Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Love Lock Down
Dit is mijn eerste liefdesverhaal!
Dus ik hoop dat jullie hem leuk vinden!!
En oja het is wel een heel gedetailleerde verhaal...

Love Lock Down


Doef! Doef! Doef!!Gingen de speakers.
''Celoine Carmen de La Rozse! Wat ben je in hemelsnaam aan het doen??''
''Oh, niks mam! ik ben gewoon aan het dansen met die nieuwe speakers die je gekocht hebt!'',antwoordde Celoine!
''Doe ze nu meteen uit!'', zei mam weer.
''Oké!'', riep Celoine.
''Had ik ze maar nooit gekocht!! wat een herrie'', mompelde mam, terwijl ze weer naar beneden ging. Celoine luisterde eerst het lied van Kanye West, Love Lock Down, uit en deed de speakers en het muziek uit. Celoine keek uit het raam. Het was stikdonker, en koud, want het was herfst. Celoine keek naar de jongens die daar bij de overkant stonden. Bij hét huis. Celoine keek daar even naar en daarna viel ze als een blok in slaap. De volgende ochtend waren was ze rond 13.00 wakker want het was kerstvakantie. Maar Celoine ging nergens heen in de kerstvakantie, dus daarom was ze thuis.
Celoine slofte naar beneden. Er lag een briefje op tafel. Er stond op dat Celoine haar ouders naar haar oom en tante zijn gegaan om te helpen, want tante was zwanger.
Celoine dacht aan vorige winter. Er was toen geen sneeuw. In de kleine dorpje Krimpen a/d IJssel sneeuwde het bijna nooit. Dus toen ging Celoine naar buiten kijken naar hét huis.
Hét huis was een huis waar altijd iemand feestjes hield. Die iemand hield altijd feestjes in de avond. Maar deze keer was het in de ochtend. Celoine vond het raar.
Celoine ging douchen en daarna omkleden, ze had een feestje vandaag. Ze stopte even onderweg en keek op haar mobieltje. Ze had een sms gekregen. Er stond dat het feestje niet meer doorging.
''Stik! Ik had er nou zoo zin in!''. Celoine zuchtte.
''Helemaal voor niks opgestaan. Voor niks me opgemaakt en ik zie er voor niks en niemand mooi uit!''
''Nou, ik vind dat je er wel mooi uit ziet!'', zei iemand.
Celoine draaide zich om. Ze keek in een 2 mooie helder groene ogen met bruine spikkels. Het was een jongen. Hij was lang, nou beetje langer dan Celoine. Hij had pikzwart haar, wel wat anders dan het lichtbruine haar van Celoine. Hij heeft volle roze lippen. Een volmaakt gezicht zonder puisten. Zijn neus was gewoon normaal en zijn oren waren wel flapachtig, maar schattig. Hij had een lange spijkerbroek aan en een simpele zwarte T-Shirt aan.
''Nou, ga je blijven naar mij blijven staren of zeg je nog wat?'', zei de jongen lachend.
''Oh sorry!'' zei Celoine geschrokken.'' Ik was even ergens anders met mijn gedachten''.
''Ja, dat merkte ik...Nou ik heet Roman. En jij?''
''Ik heet Celoine. Woon jij hier in dat huis?''
''Ja, best vervelend. Mijn ouders geven steeds feestjes. Ik kan nooit echt normaal slapen! Soms denk ik dat net als een zombie eruit zie!''
''Nou, volgens mij zie je er gezond uit!'' Zei Celoine blozend.
''Oh, dankje! Jij mag er ook wel zijn vooral je ogen! ze zijn mooi donkerbruin met een beetje blauw. Wel bijzonder! En je kont is om in te knijpen!!''. Zei Roman zwoel terwijl hij naar haar kont keek.
'' Uhm...Oh...''.Celoine wist niet wat ze moet zeggen. Ze vindt die jongen nu wel leuk, maar in flirten is ze helemaal niet goed in.
''Oh! Nu kan je niks meer zeggen he? Zal ik je een zoen geven zodat je mond open kan...??''. zei Roman verleidelijk.
Terwijl hij dat zei bekeek Celoine hem. Als hij lacht, heeft hij mooie wangetjes. Als hij een grapje maakt, heeft hij twinkeltjes in zijn ogen. Roman is zoo perfect... Denkt ze.
''He, halo? Ben je er nog? Dan ga ik wel weg als je wilt...'', zei Roman een tikkeltje boos.
''Oh! Sorry! Niet gaan! Ik was even weer in dromenland! Maar niet gaan!!'' zie Celoine wanhopig.
''Ga je dan dood ofzo?'' Zei Roman verontwaardigd.
''Nee. Nee. Ik wil je gewoon wat leren kennen.'' Zei Celoine wat opgelucht.
