Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

De buurvrouw haar lingerie 2
Het vervolg op

Ik werd wakker toen het al licht was.
Opeens wist ik het weer, keek onder de lakens en zag mij zelf in een pantie.
Nou ja Ellen haar panty, eerst maar even wassen zo kan ik hem niet terug geven.
O ja schoot mij te binnen wist ze het nu of ????
Het bleef de hele dag in mijn gedachten.

Het was zaterdag en ik ging lekker in de tuin werken.
Opeens hoorde ik Ellen zeggen met een lieve glimlach, heb je lekker geslapen.
Ik schrok en dat zag ze, je hoeft niet te schrikken ik begrijp je wel.
Ik vroeg wat bedoel je , ze zei kom maar thee drinken bij mij dan zal ik je het vertellen.

Ze viel gelijk met de deur in huis, vindt je het lekker om panties te dragen, ontkennen had geen zin dus ik zei ja maar het is de eerste keer met een rood hoofd.
Ze lachte en vroeg vond je het een lekker gevoel, ja zei ik wat snel.
Ik heb hem gewassen moet ik hem halen.
Ze zei nee hoor je mag hem houden ik heb er genoeg.
heb je jou thee op vroeg ze, dan laat ik je wat meer moois zien, snel naar haar slaapkamer.
Op het bed lagen allerlei soorten van Panties en kousen, welke wil je nu aan?
Nu vroeg ik, ja zei ze maar onder de voorwaarden dat ik het mag zien.
Ik probeerde nog iets te zeggen maar ze zei ga maar in de bakamer je wassen dan leg ik het klaar.
Ze riep het ligt klaar in de slaap kamer en liep naar beneden.
In de slaapkamer lagen een stel hold up kousen met naad in het bruin, een corset met open bottum en jarratels.
Ik kleurde gewoon en dacht dat Ellen dat aan ging doen en ik riep waar is de pantie, ze zei dat ik alles wat op bed lag aan moest doen.
Ik pakt een kous en deed hem aan en opeens had ik een ontzettende harde LUL.
Bij het aandoen van de tweede kous werd het alleen maar erger.
Deed ook het corset aan, wat is dit een fijn gevoel
Ik riep dat ik klaar was,en ze zei ga nog even naar de andere kamer en doe wat daar ligt ook aan.
Daar lag een hele mooi rode satijnen jurk ik paste hem en liep toen maar naar beneden.
Samen hebben we op de bank gezeten en hebben wij het gehad over waarom ik dit zo fijn vindt .

Het vervolg vertel ik wel weer een keer


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online