Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Bevriend echtpaar....
BEVRIEND ECHTPAAR.

Het volgende verhaal is waar gebeurd in de winter van 2005/2006. Het moet een weekend rond kerst zijn geweest toen.

Al vanaf mijn jonge kinderjaren kende ik Eelco en Eefje, een kinderloos echtpaar van begin 50 nu. Ooit ontmoet door mijn ouders tijdens een vakantie. En zodoende tevens kennissen van mij gebleven. Ondanks ons leeftijdsverschil van 15 jaar klikte het goed.

Eefje was een vrouw met een speelse en erotische uitstraling zonder echt knap te zijn. Maar zeker een vrouw die een bepaalde aantrekkingskracht op me had. Vroeger was ze redelijk slank, hoewel ze altijd al enorme billen had. Inmiddels was ze een mollige vrouw met mooie volle borsten. Ik schatte haar gewicht zeker op 80 kilo.

Eelco heeft helaas enkele jaren geleden
gezondheidsproblemen gekregen. En door de regels door, had Eefje wel eens laten merken door middel van dubbelzinnige opmerkingen, dat de sex daardoor minder was geworden. Het paar leek me altijd al zeer sexueel actief en praatte gemakkelijk over sex. Ook over bezoeken aan sexshops werd niet moeilijk door ze gedaan. Eefje noemde dat altijd belangstelling in dat soort dingen. Maar diep van binnen wist ik dat ze best wel eens een geile vrouw kon zijn. Mede omdat ze veel plezier had gehad aan mijn eerste puber-erecties. Mede uitgelokt door haar in bikini! En die me niet gelukt waren te verbergen in mijn zwembroekje toen.

Toen ik ouder werd dacht ik er wel eens aan terug nog. En wist inmiddels dat een niet geile vrouw dit niet zo duidelijk zou hebben laten merken. Maar Eefje had er vol van genoten en waarschijnlijk deze voorvallen betrokken in haar eigen sexleven.

Uiteraard schaamde ik me toen erg. Later begreep ik dat ze dit nooit was vergeten! En ik een doel voor haar was. Nu ze in haar huwelijk gebrek aan sex had door omstandigheden. Ik werd toen immers al geil van haar toch? Zo zou ze waarschijnlijk denken.

Vaak moest ze me even aanraken en dan werden er zonder woorden veelzeggende blikken uitgewisseld door ons. Ook werden er over en weer sexueel getinte opmerkingen gemaakt die vervolgens met duidelijke blikken in onze ogen werden beantwoord. En ze had me al eens laten weten. Dat we als getrouwd stel, ook wel bij mekaar hadden gepast. Kortom, ik moest wel stom zijn niet aan te voelen dat ze meer van me wou als ze de kans kreeg.

Menigmaal bukte Eefje "per ongeluk" net even te laat voor me met haar mooie dikke kont. Soms zo dichtbij mijn hoofd dat ik haar lekkere zoete poesgeur rook door haar kleding heen! Of moest ze zich even uit-rekken in haar t-shirt die me een blik gunde op haar volle borstpartij. Waarvan de tepels hard door de stof aftekenden. En ze sexy halfcup bh's leek te dragen.

Menigmaal moest ik mezelf dan ook al eens afrukken na zo'n "incident". Zeker als ik weer eens door haar te laat "remwerk" boven op haar was geknald met mijn eigen kruis tegen haar dikke kont aan. Haar zacht kontvlees had vaak een direkte erectie tot gevolg dan. Dikwijls had ik haar er dan al van verdacht mee te kijken als ik rukte. Maar nooit had ik haar erop kunnen betrappen.

Door de afstand zag ik ze niet vaak. Maar enkele malen per jaar bezocht ik ze en bleef dan vaak slapen. Meestal was dit in de wintermaanden. Omdat ik vrijgezel was, had ik zelf de tijd dan in de hand. Gezamelijke hobbies werden op die bezoeken beleefd en besproken. En vaak lostte ik technische problemen op. Dit door mijn nodige kennis op dat gebied.

