Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

love is love
ik ben een meisje. ik zit op de middelbare school in groningen ik heb daar een leuke klas met 18 jongen en 3 meisjes. dus dat is wel gunstig voor ons meisjes..

maar op een dag toen we in de biologie uur zaten. ging de mevrouw vertellen over de 'bloemetjes en de bijtjes'. het was een heel boeiende les en iedereen lette op maar ze waren allemaal aan het giebelen en lachen en al.toen zei de juf : wie heeft hier al ooit gezoend 5 jongens staken hun vinger op en vertelden hun verhaal. zo zat er een jongen en die zei : ik had op vakantie een meisje ontmoet en ze heette caroliena het was een beeldschoon meisje toen ik s'avonds alleen met haar ging lopen over het strand werd ik een beetje geil zei ook want ze zag dat. toen begonnen we te zoenen het was lekker ze kon het goed! (iedereen lachtte hem uit maar waren ook stil) toen begon het hard te onweren en te regenen we gingen naar haar tentje. want ik mocht van mijn ouders bij haar slapen. wegingen ons douchen en wassen want het was al half 11. toen gingen we naar onze tent. ik streelde haar overal , over haar aa cup was dus niet zo groot maar wel lekker en over dr vrouwelijks geslachtsdeel. toen deed ze dat ook bij mij over mijn pik. ze voelde dat ie stijf werd en zei wat zit daar nou onder schatje ? ik zei oh ja ik wordt een beetje geil van je, niet zo'n beetje eigenlijk ook niet. ze zei oh dan zal ik je wel eens even verwennen ze begon me te trekken en we gingen weer zoenen we deden allebei onze kleren uit en ze zei mag ik iets heel lekkers bij je doen liefje ? ik zei waar heb ik dit aan te danken ? nou.. je bent zo lief en mooi. ik zei oke.:$ ze begon me hard te pijpen niet normaal ik kwam naa een paar minuten klaar in dr mond ze slikte alles door!! ik begon haar toen ook te beffen en ze vroeg of ik haar wou nemen ik zei natuurlijk ja en ik nam haar in der kut. alleen hij ging er niet goed in mijn pik was te dik en zij was nog maagd (en ik ook) maar toen likte ik haar nog eens en toen ging ie er wil in ik stootte als een gek. we hebbendit nog vaker gedaan en het was geweldig!!

de juf zei: nou dit verhaal had nou ook weer niet gehoeven met een blozend gezicht..

wordt vervolgd..

xxxxxxx my!

~ Geef alsjeblieft een cijfer.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online