Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Op weg naar huis (deel 1)
Kathy keek op haar horloge, het was half tien. 'Tijd om naar huis te gaan.' dacht kathy. ze keek door het grote raam achter in het callcenter, het was pikkedonker, en ze zag alleen het licht van de hoge gebouwen. ze sloot haar computer af en liep het lege callcenter uit. aan het einde van de lange gang zag een grote zeven staan en liep er naartoe. na een paar stappen hoorde ze een gek geluid achter zich. ze kon het niet plaatsen. toen ze achter zich keek zag ze niks alleen een lege gang. na nog een paar stappen hoorde ze weer hetzelfde geluid, alleen wat harder. toen ze weer achter zich keek zag ze opnieuw niets. ze begon een beetje bang te worden, en pakte haar mobiel. terwijl ze verder de gang door liep tikte ze het nummer van haar vriendin in, die ze elk moment mocht bellen. de telefoon ging over, 'Hallo?' hoorde ze morgan zeggen. 'Haai met Kathy.' zei ze. 'Hé,' zei morgan, 'hoe gaat het.' Kathy keek zenuwachtig achter zich, 'Nou het gaat wel, ik ben opweg naar mijn auto nu, maar ik hoor de hele tijd gekke geluiden.' 'Wat voor geluiden?' vroeg Morgan verbaasd. 'Ik weet niet het klinkt een beetje piepend, heel hoog klinkt het.' 'O,' zei morgan, 'ik blijf wel hangen, heb je ff iemand om mee te praten.' 'Dank je.' zei kathy opgelucht. kathy liep naar links langs de grote zeven en er stond een bordje voor de lift. 'Deffect!' 'O, lekker.' dacht kathy. ze liep naar links door de deur naar de trap. de deur viel met een klap achter haar dicht. 'Wat was dat?' vroeg morgan. 'de deur van de trap.' zei kathy. ze liep naar beneden. ze hoorde steeds weer het geluid, en het werd steeds harder. 'Wat is dat?' zei morgan geschrokken, die het geluid blijkbaar ook hoorden. 'Ik weet het niet.' zei Kathy angstig. ze keek naar boven door de spleet die tussen de trappen zat. het werd steeds donkerder. 'O, god.' zei kathy bang, en wandelde snel de trap af. 'Wat gebeurd er?' vroeg morgan bang. alle lichten gaan uit boven mij, en dat loopt door naar beneden. kathy rende zo snel mogelijk de trap af. het hoge geluid dat steeds harder werd kwam dichte bij. het was al bijna pikke donker, het laatste was kathy zag was de grote één bij de trap, en toen zag ze niks meer. 'Aaaah!,' kathy gilde. 'Wat is er?' vroeg morgan schreewend. 'Ik zie niks meer!' gilde kathy. ze moest nog een hele verdieping in het donker naar beneden lopen. kathy hoorde haar eigen hakken de trap af strompelen. ze trok de deur voor zich open en belandde in een ze van licht. 'Waar ben je vroeg?' morgan angstig. 'beneden in de grote hal.' zei kathy. 'Hier is het licht.' zei ze. er was helemaal niemand in de hal. ze snelde naar de deur. 'Ik ben bijna buiten, alleen nog de deur open doen en da.....' ' wat is er?' vroeg morgan. 'De deur gaat niet open.' zei kathy zenuwachtig. 'Ok luister, ik woon vlakbij, maak je geen zorgen, ik kom eraan, twee minuutjes.' kathy trok de deurklink heen en weer. 'Schiet op.' schreeuwde ze. ze keek achter zig en zag aan het einde van de hal de trapdeur open gaan, en het werd in een klap donker. kathy gilde en liet haar mobiel vallen , die kapot viel. het licht bleef uit en flikkerde soms heel even kort. kathy zag terwijl soms het licht een halve tel aan ging een gedaante die op haar af kwam. ze kroop zo ver mogelijk achteruit, todat ze met haar rug tegen de glazen deur aan kwam. het hoge geluid klonk ineens oorverdovend hard en het bleek van de gedaante te komen. kathy trok nog een keer doeloos aan de hendel, in een poging de deur open te krijgen maar ze faalde. ze keek weer achter zich maar er gebeurde niks, maar het licht bleef uit. de gedaante verscheen ineens recht voor haar gezicht en ze gilde. ze kon niet goed zien wat het was, maar ze voelde wel dat er aan haar voet werd getrokken. ze gilde en werd heel hard en snel de duisternis in getrokken. terwijl ze razendsnel achteruit werd getrokken zag ze, door de glazen deur, Morgan aan komen rennen, die haar naam riep en op de deur bonkte. ze probeerde nog eens te gillen, maar alles werd zwart voor haar ogen......

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online