Ook het weekend waarin zich dit voorval voordeed was ik op een zaterdagmiddag richting hen gegaan, en had ik samen met Eelco de satelliet-inrichting
opnieuw afgesteld.

Na het avondeten hadden we ons al vroeg gedoucht. En lag een gezellige avond in het verschiet.

Eefje had zich eens beklaagd over het feit dat in de meeste pornofilms alleen maar strakke en jonge lichamen voorkwamen. Ik had toen beloofd eens het tegendeel te bewijzen en had tijdens dit bezoek enkele DVD's meegenomen waar minder mooie mensen en zelfs ouderen meespeelden.

Na enkele gezellige uurtjes over de meest uiteenlopende gespreksonderwerpen gesproken te hebben. Kwam er een fles rode wijn op tafel. Hierdoor werden we ietsje losser en bracht ik ter sprake dat ik enkele films had meegenomen.

Eefje was wel erg nieuwsgierig. Zoals altijd bij onderwerpen over sex. En ook Eelco wilde dat wel eens zien. Volgens Eelco kon je beter sexen dan verkeerde dingen op straat doen. En vaak had ie al de suggestie gedaan in mijn bijzijn, dat zijn vrouw wel eens door een jonger iemand een beurt wou krijgen. Dit alles was altijd door me gezien als gein natuurlijk.

Na een korte inleiding ging de film pas goed los. Het was een moderne Tiroler pornofilm waarin iedereen het met iedereen deed. Er speelden zeker enkele mensen van 50 jaar en ouder in mee.

Eefje vroeg nieuwsgierig aan me of ik opgewonden raken kon van oudere mensen.
Omdat ik maar net deed of ik deze plaagstoot niet voelde. Legde ik serieus uit, dat voor een man zeker een lichaam niet altijd dun en strak hoeft te zijn. Waarbij Eefje glunderde van genot. Dat zag ik nu echt wel goed. Blijkbaar had ze voorpret. Maar dat kon ik toen nog niet weten.

Aan het eind van de film die vele opwindende, zoniet erg geile scene's kende, volgde een scene waarin een oudere dikke vrouw een geschoren poes krijgt. Met een ruim ingeschuimde rijpe poes kreeg de vrouw een scheerbeurt, waarna 2 mannen gelijktijdig hun pikken in de zojuist geschoren ruime poes lieten glijden.

Ineens floept Eefje eruit dat ze dat al lang niet meer deed. Haha grap ik; "dat wil ik wel even doen hoor voor je!" Ik schrik als ik me het zelf hoor zeggen.

"Echt?" vraagt ze. Vuurrood zeg ik; "Alleen als het van Eelco mag."

"Dan wil ik wel kijken" grapt Eelco. Blijkbaar helpt de wijn onze wensen aan mekaar duidelijk te maken nu.

Even later zit ik boven op bed, een inmiddels half uitgeklede Eefje voor me liggend. En knip haar grootste plukken schaamhaar met een schaar af.

Eelco was op een stoel in de hoek gaan zitten en keek belangstellend toe. Eefje had een vol bos donker schaamhaar om en op haar grote poes. Deze bos schaamhaar strekte zich uit vanaf haar poepgat tot haar navel en opzij tot in haar liezen. Toen ik de grootste plukken had verwijdert met een schaar. Haalde Eefje een bus scheerschuim tevoorschijn met een scheermesje van Eelco.

Brutaal zeepte ik haar kruis in met een volle lading scheerschuim. Haar clit werd nu stijf en veel groter. Voorzichtig begon ik te scheren. Heel langzaam kwam er een mooie grote roze poes tevoorschijn. Ik werd opgewonden maar liet niks merken.

Toen ik echter omkeek zag ik Eelco langzaam trekken aan zijn slappe pik. Even schrok ik, maar Eefje gaf aan dat het goed was. Toen Eefje helemaal kaal door me was geschoren. Vroeg ze me tevens haar oksels even te doen.