Zoo! denkt Celoine. Die Roman he! die vind mij echt leuk! en dat laat hij nog ook duidelijk zien! Poeh! Ik ben smoorverliefd!
''Nou, dan weet ik de juiste plek daarvoor..'' Zei Roman geheimzinnig.
Ze gingen naar Roman zijn huis. Terwijl ze daarheen liepen, vroeg Celoine iets.
''He, hoe oud ben jij eigenlijk? Ik zeventien''.
''Ik achttien''. Zei Roman afwezig.
Dus toen liepen ze naar Roman zijn huis en gingen naar binnen. Er was geen feestje aan de hand, eerst wel. Nog een raar iets. Zijn huis zag er heel gewoon uit en zo te zien waren zijn ouders ook niet thuis...
Roman en Celoine gingen met de trap naar boven. En gingen toen Roman zijn kamer in.
''Zoo, dit is mijn beautyfull kamer!'' Zei Roman trots
Zijn kamer was groot. Wel netjes. Met een paar posters aan de muur. Een bank, twee zitzakken, een bureau met een stoel. Een tv, een radio, dvd-speler, computer en natuurlijk een groot bed.
''Wow!!'', zei Celoine verbaasd. ''Wat heb jij veel spullen en een groot kamer!! Ik ben zoo jaloers!!''
''Ja, indrukwekkend he? Maar to the point,'' zei Roman, terwijl hij de deur met een sleutel de deur dicht deed.
''Ik vind jou heel erg leuk nu, en jij mij ook...Zullen we vrijen??'' Zei Roman heel sexy.
Celoine wist niet wat ze moest zeggen of doen. Ze vindt Roman ook heel erg leuk... Maar vrijen hoe moet dat? Ze heeft nog nooit echt gezoend en gesekst...
''Roman, ik moet je iets zeggen...Nou, kijk, ik heb nog nooit gevreeën.'' Zei Celoine wat verlegen.
''Wat bedoel je?'', zei Roman terwijl Roman al in zijn ondergoed was. Je kon gewoon een bobbel in zijn broek zien...
''Ik bedoel, dat ik nog nooit heb gezoend en gesekst.'', zei Celoine terwijl ze Roman aankijkt.
''Ik heb wel eens gezoend, maar niet gesekst. Maar ik wil het heel graag. Met jou en niemand anders. Ik wil in jou komen...'' zei Roman raar.
''Wat zeg je nou? Oke, ik wil ook seks met jou... Maar wel voorzichtig doen en doe een condoom om, want ik wil niet zwanger worden.''. Zei Celoine een beetje giechelig.
''Oke, wacht ik pak even een condoom...''. zei Roman. Hij pakt er een uit zijn geheime laadje.'' Kom, ik help je even met je kleren..''. zegt Roman sexy.
''Nou, oke dan.''. zei Celoine een beetje dommig.
Roman doet de broek van Celoine langzaam uit, en haar shirt ook en haar topje. Tot ze in haar beha en onderbroekje staat.
''Nou, hier ben ik!'', zei Celoine wat ongemakkelijk. Celoine kijkt even uit het raam. Het is ondertussen een beetje donker geworden. Ze doet de raam dicht. En pakt haar mobiel, ze smst even haar ouders dat ze blijft slapen bij een nieuwe vriendin. Vinden haar ouders altijd goed.
Roman ziet er niet echt relaxed uit.
''Oke dan. Nu doen we verder onze kleren uit...'', zegt Roman een tikkeltje verlegen.
Roman doet zijn onderbroek uit en Celoine haar beha en onderbroekje. Celoine kijkt naar de penis van Roman, die is lang en dik. Zijn ballen zijn rond en geschoren. En zijn penis staat recht overeind. Roman is sterk en goed gebouwd, en hij heeft een sixpack.
Roman kijkt naar de kutje en borsten van Celoine. Celoine kutje is gewoon normaal en geschoren, en haar borsten zijn rond en beetje groot en haar tepels zijn hard.
''Mooi''. Zei Roman.
''Mooi''.Zei Celoine.
Nu begint het!! Denkt Celoine.
Celoine gaat op haar rug op Roman zijn bed liggen. Ze doet haar benen wijd omhoog. Roman doet zijn condoom om zijn penis en gaat op Celoine liggen.
''Hier ga ik..''. zei Roman.
Celoine zei niks. Ramon doet zijn penis in Celoine haar kutje. Celoine geeft een gil.
''Sorry''. zei Roman.
Roman stoot. Celoine gilt weer. Roman stoot weer. Steeds sneller en sneller. Celoine gilt steeds maar daarna kreunt ze.
''Oh, Roman harder harder!!''. Kreunt Celoine.
Roman zoent Celoine. Eerst zacht. Maar dan wilder en harder. En dan tongzoent Roman haar. Steeds wilder.
