Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

de geile bibliothecaresse
Ik ben 29 jaar en werk als bibliothecaresse in een grote bibliotheek die veel gebruikt wordt door advocaten en rechtenstudenten. Het is er een waar doolhof van grote, hoge boekenkasten waar je een trap nodig hebt om de bovenste planken te kunnen bereiken, met schemerige hoekjes Ă©n aparte kamertjes waar men boeken kan bestuderen die niet uitgeleend mogen worden. Mijn collega is een oudere, constant chagrijnige, gezette vrouw. Ze houdt iedereen nauwkeurig in de gaten of er niet iets gebeurt wat volgens haar niet door de beugel kan. Dat kan iets zijn als een verkeerde omgang met ‘haar’ boeken of te hard of teveel praten. Veel van de klanten komen dan ook naar mij als ze iets specifieks zoeken.

We hebben veel vaste klanten, die ik van gezicht en soms ook naam wel ken. Al een paar avonden kwam er echter een nieuwe man, duidelijk geen student maar ook zonder pas van een advocatenkantoor. Ik schat zo midden 30, 1.90 lang, kort, donker haar met wat beginnend grijs aan de slapen en bruine ogen. Altijd strak in het pak en doelgericht. Een sexy uitstraling en ik vond het dan ook jammer dat hij geen hulp nodig leek te hebben bij het zoeken van een bepaald boek. Ik zou hem daar graag bij helpen en ook wel bij andere dingen, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik merkte wel dat hij me graag na mocht kijken als ik langsliep en dat bleef ook mijn collega niet onopgemerkt. De 4de avond dat hij er was, sprak ze me aan op mijn kleding nadat zijn ogen weer afdwaalden van zijn boek toen ik langsliep. Volgens haar was mijn rok te kort, mijn blouse te laag open en mijn haar niet net genoeg, hoewel ik alles volgens de kledingvoorschriften droeg. Zij het wel op de grens daarvan. Ik trok me hier natuurlijk niet veel van aan en ging gewoon door met mijn werk. Even later stond ik voorovergebogen boeken terug te zetten in een van de kasten in het achterste, nogal schemerige gedeelte. Plotseling kreeg ik het gevoel dat ik bekeken werd en tegelijkertijd hoorde ik wat ritselen achter me. Ik schoot overeind. Daar stond hij ineens. “Sorry, ik wou u niet laten schrikken” zei hij, “ik wou alleen even zeggen dat ik uw collega u net hoorde bestoken met, naar mijn mening onterecht commentaar over uw kleding. Ik hoop dat u zich daar niet door laat beïnvloeden, de inrichting hier is mooi maar niet al te visueel uitdagend, alle afwijking daarvan is welkom.” Bij dit laatste ging hij duidelijk zichtbaar met zijn ogen over mijn lichaam. Ik voelde mijn wangen kleuren en een tinteling in mijn onderbuik. Nog voor ik de kans had te reageren, knipoogde hij naar me en liep weer terug naar zijn tafel. Ik bleef even staan om bij te komen van de schrik en lichte opwinding die deze korte ontmoeting bij me teweeg had gebracht. Ik besloot dat ik deze hint van zijn kant niet onopgemerkt voorbij zou laten gaan. Toen ik later op de avond zijn leestafel aan zijn achterkant passeerde, zag ik dat hij zijn lamp nog niet aan had terwijl het al behoorlijk donker was. Ik boog me langs hem heen en kwam met mijn borsten even tegen zijn rug en bovenarm. “Zeg alsjeblieft maar gewoon je tegen me de volgende keer” fluisterde ik in zijn oor en ik drukte zijn lampje aan. Ik liep weer verder en zag mijn collega me met een afkeurende blik nakijken vanaf haar bureau.
Verder gebeurde er die avond niets maar tegen sluitingstijd liep hij langs de balie en ik zag hem met mijn collega wat bespreken en in mijn richting kijken. Hij gaf me nog eens een knipoog en liep naar buiten. Ik wou mijn collega niet laten merken dat ik nieuwsgierig was naar wat ze hadden besproken. Nadat ze vertrokken was keek ik in het afsprakenboek waar ze na hun gesprekje wat in had geschreven. Het bleek dat hij voor de volgende avond een privé-ruimte besproken had en daar boeken wou inzien die alleen onder toezicht gelezen mogen worden. En dat was nu net mijn afdeling. Dat zou dus betekenen dat ik 2 uur lang met hem in 1 kamer zou zitten. Die avond liet ik thuis al mijn fantasie de vrije loop over wat er allemaal zou kunnen gebeuren en ik kleedde me de volgende ochtend met zorg. Een zwart kanten lingeriesetje met jarretel, een korte kokerrok en een nauwsluitende blouse.

