Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

mijn buurvrouw slot
zaterdagmorgen om negen uur was ik weer bij haar ze had zich al aan gekleed en de trap voor mij af gesopt dus ik kon gelijk gan beginnen met schilderen ze had weinig praatjes en vroeg aan haar of ze slecht geslapen had ja zeg ze dat kwam om dat je gisteren niet geweest bent ik zeg ja ik moet wel werken want ik heb geen geld boompje in de tuin staan oke zeg ze maar mijn broer is gisteren geweest en daar heb ik die twee verhalen aan laten lezen ik zeg hoe vond hij het hij vond het wel geil maar kreeg er geen paal van in zijn broek maar ja daar is hij ook homo voor hij vroeg wel of jij een lekker kontje had en als jij je beloning kreeg of hij dan mee mag doen ik zeg dat weet ik nog net niet zo want ik heb daar nog geen zet pil in gehad ze zij zou je dat wel geil vinden maar als dat zo is wie pijpt hem dan jij zeker nu je het zo goed kan om half elf kwam mijn vrouw een bakje doen en de buurvrouw vertelde ook dat verhaal aan haar nu zeg ze als we iets vinden bij de trap wat niet naar onze zin is dan nodigen we hem uit met eten vanavond want dan krijgt leo de lusten en de lasten die wij moesten dragen van de week om drie uur was het schilderen gereed en de dames waren op aan het ruimen en er lag een druppel verf op de vloertegels en dat vonden ze niet leuk en der broer werd uit genodigd voor het eten onder het eten was afgesproken dat hij hem er bij mij in mocht duwen maar dan wel met condoom. ik was me gaan douchen en toen ik beneden kwam was de buurvrouw zich ook omwezen kleden wat zag ze er weer geil uit kort mini rokje omdat ik tegen over haar zat zag ik een rood slipje ik hou erg van rood onder haar topje zag ik dat ze niets aan had wat mij gelijk al een stijve beloofde nu dan maar naar boven met zijn vieren ik liep achter de buurvrouw en kon het niet laten mijn hand tussen haar benen te duwen en ik voelde haar kutje want ze had een slipje met open kruis aan wat werd ik geil als beloning dat de trap zo keurig was mocht ik uit kleden haar topje had ik zo uit voor ik haar op het bed duwde eerst lekker aan haar borsten bezig geweest tot dat haar tepels op volle sterkte stonden toen voelde ik eenpaar handen die mijn broek naar beneden deed en mijn slipje ging gelijk mee mijn vrouw had ook niet stil gezeten en haar broer liep ook al naakt door de kamer en hij zat aan mijn billen ik zeg dat kan nog wel even wachten want ik heb eerst mijn beloning verdiend voor ik straf krijg haar navel wa ik aan het likken tot ze vroeg pak mijn kut nu maar lekker met je tong dan mag je er zo lekker er in en dan kan je me suf neuken als je dat wil ik heb haar met mijn tong bewerkt tot zij het niet meer vol kon houden en toen ik in haar kutje zat kwam ze gelijk klaar met een schreeuw van had ik me jou daar ik ben gewoon door gegaan tot we samen nog een orgasme kregen, ik was van haar af gerold en heb haar op de hondjes manier nog even een goede beurd gegeven wat haar broer met mijn vrouw aan het doen geweest zijn wist ik niet maar toen we even zaten bij te komen hoorde ik dat hij min vrouw haar borsten aan het zuigen gewwest was en door onze geile uitstoten was hij klaar gekomen door het pijpen van mijn vrouw dat was al lang geleden dat hij door een vrouw klaar gemaakt was ik zat weer met de buurvrouw te rommelen en een potje glijmiddel pakte en met mijn vinger haar anus insmeerde tot dat mijn vrouw met een condoom aan kwam draven en die om mijn lul deed en daar ook nog wat glijmiddel om deed en ik bij de buurvrouw naar binnen gleed heel voorzichtig zij gilde wel dat ik door moest gaan al deed het wel pijn even toen ik er in zat voelde ik ook een vinger in mijn kont dat ging nog wel maar toen hij zijn lul er in stopte verstijfde ik toch wel even want ik wist niet dat het zo raar aan voelde de pijn viel wel mee hij gaf het ritme aan zodat ik de buurvrouw vol pomte en hij mij in de tussen tijd was de buurvrouw mijn vrouw aan het beffen en zo kwamen we met zijn vieren gereed na wat uit gerust en wat gedronken wou de buurvrouw toch wel even weten wie nu de grooste in de kont gehad had dat was zij want die van hem waas kleiner dan die van mij toen zijn we weer gaan rommelen en ik heb ook nog wel bij hem in zijn anus gezeten maar die van de buurvrouw was toch lekkerder hij vroeg of ik hem nog wilde pijpen maar daar had ik geen trek in dus dat heeft de buurvrouw toen maar gedaan dat ik haar nog een beurd gaf maar dat was volgens mij toen wel het laaste dat ze vannacht nog kon hebben wat volgens mij kwam de laaste sperma uit haar tennen zo zat ze te kreunen en te zuchten we zijn met zen vieren in slaap gevallen en de andere morgen na dat ik de buurvrouw nog een rustige beurt gegeven heb zijn we gaan douchen en gaan eten. haar broer vertelde dan nog wel dat hij op mijn kont geilde toen hij klaar kwam in mijn vrouw der mond maar dat hij niet meer op een vrouw zou vallen als er geen geile man bij zou zijn. dit allemaal op een eiland waar ik het niet van had verwacht dat mij dit nog eens zou over komen zeker niet van een lerares die nog nooit een man met sex had ontmoet.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online