Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Aan een geluk komt een eind.
Ik fietste door de stad.
Iedereen kocht kerstbomen, kut kerstbomen. Wessel hield van kerstbomen.
Wessel..
Ik kwam aan bij een weg met een T-krusing met stoplichten, daar was het ongeluk gebeurd.
Ik stopte, zette de fiets weg en ik ging op een bank zitten en keek naar de plek waar nu auto's doodnormaal over de weg reden alsof daar niets gebeurd was.
Het was een 2 jaar geleden, maar het leek alsof het gisteren nog gebeurd was.

Ik was toen 16 en hij 18.
Ik ontmoette hem op de middelbare school, jaren was ik verliefd op hem en hij op mij. Natuurlijk wist ik het niet, maar op een dag had hij mijn nummer via via gehoord en belde me op om wat te doen.
We kregen wat met elkaar, 2 maanden laten gingen we naar een concert.
Geweldig was dat.
De liedjes waren geweldig en hij.. was geweldig.

Er liep een traan over mijn wang.

Hij had eindelijk zijn rijbewijs gehaald en we gingen terug met zijn auto.
We deden de radio lekker hard aan en we gingen meezingen.
We kwam aan bij die T-kruising.
Het was groen en we reden door.
Ik zag een vrachtwagen, een flits en het werd zwart voor mijn ogen.
Ik lag 2 weken in coma.
Toen ik wakker werd, werd mijn verteld dat Wessel dood was.
Hij bestaat nu nog alleen maar uit foto's en uit mijn herrineringen.

Het laatste wat hij nog tegen me zei:'Je kan echt goed zingen, je moet er wat meedoen!'.
'Dankje. Maar ik denk niet dat ik ver kom hoor!'
Hij was zo lief en hij zei: 'Niet opgeven, schat'.
Dat deed me nu aan het denken zetten.
Ik leefde nog en had nog een 2e kans en hij niet. Ik moest voor hem doorgaan. Ik stond op en pakte mijn fiets en ging naar huis.





Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online