Dan pakt Roman Celoine haar borsten vast en masseert ze. Roman masseert haar tepels en borsten.
''Lekker''. Kreunt Celoine hard.
Bij elke stoot dat Roman geeft schreeuwen ze samen.
''Oeh!!Ah!!Ah!!Oeh!Ah!!Oeh!!''.Schreeuwen Celoine en Roman.
''Oeh!!Ah!!Schatje!!Schatje!!Ah!!Ah!!''.Schreeuwt Roman.
''Oh, Roman!!Oh!!Oeh!!Ah!!''.Gilt Celoine.
''Ik ga spuiten!! Ik ga spuiten''. schreeuwt Roman
''Ik ook!!Ik ook!!''. Gilt Celoine.
En dan...Pssssst!! Er komt vieze smurrie uit de kutje van Celoine en uit de penis van Roman.
''Zal ik je in de kont nemen?'',vraagt Roman sexy.
Voordat Celoine een antwoord kan geven, gilt Celoine weer. En zo gaat het weer van voor af aan.
''Oh, Roman!!Oh!!Oeh!!Ah!!'',gilt Celoine.
''Oeh!!Ah!!Schatje!!Schatje!!Ah!!Ah!!'',schreeuwt Roman
Zo gaat het tot midden in de nacht. Dan slapen ze eindelijk. Als Celoine wakker wordt ligt Roman niet meer naast haar. Ze kijkt rond in de kamer en dan ineens weet ze dat Roman zijn ouders niet terug zijn gekomen naar huis. Raar vindt ze het.
Celoine pakt een pyjama van Roman en doet die aan. Ze loopt naar beneden en ze ruikt een heerlijke broodgeur. Dan ziet ze Roman. Roman staat in het keuken bij het fornuis. Celoine sluipt naar hem toe en knijpt hem in de kont. Roman draait zich om en geeft haar lachend een zoen.
''Ik heb zoo lekker geslapen!'', zegt Celoine terwijl ze geeuwt.
''Ik ook! Het was zoo lekker gisteravond!! Ik moet toegeven, je was goed!'', zegt Roman terwijl hij zich uitrekt.
''O, dankje!Ik heb geleerd van de beste!!'', Lacht Celoine.
''Morgen weer?'', Zeggen Celoine en Roman tegelijk.
En dan lachen ze.
''Ik heb een plan...Zullen we samenwonen? In Frankrijk? Mijn moeder heeft daar een vakantiehuisje en wilt het aan mij geven. Ik weet wat jij later wil worden en ik weet wat ik later wil worden. Als jij nu ja zegt en jouw ouders ook, dan is het geregeld en gaan we over twee weken! En van mijn ouders mag het al. Want ik heb al alles, mijn schooldiploma's tot certificaten. Wat zeg je daarvan?''.
Celoine hoefde niet na te denken, want ze zei meteen...''Ja!!!''.
''Nu nog mijn ouders...Maar eerst ontbijt!'', zei Celoine.
Celoine ging naar huis legde alles uit, over het samenwonen, niet het seks, en het ging ongeveer zo.
''Ik wil graag dat je gaat, want je moet je hart volgen. En doe voorzichtig schat!'', zei mam
''Hetzelfde wat je moeder zei, maar kijk uit voor die jongen ,ik weet het niet zo... Maar ik wil hem wel eerst ontmoeten. Alleen. Zonder jou dus. Ik, je moeder en die jongen..uhm..Roman.'', zei vader.
''Geen probleem!!Ik vertel het hem.'', zei Celoine blij.
Dus de volgende dag gingen Roman, mam en vader uit eten en het liep gesmeerd! Ze vonden Roman aardig, attent en bijzonder speciaal.
Na een paar dagen gingen Roman en Celoine naar Frankrijk. Roman zijn ouders en Celoine haar ouders gingen mee naar het vliegveld. Ze hadden hun koffers al gepakt en waren klaar om te gaan!
''Dag schat!Ik zal je missen!!'',zei mam verdrietig
''Wees voorzichtig!Oh, mijn kleine meid wordt al volwassen!'',zei vader.
''Niet teveel feestje geven hé? Kusje!!'',zei de moeder van Roman.
''Ja!Want dat doen we al genoeg!!Dag zoon!!'',zei de vader van Roman.
''Oke, paps en mams!!Dag! Dag!!'',zei Roman half verdrietig
''Ik zal jullie allemaal missen!!Kusje voor iedereen!!'',zei Celoine verdrietig.
En daar gingen ze, Celoine en Roman.
Later trouwden ze en op hun huwelijk deden ze hun liedje: Kanye West met Love Lock Down.

Happy End!

''Jij bent de liefste van de hele wereld!", zei Roman.
''Dan ben jij de allerleukste!!'',zei Celoine.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online