Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

nichtje deel 2
Na dat Leike enig sinds was bijgekomen van haar geweldige orgasme,trok ze mij verder het bed in.Mijn kleren werden daarbij eerder afgerukt dan normaal de gewoonte is.
Binnen een enkel moment voelde ik de hand van Leike aan mijn knallende paal.
Ik had niet veel nodig om mij volkomen leeg te spuiten in het bijzijn van deze heerlijke geile jonge vrouw.
Zonder schaamte liet Leike haar mond over mijn lul zakken en ik wist wel dat ze niet meer "onschuldig" was maar dat ze een man zo goed kon pijpen had ik niet verwacht.
Vol overgave nam ze mij zo diep mogelijk in haar mond.Ik gaf aan elk moment klaar te kunnen komen.
Plots liet ze mij los,draaide zich om zodat haar buik en kutje boven mijn gezicht kwam.
"Lik me nogmaals oom "met hese zwoele stem smeekte Leike mij dit nogmaals te doen.
Wat was mijn nichtje ongelooflijk geil.
Ze zakte met haar kutje boven mijn mond en proefde haar heerlijke sappen en geilheid.
Leike begon opnieuw mijn op knappe staande lul vol overgave te zuigen.
Een vloed vol genot kwam over mij heen en voelde een explosief orgasme komen.
Mijn gezicht zat diep in Leike's kutje begraven toen ik mijn ontlading mocht lozen in haar heerlijke mondje.
Enkele stralen klokte in haar gulzige mondje.Leike zoog mij leeg !
Ik kermde en kreunde ,op dat moment voelde ik heel veel vocht uit Leike's kutje over mijn gezicht stromen en met ferme schokken bgreep ik dat Leike opnieuw klaar kwam.
Ooohh ,oompje, ooohhhh, ik ..kom ..weer klaaarrr...
Ik voelde mijn lul enigsinds verslappen toen Leike haar mond opende.
We gingen naast elkaar liggen en hielden elkaar vast en zoenden elkaar intens.
Onze sappen vermengde zich ook hier en dat was een bijzondere ervaring.
Ik zag nu ook de borsten van Leike,mooi welgevormd een goed b cup en stevige nog steeds harde tepels.
Met mijn mond beroerde ik haar ene borst de andere kneedde ik met met de hand.
Oom,begon Leike,ik weet dat het niet goed is maar ik heb er geen spijt van en U ?
Ik ook niet Leike.
Wil je mij dan ook nog stevig neuken oom ?Het verbaasde mij dat ze nog verder wilde.Oh lieverd zeker wil ik dat maar ik moet even bij komen,en wanneer komen je ouders thuis ?
Eind van de dag.
Kom we gaan even lekker onder de douche dan komen we weer op krachten.
Samen onder de douche was opnieuw een ervaring.
Ik werd totaal gewassen door mijn nichtje haar handen kwamen overal ze zeepte mij in en streelde mijn lijf.
Ik voelde mij opnieuw opgewonden raken.
Nu was het mijn beurt om Leike te wassen met mijn handen.
Een sensationele ervaring.
Door de zeep voelde haar huid nog gladder aan.armen,benen,rug ,buik en borsten ik werd er bijna gek van wat is dat een ervaring.
Na de douche liep Leike even naakt naar beneden en kwam terug met drinken.
Terwijl Leike wat voorover bukte om het drinken neer te zetten vroeg ik haar zo te blijven staan,en zelfs nog iets verder voorover te bukken.
Ik keek op deze manier recht in haar kontje en kutje.
Ik zette mij achter haar neer en likte vol overgave haar kontje en kutje.
Leike kreunde en kermde dat ze heel snel opnieuw zou komen.
Ik beval haar te wachten en zo te blijven staan.
"Doe je benen wat wijder uit elkaar Leike" het was meer een opdracht dan een verzoek.
Ik merkte dat zij dit fijn vond.
Intens likte ik opnieuw haar kutje volledig van voor naar achter en terug.
Met mijn tong "vingerde"ik haar kutje.
Ohh, Oom ik kom bijna..Nee Leike dat mag nog niet.
Ik stopte met likken en trok haar rechtovereind.
Vindt je het lekker wat slaafs te zijn Leike?
Eerlijk gezegd .... ja oom.
Ik keek rond in haar kamer en zag wat kousen en andere zaken liggen.
Ik ga je vastbinden Leike,heb je wat.
Met wat pantys uit de kast bond ik Leike's handen en de spijlen van het
bed terwijl ik haar op de buik neerlegde.
Zo nu kontje omhoog.
Met haar gezicht in het kussen ,haar mooie borsten hangend naar beneden kwam haar kontje goed in zicht.Benen uit elkaar en op je knieen blijven Leike, Ik werd zo geil dat mijn lul opnieuw op knallen stond.
Maar ik wilde nu in haar kutje mijn zaad lozen!
Ik likte nog enkele malen waarbij een siddering van genot door haar heerlijk lijfje ging.
Ik positioneerde mij achter haar en zonder enige weerstand gleed ik bij Leike naar binnen.
Een kreun van genot ontsnapte uit haar mond en smeekte om hard geneukt te mogen worden.
Mijn remmen liet ik los.
Ik neukte mijn nichtje hard en vol overgave.
Kreunend van genot gaf ze aan te komen.
Zo hard ik kon stootte ik in haar.Ik voelde Leike's spieren aanspannen toen ze geweldig klaar kwam.
Bijna gillend en vol overgave kreunde en kermde Leike.
Ik voelde dat ik opnieuw ging komen en liet mij gaan.
Ik spoot mijn lading diep in het heerlijke kutje van leike.
Wat een Intens genot.
Het is eigenlijk niet te beschrijven hoe lekker dit is.
Uitgeput zakte Leike door haar knieen waardoor ik uit haar floepte.
Ik maakte haar handen los en draaide haar terug op de rug.
Ik zag dat Leike tranen in haar ogen had.
Nee oom dat is niet van verdriet maar van genot,ik wil al jaren met u naar bed.Ik verlang al zo lang naar je maar ja,mag niet /kan niet ,begrijp je ?
Ik kuste haar teder waardoor onze tongen met elkaar speelde.
Lieve Leike het is goed.
Ik verlang ook langer naar jou.
Na een moment van rust opnieuw de douche in en kleden wij ons aan.
het was inmiddels twee uur!Ik moet naar huis Leike, oom... ja Leike we spreken nog een keer af maar niet hier.ok ?

In de twee weken die hierna volgden heb ik Leike nog drie keer ontmoet ,afgelopen maandagavond zijn we in een hotelletje geweest,daar heb ik Leike ook in haar kontje mogen nemen.
We zijn allebei botergeil en neuken waar en wanneer we kunnen.

wordt vervolgd

leonard.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online