Op het werk kon ik maar moeilijk mijn gedachten weghouden van hem, ik wist zijn naam niet eens! Een kwartier voor de afspraak stond ik de boeken die hij had opgegeven, bij elkaar te zoeken. Hiervoor moest ik de ladder op en ineens hoorde ik onder me zijn stem; “wat een prachtig uitzicht”. Toen ik omlaag keek zag ik hem nog net zijn hoofd naar het raam draaien wat op de rivier uitkijkt. Hij had omhoog staan kijken, onder mijn rokje! Ik voelde me alweer opgewonden worden. “Ja, hù” antwoordde ik, “als ik het goed heb, hebben wij een afspraak? Ik sta volledig tot uw dienst” en klom van de ladder. Ik zag dat hij hierop even moest slikken en probeerde een glimlach in te houden. Ik draaide me om, om het laatste boek te pakken en hierop kwam hij achter me staan en fluisterde nu in mijn oor “zeg maar je, hoor”. Hij liep achter me aan naar de privĂ©-ruimte en ik zag mijn collega ons nauwlettend in de gaten houden. In de kamer legde ik hem de regels uit met betrekking tot het gebruik van de boeken. Al die tijd voelde ik zijn ogen op mijn lichaam en wou dat het zijn handen waren. Toch gebeurde er nog niets. Hij ging serieus aan het werk achter het bureau en ik begon te twijfelen of ik zijn opmerkingen en blikken verkeerd had gelezen. Na zo’n 3 kwartier stond ik op van mijn eigen leeswerk en liep naar het raam. “Sorry, ik hoop niet dat ik je uit je concentratie haal, maar ik kon wel even wat beweging gebruiken” zei ik, toen hij opkeek. “Dat is niet zo’n gek idee” antwoordde hij en stond zelf ook op “ik kan ook wel wat beweging gebruiken en bewegen is altijd leuker met z’n 2en”. Met dat hij dat zei kwam hij achter me staan en het laatste fluisterde hij in mijn oor. Ik voelde zijn hete adem in mijn nek en mijn lichaam reageerde hier direct op. Mijn borsten werden hard, ik begon sneller te ademen en voelde mijn kutje al nat worden. “Wist je dat ik al hard werd de eerste keer dat ik je zag?” zei hij achter me. Ik kon geen woord meer uitbrengen en wou me omdraaien omdat ik de geile blik zin zijn ogen wou zien. “Nee, blijf zo staan” zei hij en ik hoorde dat hij zijn stropdas losmaakte en zijn colbertje uitdeed. Hij maakte mijn haarclip los en haalde zijn handen door mijn haar. Ik voelde me week worden en leunde naar achteren tegen zijn borstkas. Hij deed mijn haar opzij en begon me in mijn nek te kussen. Ik begon te kreunen van genot en toen hij zijn handen over de voorkant van blouse over mijn borsten haalde, kromde ik automatisch mijn bovenlichaam. Mijn kont kwam tegen zijn kruis en ik voelde zijn erectie door de lagen stof heen. Zijn adem stokte even en ik moest lachen van plezier en genot dat ik hem dit kon laten voelen. Hij bleef over mijn borsten heen wrijven en ik zocht met mijn handen zijn achterwerk en benen. Hij haalde mijn blouse uit mijn rok en Ă©Ă©n hand gleed onder de band van mijn rok terwijl de ander onder mijn bh kroop. M’n tepels waren keihard en gevoelig en hij leek precies te weten hoe ik aangeraakt wilde worden. Toen hij mijn jarretel-gordel voelde, kreunde hij en zei “mmm, zo geil”. Dat was ik intussen zelf ook en ik kon niet wachten om zijn pik echt te voelen. Ineens bedacht ik me; “zit de deur wel op slot?’’ “Hoezo, bang dat die oude heks ons betrapt?” vroeg hij lachend. “Maar laten we hem maar wel op slot doen, voordat ze mee wil doen”antwoordde ik. Hij rilde en zei dat ‘t hem inderdaad wel verstandig leek. Hij liet me los en ik deed de deur op slot. Nu kon ik voor het eerst zijn gezicht zien en zijn ogen stonden donker van lust. Toch vroeg ik me ineens af waar ik mee bezig was, ik was nog nooit zo geil geweest, maar het zomaar doen met een vreemde? Hij leek te merken dat ik plotseling wat onzeker was en liep op me af. Ik verstarde maar hij glimlachte en zei; “waar ben je bang voor, dat je zult komen zoals je nog nooit bent gekomen? Want dat ben ik van plan met je”. Inmiddels stond hij weer achter me en zijn handen hadden hun vorige positie al weer ingenomen. Mijn slipje was al flink nat geworden van mijn eigen vocht en zijn warme vingers hierover voelden heerlijk. Mijn hele lichaam tintelde en ik besloot me er aan over te geven. Mijn handen gleden weer naar zijn benen en ik begon zijn riem los te maken. Zijn ademhaling werd ook sneller en dit wond me nog meer op. Terwijl ik zijn pik bevrijdde uit zijn boxershort stak hij 2 vingers bij me naar binnen. Ik was al zo nat dat dit moeiteloos ging. Hij masseerde met zijn duim mijn clit en zijn vingers vonden binnenin een heerlijk plekje. Steeds fluisterde hij in mijn oor allerlei geile zinnen die ik niet eens zozeer verstond maar wel voelde als het ware. Ik trok hem langzaam af op het ritme van zijn vingers in mijn kut totdat ik niet langer kon omdat ik mijn orgasme voelde komen. Hij hield zijn vrije hand voor mijn mond om mijn kreunen wat te dempen. Nog steeds stonden we midden in de ruimte, hij achter mij. Toen ik wat uitgetrild was zei hij “en nu is het mijn beurt”. Hij stuurde me naar het bureau en boog me eroverheen. Nog steeds kon ik hem niet zien maar dat maakte deze hele neukpartij juist extra opwindend. Hij sjorde mijn rok omhoog en met zijn benen spreidde hij mijn benen. Met Ă©Ă©n hand schoof hij mijn slipje opzij en hield deze zo vast. Ik voelde zijn broek afzakken en daar was dan zijn keiharde pik die hij eerst een paar keer achterlangs tegen mijn clit wreef. Ik begon haast alweer te komen en smeekte hem om hem er alsjeblieft in te steken. Toen hij dan eindelijk bij me binnenkwam, kreunde ik het uit. Ik had nog nooit zo’n grote pik in me gehad en het voelde geweldig. Hij begon langzaam te stoten maar voerde dit al snel op. Ik moest me vasthouden aan het bureau toen zijn stoten steeds harder en dieper werden. Hij beukte hem er echt in en ik voelde zijn ballen tegen me aan. Na een paar minuten voelde ik dat ik weer ging komen en bijna gelijktijdig kwam hij. Ik voelde zijn warme zaad binnenstromen, een geweldig geil gevoel. Hijgend lag hij op mijn rug om op adem te komen. Even later voelde ik hem zich uit me trekken en ik draaide me langzaam om. Nog steeds tintelde mijn hele lichaam en toen ik hem aankeek kwam ik al bijna weer. Hij had een voldane glimlach, zijn haar zat door elkaar en hij had zijn pik in zijn hand. Even stonden we zo tegenover elkaar en toen besloot ik het heft in handen te nemen. Ik stuurde hem naar de bank en liet hem zitten. Ik ging op mijn knieĂ«n voor hem zitten en knoopte mijn blouse los. Ik trok hem uit maar liet mijn bh aan, mijn tepels staken bijna door het kant zo hard waren ze. Hij bracht zijn handen naar haar borsten maar ik schudde mijn hoofd “nee, nee, even geduld”. Hij legde zijn armen nonchalant over de bankleuning en zakte wat onderuit. Ik boog mijn hoofd naar beneden en keek hem nog even van onder mijn pony aan voordat ik zijn nog steeds gezwollen pik in mijn mond nam en begon te zuigen. Ik liet mijn handen over zijn borstkas glijden en voelde zijn versnelde hartslag. Ik bracht Ă©Ă©n hand omhoog en hij begon op mijn vingers te sabbelen, met mijn andere hand masseerde ik zijn ballen en zijn pik. Ik hield het niet voor mogelijk want het voelde alsof hij daarnet al zijn zaad al in me gespoten had maar al