)

"zit je me te observeren?" vraagt ze.
Vlammend rood kleurt zijn wangen, 'ik vind je mooi, aantrekkelijk, mysterieus, wil hij zeggen, nee uitschreeuwen 'ik eh eh zat te denken,'hakkelt hij onbeholpen.
Haar zelfverzekerd, wetend lachje verraadt dat ze hem heeft doorzien.
Inmiddels komen de countouren van het OLV in zicht.
Even later staan ze voor de ingang vande eerste hulp, "kun je het alleen of wil je dat ik meega?"
'Ik red me wel.' Tijdens het uitstappen zegt hij,'ik ben je bijzonder erkentelijk.'
"het was mijn burgerplicht, vergeet niet aangifte te doen Bert. Daag."
De wachtruimte is redelijk bevolkt, hoofden keren zich eensgezins en monsteren zijn verschijning met zwijgende onverschilligheid.
'Moet ik me ergens melden?'
Een gezette dame reageert als enige,"nee meneer je wordt vanzelf gehaald maar".......
Haar woorden verdwijnen in de luidruchtige binnenkomst van een blonde, met goud omhangen kleerkast. Agressief rondkijkend wil hij weten "wie is hier de laatste?"
Alle ogen wijzen beschuldigend richting Bert.
Goudhaan tikt Bert op de schouder en vraagt,'zeg piepeltje, ben jij de laatste hier?'
Bert kijkt de man hoofdschuddend aan, 'nee,u.'
Het duurt even eer er begrip opbloeit in de lege ogen van de ander.

Na de behandeling keert Bert per taxi huiswaarts. De geleende zakdoek gooit hij bij de vuile was, gaat zitten en ondergaat de reactie op het gebeurde dat zich uit door trillende handen, voortplantend in zijn hele lichaam. Na een paar minuten komt hij tot rust. Zijn dwalende blik blijft rusten op haar foto.Wat zou ze hebben gedacht bij het nemen er van. Hij probeert binnen te dringen in haar mooie ogen, "zou je het erg vinden, als ik een relatie begin, het is zo verdomd eenzaam nu je er niet meer bent,"fluistert hij.
Ze blijft hem lachend aankijken.
De volgende ochtend na eerst de schoolleiding te gebben geinformeerd belt hij de Amsterdamse Courant, krijgt Annelies te spreken.
'Hoe is het met je pols Bert?"
'Redelijk, de wond is gehecht, de reden dat ik je bel is je uit te nodigen voor een etentje.' Bert hoort papier ritselen.
"Overmorgen, is dat goed?"
'Prima, dan zie ik je rond zessen in het resraurant van Victoria,'beslist hij.
Bert had al wat gedronken toen zij binnenkwam. Staande geeft hij haar een hand, pakt haar mantel aan en schuift een stoel voor haar aan. De mantel legt hij op een lege stoel. 'Fijn dat je er bent. Wil je wat drinken?'
Ze knikt, iets fris graag."
Er ontstaat een ongemakkelijke stilte die zij verbreekt,"Bert waarom heb je me"..........
Hij laat haar niet uitspreken, 'dit etentje is bedoeld als stoffelijk blijk van mijn erkentelijkheid, verder heb ik geen bijbedoelingen.'
"Op die voorwaarde neem ik het aan."
'Voor ik het vergeet', hij geeft haar de gewassan zakdoek.
De avond verloopt in een gezellig samenzijn waarin ze ontdekken deels gemeenschappelijke liefhebberijen te hebben. Bert voelt zich 0p zijn gemak bij haar aanwezigheid en in het bijzonder tot haar aangetrokken. 'Nog een laatste kop koffie?'vraagt hij.
"Graag."
Eindelijk staat zij op. "Bert dank voor je uitnodiging, ik heb genoten'"

wordt vervolgd



Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online