Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Cam filmpje
hallo, ik ben Cloe, ik ben 18. Laatst heb ik op msn een jongen leren kennen. Jerom. Hij was heel lief voor me en laatst vroeg hij me iets raars;

Hee scaatjeee, ik heb een vraagje..

Vertel

Je ziet er supersexy uit voor de cam.
Wil je misschien strippen?

Hola! Dacht ik. Eigenlijk vond ik het wel spannend. Maar waarschijnlijk zet hij het dan op internet enzo.
Dus ik zei:

Dat ga je vast op internet zetten

Uh. Ja. Kijk maar even op deze site:
www.########.nl

Ik klikte het aan. Ik zag allemaal webcamfilmpjes. Ik doe het gewoon, dacht ik.

Oke, ik doe het!

En ik mag het op de site zetten?

Je doet maar, als mijn naam er maar niet op komt ;) Noem me maar Chantal ofzo.

Ik kleedde me snel om en deed men bikini aan en pakte een zwarte zachte kruk, waar ik mezelf vaak masturbeerde.
Ik zette de kruk voor de webcam en ik erop zitten.

Ik ging voorop de kruk zitten en steunde met mn handen achterop de kruk. Ik keek zo geil mogelijk, en dat was ik ook. Ik nam nog een paar poses aan en uiteindelijk ging mn bikinitopje uit. Ik draaide met mijn rug naar de cam toe en klikte mijn bandje los. Ik trok mijn topje handig uit. Ik draaide me weer om met mijn handen voor mijn heerlijke C-cups. Ik speelde wat met m'n tieten en toen ging ook mijn broekje uit. Ik pakte de dildo die ik al klaar had gelegd en begon mezelf heerlijk te bevredigen in mijn kutje. Toen ging ik met mn kontje naar de cam staan en stopte daar de dildo in. Ik masturbeerde mezelf nog in een heerlijk ritme, snel langzaam snel. Ik kwam spuitend klaar.

Jij bent HOT

Dankjewel, zei ik terwijl ik nog aan het nagenieten was.

Later zag ik mijn filpmje op de site, en het werd het meeste bekeken!

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online