Daarop ging ze de douche in en spoelde de laatste schuimresten af. Ik verwachte haar niet terug. Maar ze kwam met alleen een badjas aan terug, die ze bij binnenkomst direkt liet vallen.

Ze was nu helemaal naakt en zag de erectie in mijn broek. Glimlachend, bijna vals, vroeg ze aan Eelco die inmiddels opnieuw met een slappe pik in zijn hand zat te rukken;"Mag Geert me verwennen?"

Eelco knikte dat het mocht. Verbaasd als ik was, knoopte Eefje mijn broek los. En nam mijn keiharde pik in haar mond. Al gauw werd me dat te veel en tilde ik haar op het bed. 80 Kilo was geen verkeerde gok geweest bleek nu. Liggend op bed nam ze direkt weer de leiding. En ging met haar enorme billen naar me toe op me zitten. Ze bereed me vervolgens als de beste cowgirl.

Haar billen bewogen geil voor mijn ogen en ik zag hoe mijn pik in haar vlezige rijpe poes verdween die nu kletsnat was en zelfs droop af en toe. Haar geheel kale poes was tot nu toe heerlijk fris geweest. En had naar verse scheerschuim geroken. Nu rook ik echter weer de zwoele en zoetige geur die ik wel eens door haar kleding heen had geroken, als ze vlak voor me plots gebukt had. En ik wist dus nu zeker dat ze al die keren kletsnat moet zijn geweest.

Haar poepgat glinsterde uitdagend voor me. En met een mengeling van door spuug en haar eigen geile vocht natgemaake vinger, drong ik in haar kontgat.

Al die tijd zat Eelco te rukken aan een slappe pik. Totdat Eefje ineens van me af ging en naar Eelco liep. Eelco zijn pik nam ze nu in haar mond. Na korte tijd kwam Eelco met een slappe lul klaar in Eefje haar mond. Gretig slikte ze al het zaad door.

Na deze voor mij ongewone manier van klaarkomen met een slappe pik. Verliet Eelco de slaapkamer. Eefje kwam terug op het bed en draaide me uitdagend haar billen toe, ik stak mijn pik vanachter in haar vlezige grote poes die vragend open stond nu. En een geilmakende scherpe geur verspreide.

Na enkele minuten stoten verkrampte haar poes plots en spoot er een harde straal geil vocht uit haar rijpe poes.
Eefje was een van de weinige vrouwen die spuitend klaarkwam blijkbaar. Verbaast was ik van de warme straal die achterwaarts uit haar vlezige roze poes spoot en mijn buik bereikte.

Eefje knipoogde, draaide zich om, en nam nu mijn pik tussen haar borsten en zonder woorden gaf ze aan dat ik haar tietengleuf mocht neuken. Dat ik met veel plezier deed!

Haar handen zochten mijn poepgat en vonden die al snel. Twee van haar vrouwelijk kleine vingers drongen zonder moeite naar binnen. Dit prostaat stimuleren deed me al snel komen. Toen Eefje dit voelde aankomen nam ze snel mijn keiharde pik in haar mond en liet alle zaad binnenstromen in haar mond.

Ik verwachte dat ze dit zou uitspugen. Maar ze slikte het met hetzelfde genot als dat van haar man door. Mijn dunne voorvocht, en de dikke bijna gele klodders zaad van het het naschokken, alles werd doorgeslikt! Zelden was ik zo heftig gekomen. Haar vingers in mijn kont hielpen daar zeker bij!

Inmiddels neuken Eefje en ik vaker met toestemming van Eelco die wel graag toekijkt! Mijn vermoeden dat Eefje zeer geil zou zijn. Is inmiddels waarheid gebleken. Eelco heeft inmiddels medische hulp en deze winter zullen we een eerste trio gaan doen. Eefje wil de scene met 2 pikken in een rijpe kale poes namelijk uitproberen! En heeft nog meer sexwensen. Het zal een hete winter voor me worden denk ik!

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online