snel kwam hij weer in mijn mond. Ik kwam wat omhoog en hij keek me uitdagend aan. Ik bleef hem aankijken, slikte zijn zaad door en likte mijn lippen af. “Jezus, wat ben jij geil” wist hij er nog nahijgend uit te brengen. “Jij bent anders ook niet verkeerd” zei ik. “En ook nog niet klaar met je, als het aan mij ligt” antwoordde hij weer. Ik keek hem verbaasd aan want we waren net allebei al 2 keer gekomen en ik kon me niet voorstellen dat hij nog meer op kon brengen. Geen van mijn eerdere partners had dat gehaald in ieder geval en ik bij hen dus ook niet. Hij moest lachen om mijn gezichtsuitdrukking; “ik had je toch beloofd dat ik je zou laten komen zoals je nog nooit gekomen was” en hij boog zijn gezicht naar het mijne en kuste me. Zijn tong masseerde mijn tong, zo was ik ook nog nooit gekust. Hij kwam voor me op de grond zitten en trok mijn bh eindelijk uit. Hij duwde me langzaam naar de grond en begon mijn borsten te kussen en met zijn duim en wijsvinger mijn tepels te masseren. Met Ă©Ă©n hand werkte hij mijn slipje naar beneden. Ik kermde het alweer uit en het kon me niet meer schelen of iemand me hoorde. Zoals deze man me liet voelen! Zijn kussen en likken kwam steeds lager en ineens voelde ik zijn tong langs mijn natte kutje. Ik duwde mijn bekken steeds hoger om maar niets van dat gevoel te hoeven missen. Hij sabbelde op mijn al zo gevoelige clit en stak zijn tong diep naar binnen. Zelfs zijn smakkerige geluiden wonden me nog meer op en ik werd natter en natter. Mijn lippen zaten vol met bloed en waren heerlijk gevoelig. Toen hij ophield met zijn mond mijn kutje te bewerken kon ik wel janken maar de belofte die zijn pik uitstraalde maakte dat weer goed. Even torende hij boven me uit met een brede lach op zijn gezicht en hij trok zijn overhemd uit. Wat een geweldige man om te zien. Een brede, gladde borstkas, mooi gespierd maar niet overdreven en dan eronder een dikke, kloppende, nog natte pik. Helemaal voor mij alleen. Hij pakte mijn onderbenen vast, bracht ze omhoog en legde ze aan weerszijden op zijn schouders. Met een hand om zijn pik bracht hij hem weer voor mijn kutje. Ik kwam al omhoog om hem te omsluiten en hij stak hem er gelijk hard en diep in. Dit keer neukte hij me nog harder dan op het bureau en zelfs de pijn van zo diep en hard genomen worden was lekker. Onze zwetende lichamen gleden over elkaar heen en dat was zĂł geil. Ik hield het niet lang meer voordat ik weer kreunend en kermend klaarkwam. Hij hield het nu langer vol en liet me nog 2 keer komen voordat hij ook weer zijn zaad in me spoot. Hijgend bleven we nog een poosje op de grond liggen. Ik dacht dat ik nooit meer op zou kunnen staan, maar de kamer was over een kwartiertje al weer gereserveerd voor een ander. Wat zou die wel niet denken, het rook hier nu toch echt naar sex maar dat kon me niets schelen. Deze neukpartij was wel wat waard, ik moest al lachen bij het idee dat mijn collega de ruimte binnen kwam met de stapel boeken voor haar afspraak.

Eenmaal aangekleed gaf hij me nog een lange tongzoen en bedankte me voor de ‘geweldige service’. Ik liep met hem naar de balie waar mijn collega al weer afkeurend stond te kijken op haar horloge. “Dat was langer dan de afgesproken tijd, hoor” zei ze. “Maar ik heb nu wel alles waar ik voor gekomen was” zei hij “en ik kom zeker nog eens”. Met een knipoog in mijn richting liep hij naar buiten en ik zag hem mijn slipje uit zijn broekzak halen en naar zijn neus brengen.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl
ï»ż

Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online