Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Afterparty

Ik zit op een toneelvereniging en ben een van de vaste spelers. Elk jaar doen er een paar gastspelers mee. Dit jaar speelden we een soort musical en was Gonnie een van “meiden” die meezong. Gonnie was getrouwd en had 2 kinderen net zoals ik. Ze was iets jonger dan ik. Ik was 40 jaar. Ik kende haar van gezicht en had haar niet zo in de gaten bij de eerste repetities. De laatste 2 maanden (toen de repetities in aantal toenamen.) viel ze steeds meer op en hadden we ook zo nu en dan contact . Ik vond haar wel een “lekker” ding. Het contact bleef beperkt tot de repetitie-avonden. Zoals gebruikelijk bij elke productie is er na elke voorstelling een gezellig samenzijn met een borrel. Op die borrels kwamen wij wat vaker in gesprek. Zo bood ze me de eerste keer een biertje aan. We hadden het over van alles en nog wat. Ook spraken we wel eens over onze thuis-situaties. Bij mij was alles goed maar bij haar merkte ik toch wat aarzeling. Het ging niet altijd naar wens ging tussen Gonnie en haar man. Ze wilde daar verder niet over uitweiden. We vonden elkaar kennelijk toch wel aardig. Bij elke borrel zochten we elkaar toch wel weer even op. Pas na de laatste voorstelling (er is dan altijd een soort afterparty) gaan de remmen los. Direct na afloop van de voorstelling wordt nog wat gedronken . Daarna gaan we meestal naar een gezellige gelegenheid om te drinken en te dansen. Dan wordt het meestal laat omdat iedereen dan moet ontladen. Gonnie en ik zaten aan de bar wat te kletsen en hebben ook nog gedanst. Aan het eind van de avond (of nacht, het was inmiddels 2 uur) kwamen we elkaar we bij de bar tegen en hebben toen heel gezellig en close met elkaar gepraat. Toen ze in mijn oor fluisterde waar de waarden en normen blijven, trok ik de conclusie dat ze wellicht wel wat wilde van me. Het idee alleen al wond me op. Ik was zoiets sinds m’n trouwen niet meer gewend en voelde me net een puber die voor het eerst met een meisje mee ging. We besloten op een gegeven moment naar huis te gaan. We waren nog net niet de laatste. We waren beiden op de fiets. Ik wist niet waar zij woonde en fietste met haar mee. We stopten bij een school want daar splitsten onze wegen. Heel even stonden we te praten toen we elkaar gedag wilde zeggen. We gaven elkaar een zoen en al vrij snel begon zij met tongzoenen. Ik vond dat wel erg vrij maar liet dat natuurlijk niet merken en deed gewoon mee. Ondertussen fluisterde ze allemaal lieve woordjes in mijn oor. Omdat we allebei een beetje aangeschoten waren lieten we het welgevallen. Het was ’s-Nachts dus verder niemand op straat. Terwijl we elkaar over onze ruggen streelden en ik in haar kontje kneep, vroeg ze me fluisterend om op het schoolplein te gaan staan. Ik stemde daarmee in en nam de fiets in de hand. Op het schoolplein gingen we in het fietsenhok staan. Een beetje uit het zicht. We gingen daar door waar we gebleven waren. Zij nam het initiatief om te tongzoenen en deed dat behoorlijk heftig en passioneel. We merkten dat we er allebei wel opgewonden van raakten. Terwijl ik met mijn hand door haar truitje heen haar borsten betaste, knoopte zij mijn overhemd een beetje los om zo door m’n borsthaar te strelen. Dat voelde lekker aan. Op een gegeven liet ze haar hand zakken en begon aan m’n rits te frommelen. We waren allebei in een dusdanige stemming dat ik het liet begaan. Ze ging met haar hand m’n gulp in en voelde dat ik inmiddels een stijve had gekregen. Ze zakte door haar knieën en haalde m’n lul uit m’n broek. Ik streelde met mijn handen door haar haar en zij nam mijn pik in haar mond en duwde me steviger tegen de muur aan. Daarna pijpte ze me geweldig. Ze likte alles schoon. We spraken af dat we het tegen niemand zouden vertellen. Hoe moeilijk dat ook was.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online