Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Schapenhoeders

Manus en ik waren al jarenlang goede vrienden. We gingen de eerste jaren na onze huwelijken (toen er nog geen kinderen waren) samen op vakantie. We deden ook samen leuke dingen zoals concerten bijwonen.
Hier kwam een beetje de klad in door gezinsuitbreiding bij beide gezinnen. Toen de kinderen wat groter werden maakten we weer eens een afsrpaak om iets leuks te doen.
Hij stelde voor dat hij en ik samen een dagje uit gingen. Als mannen onder elkaar.
Na enige tijd resulteerde dit in een kanotocht langs een van de Waddeneilanden.
We hadden allebei een eigen kajak. We voeren door een natuurgebied en tussen kleine eilandjes door. We kwamen een paar keer een bootje tegen met daarin 4 vrouwen.
We vielen allebei een keer om, maar wisten toch weer in de boot te klimmen en door te varen. Het was warm weer dus onze kleren droogden snel op. We kwamen op een gegeven moment langs een eilandje gevaren toen we bijna geraakt werden door een voorbij varend motorbootje. We sloegen allebei om en de motorboot vaarde door. Gelukkig was het niet zo ver van het eiland vandaan. We zwommen naar dat eilandje toe en tot onze verbazing zagen we dat die 4 vrouwen ( Ellen, Jenny, Lisa en Maria) die we al eerder tegenkwamen op het water zich op dat eilandje hadden “genesteldâ€. Ze hielpen ons de kant op met boot en al. Hun boot lag ook op de kant want ze waren ook omgeslagen. Ze liepen in hun ondergoed omdat hun kleren allemaal te drogen hingen aan een een soort waslijntje wat ze daar bevestigd hadden. Door de opeenhoping van de boten en de waslijn was er vanaf de waterkant niets te zien. Nadat we op de kant waren getrokken stelde ze voor om onze kleren ook te drogen te hangen. Aldus geschiedde. Zo liepen wij ook in onze onderbroek. We gingen zitten en/of liggen in het zonnetje om lekker op te drogen en warm te worden. We namen wat te eten en te drinken uit de waterdichte picknickzak die we bij ons hadden. Een eindje verderop lagen Ellen en Lisa samen in het gras wat te flirten met elkaar. Toen Jenny merkte dat het ons opviel zei ze dat die twee inderdaad lesbisch waren. De andere 2 niet , maar ze waren wel allemaal goede vriendinnen van elkaar. Manus was inmiddels lekker languit gaan liggen in de zon met de armen onder zijn hoofd. Naast hem zat Jenny te praten en hem tegelijk een beetje uit te dagen en met hem te flirten. Ze maakte wat ondeugende opmerkingen naar elkaar. Op een gegeven moment zat ze zijn been een beetje te aaien en ook zijn armen en buik. Manus vond dat allemaal geen probleem en zat met haar ook wat te flirten en ging met zijn handen door het haar van Jenny. Langzaam ging dat aaien wat verder en streelde Jenny heel zachtjes zijn kruis en begon ook zijn piemel door zijn onderbroek heen te strelen. Ik vond dat raar want Manus en ik waren allebei getrouwd. Manus was een degelijke vent. Maar hij liet zich het allemaal welgevallen. Ik werd er echter toch wel wat opgewonden van. Maria zat naast mij en bemoeide zich met mij . Ze zag natuurlijk dat ik er toch wel opgewonden van raakte. Ik voelde me erg opgelaten. Ondertussen zag ik dat Jenny Manus zijn piemel aan het bewerken was. Ze lag bovenop hem en al zoenend begon ze haar kruis tegen de pik van Manus op te wrijven. Terwijl Ellen en Lisa elkaar aan het beffen waren was Maria voor mij gaan zitten. Ze begon mijn inmiddels flink gezwollen lul te strelen door mijn slip heen. Manus en Jenny waren ook lekker bezig. Standje 69 zullen we maar zeggen. Hoewel ik me nog steeds opgelaten voelde en eigenlijk niet wilde meewerken haalde Maria toch mijn pik te voorschijn en begon me heel zachtjes af te trekken. Ze deed dit op een geroutineerde manier. Ik lag relaxed half over een boomstam heen en even later boog zij zich voorover om met haar mond bij mijn lul te kunnen. Ze likte m’n paal dat het een lieve lust was. Niet veel later draaide zij zich om zodat haar kutje vlak boven mij mond terechtkwam. Ik stak mijn tong in haar vagina en maakte wilde rondraaiende bewegingen om haar klit. Terwijl zij na enige tijd klaarkwam rukte ze zo hard aan mijn lul dat ik haar midden in haar gezicht spoot. Ook Manus en Jenny en Ellen en Lisa waren inmiddels klaar. Na deze verwennerij zijn we weer in de boot gestapt.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online