Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

The Bucket List
Het was een rare dag. In de ochtendspits had ik het gevoel de dood in de ogen te hebben gekeken. Naast me vond een ernstig ongeluk plaats, stoppen zou een groot gevaar voor het overige verkeer hebben opgeleverd dus ben ik doorgereden. In me achteruitkijk spiegel zag ik andere auto’s wel stoppen. Hoe het allemaal is afgelopen weet ik niet, maar ik liep de rest van de dag met een knoop in me maag. Alles verliep die dag in een soort roes.

’s Avonds had ik afgesproken om te gaan eten bij een oude vriendin van mij. Tijdens het eten heb ik mijn verhaal gedaan en om mijn gevoel een beetje tegemoet te komen had Xandra een fles heerlijke wijn open getrokken. We waren op de bank geploft en al snel kwam het onderwerp ‘de dood’ op tafel. Wat zouden we allemaal nog in het leven willen doen voordat de tijd komt? The Bucket List kwam al snel ter spraken. Hoog op mijn lijst: “een donkere vrouw verwennen”. Xandra moest grinniken, want zij voldoet aan mijn ‘kwaliteitseisen’. In het verleden heb ik wel interesse gehad in donkere vrouwen, maar het is er nooit van gekomen.
Nadat we wat door hadden zitten kletsen viel er een stilte. Xandra keek me aan en zei: “Dus eigenlijk zou jij mij wel een keer lekker willen verwennen?”. Ik lachte en gaf toe.
Ze keek me strak aan en schoof met haar vinger het bandje van haar topje opzij. Ik was verbaasd en had dit oprecht niet verwacht, maar greep meteen mijn kans. Ik liet mezelf van de stoel afglijden en knielde voor haar neer. In een soepele beweging legde ik haar op de bank. Ik vroeg haar of ze massage olie in huis had, het antwoord was gelukkig ja. Ik haalde het en liep langzaam de kamer weer in, zoals een roofdier naar zijn prooi. Ik knielde opnieuw bij haar neer. Langzaam ontdeed ik haar heerlijke lichaam van haar kleren. Ze had mooie sexy lingerie aan, die kon ik nog niet uitdoen, het stond haar veel te mooi. De massage olie kwam nu goed van pas, ik smeerde mijn handen in en warmde ze op.
Met mijn vingertoppen begin ik patronen in olie op haar buik te tekenen. Daarna laat ik mijn handen volledig over haar buik gaan. Ik werk mij in eerste instantie naar boven, naar haar heerlijke boezem en haar prachtige hals. Ik ruik haar heerlijke parfum als ik met mijn gezicht vlak boven haar buik langs ga. Mijn handen vinden de weg onder haar BH, ik voel twee harde tepels tussen mijn vingers. Aan haar lichaamshouding merk ik dat ze er erg van geniet. Haar ogen zijn gesloten en haar mond een klein beetje open. Ik maak haar BH los, zodat ik haar gehele bovenlichaam uitvoerig kan masseren. Mijn handen glijden soepel over haar huid, het tempo heb ik iets verhoogd en mijn handen gaan stevig langs en over haar borsten. Dan vertraag ik mijn beweging zet mijn vingers stevig in haar huid en glijd langzaam naar beneden op deze manier voel ik haar lichaam intens. Ik ga richting haar onderbuik naar haar venusheuvel en wijk uit naar haar benen. Wat een prachtige mooie benen heeft ze eigenlijk, iets waar ik nog niet eerder bij stil gestaan had. Ik trek haar benen iets op en masseer haar boven benen stevig, maar kan me niet lang inhouden. Haar heerlijke volle billen schreeuwen om mijn aandacht. Ik ontdoe haar van een prachtige string en een strakke zwarte poes keek me aan. Ik masseerde haar billen. Met mijn vingers gleed ik langs haar bilnaad mijn vingertoppen langs haar anus. Bij bepaalde bewegingen hoorde ik haar vochtige schaamlippen uit elkaar soppen. Haar roze kutje zag er sappige uit tussen haar donkere huid. Langzaam bracht ik mijn gezicht richting haar schaamlippen, mijn handen vonden de weg terug naar haar borsten. Haar clitoris belanden in mijn mond, ik sabbelde stevig en haar lichaam reageerde heftig. Ik rook haar heerlijke lichaam, en de heerlijke geur van het vocht tussen haar schaamlippen. Mijn tong gleed naar beneden ik befte haar diep. Mijn handen waren inmiddels verhuisd naar haar billen waar ik met mijn vinger toppen zacht tegen haar anus aan drukte. Ik nam weer wat afstand en bewonderde haar prachtige lichaam. Met mijn vingers ging ik haar vagina binnen. Na een aantal keren heerlijke heen en weer te soppen kromde ik mijn vinger zodat ik haar G-spot kon masseren. Ik hoefde niet te twijfelen, het vocht sopte uit haar als bewijs dat ik goed zat. Ik voerde de druk en het vocht nam toe. In kleine scheutjes sopte het uit haar lichaam. Xandra begon te schudden. Met mijn andere hand bracht ik haar hand bij d’r clitoris, ze snapte de hint en begon zichzelf te masturberen. Samen brachten we haar tot een heerlijk orgasme het vocht spoot tussen mijn vingers naar buiten terwijl haar lichaam schokte. Ze zakt in elkaar en trok haar benen naar zich toe. Ik bewonder opnieuw haar lichaam met mijn vingertoppen glijd ik over haar huid. Wauw wat heb ik genoten en zo te zien; zij ook! Ze schokt zelfs nog een beetje na. Dan hoor ik haar zachtjes zeggen; “Nu je weet hoe chocola smaakt, hoop ik dat je nog een keer terug komt voor meer” “Wat was dit lekker!”. Nou daar kom ik zeker voor terug dacht ik, maar reageerde bewust niet. Ik verexcuseerde mezelf en ging naar het toilet. Mijn keiharde lul keek me aan en na een paar korte bewegingen kwam ik klaar, het beeld van haar vochtige roze kutje nog voor ogen. Ik zakte iets door me knieĂ«n, vermande mezelf en na een korte schoonmaak ging ik terug naar de kamer. Ze lag er nog en had een deken over zichzelf heen getrokken. Ik kroop tegen haar aan. Deze pure chocola smaakte zeker naar meer! Wat mij betreft komt er nog een volgende keer.

reageer@email.com (email adres van een vriendin, maar reageer gerust).



Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl
ï»ż

Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online