Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

de volleybalclub 1
hallo ik ben John en ben 43 jaar en lees hier regelmatig de geile verhalen en zit regelmatig met een lekkere stijve pik in mijn broek.

Ook ik wil hier een keer een verhaal schrijven wat ik een jaar of 3 geleden mee gemaakt heb,ik ben dus lid van een volleybal club en met mijn 40 jaar mag ik er best nog wel zijn,mijn blonde haar is inmiddels wel verdwenen en heb nu een lekkere korte look met grijs haar,lekker kort geschoren,wat natuurlijk lekker makkelijk is en ook mijn lekkere pik is ontdaan van al zijn haar,wat ik zelf een lekker gezicht vind en mijn vrouw is er ook helemaal weg van.

Maar om mijn avontuur te beginnen ik moest een keer op een vrijdag spelen,en het was een van de laatste wedstrijden op de avond en het vrouwen team was al klaar en kwam bij ons kijken en in dat team spelen ook angela,gaby en mijn schoonzus marjolein en dat is een echt vriendinnen clubje,die echt alles samen doen,ik denk zelf dat ze ook met zijn drieen regelmatig sex hebben.
Dus zij zaten naar ons te kijken en regelmatig werden er dubbelzinnige opmerkingen gemaakt naar de spelers en zaten ze mij lekker geil aan te kijken en had ook het idee dat ze regelnatig naar mijn broekje zaten te kijken wat mij niet onberoerd liet je moet weten dat mijn lul in slappe toestand zeker wel 15 cm is en omdat de broekjes die we van de club ook niet een van de grootste zijn,en ik ook niks er onder heb dus met alleen een binnenbroekje de contouren van mijn pik redelijk goed te zien is,maar omdat zij zo zaten te kijken begon het al behoorlijk te zwellen in mijn broek.

Maar omdat we toch wel een belangrijke wedstrijd moesten spelen,schonk ik er verder geen aandacht meer aan en de opwinding in mijn broekje was weer geslonken,maar omdat we zo fanatiek bezig waren met ons team probeerde ik nog een bal te halen bij het net ,waarbij ik mij behoorlijk blesseerde mijn benen deden niet wat ik wilde en verekte wat wat bij mijn boven been en moest het veld uit,de verzorgster en tevens de coach van het vrouwen team en nam me mee naar de masseer tafel in de vrouwen kleedkamer,daar onderzocht ze me en zei dat ik niks gescheurd had maar dat ze me wel even flink zou masseren bij mijn bovenbeen dit was natturlijk erg lekker en probeerde me te ontspannen ze zei ik moet je wel even helemaal masseren tot aan je lies ik zei dat is niet erg hoor ga je gang als ik maar van de pijn afkom.
Zij dus aan de gang en inderdaad ze kneede me ook flink bij mijn lies en ze raakte af en toe wel lichtjes mijn balzak aan wat mij toch niet onberoerd liet en mijn pik toch behoorlijk begon te zwellen,ik zag dat ze er naar keek wat mij nog meer deed opwinden en hij nu toch echt wel echt stijf stond maar ze ging toch gewoon met de massage door en elke keer kwam ze weer met haar lekker handen bij mijn gezwollen pik die toch al gauw 22 cm is in stijve toestand, en zag aan haar tepels die tegen haar t-shirt aanduwde dat ze toch wel opgewonden werd van de boobbel in mijn broek,maar opeens was ze klaar en zei kom volgende week nog maar een keer dan is het wel over.

De massage had me wel goed gedaan en ik liep al weer lekker,dus ik naar mijn kleedkamer die natuurlijk leeg was want mijn team was nog aan het spelen dus ik ging maar onder de douche ,om alles even lekker van me af te spoelen onder de douche keek ik even naar mijn pik die er al weer rustig bij hing en zeepte me even lekker in vooral bij mijn lekkere kale pik en balzak,ik vind dat altijd wel een lekker gevoel,en al denkend aan dee kneedpartij van net begon mijn pik al weer lekker te groeien en begon er lekker mee te spelen,maar wat ik niet wist dat mijn schoonzusje marjolein zachtjes de kleedkamer binnen was geslopen en om het hoekje lekker stond te gluren en al lekker met haar hand in haar broekje zat,maar ik hoorde natuurlijk niks door de douche,en ze zat al lekker met haar vinger in haar poesje ze kwam al lekker klaar met de aanblik van mijn kale lul die nu toch werkelijk op klappen stond doordat ik lekker met mijn pik stond te spelen,opeens zei ze wat en ik schrok en liet gauw mijn pik los en probeerde hem te bedekken want ja het is toch je schoonzus he die daar staat,normaal als ze bij mijn broer is is ze best wel preuts , ze werkt op een advocaten kantoor en loopt de hele dag in van die keurige pakjes rond dus als ik haar zie denk je niet meteen aan sex,maar nu ik haar zo zag staan met haar lekkere handjes in haar broekje die al lekker nat was geworden ,liep ik naar haar toe met mijn grote pik en ze was een en al verbazing dat ik zo een grote pik had en dan nog kaal ook ze zei zo dat is wel wat anders dan de lul van je broer die heeft een hoop haar op zijn zak en lang niet zo groot als die van jouw.

IK moest even glimlachen en pakte mijn handdoek om me af te drogen, en probeerde niet naar haar kruis te kijken want dat zag er wel heel lekker uit dat natte broekje waar haar gezwollen lipjes tegen aan duwde en daartussen stak ook nog een bobbel naar voren wat haar kittelaar zou kunnen zijn maar dat kan bijna niet zo groot moet die zijn,zei zag dat dat ik naar haar kruis keek en zei lekker he wat je daar ziet en ik knikte ja en dat was haar teken om mijn handoek te pakken en me te helpen af te drogen, ze begon natuurlijk lekker bij mijn pik en droogde hem goed af waardoor mijn velletje naar achter schoof en mijn grote paarse eikel tevoorschijn kwam ,dit was voor haar zo een geile aanblik dat ze hurkte en mijn lul in haar mond nam,oh wat was dit geil zeg deze aanblik,maar ik stapte toch naar achter want ja het is toch je schoonzus he ,maar ze zei nee nee kom hier met je geile pik ik zal je even lekker pijpen want je broer wil dat nooit die vind dat allemaal maar een gedoe die wil alleen maar neuken recht toe recht aan,dus ik heb dit nog nooit gedaan maar heb er wel altijd van gedroomt,nou dit was voor mij natuurlijk het sein om mijn heerlijke stijve pik in haar mondje te stoppen wat natuurlijk niet mee valt zo een van 22 cm in haar mondje te stoppen,maar ik was een en al verbazing ze slurpte hem zo op en gaf mij een pijpbeurt waar je u tegen zegt,ze bleef zuigen en ze vroeg zelfs of ik der in de mond wou neuken,dus ja dat liet ik me geen 2 de keer zeggen en begon haar heelijk te neuken in dat geile mondje van haar eerst zachtjes tot de helft van mijn pik kon ze alvast een beetje wennen want ja zo ervaren was ze niet ,maar ze had er geen probleem mee en al gauw deed ik hem er helemaal in totdat hij bij haar achter in haar keel zat wat een lekker gevoel gaf dat ,en dat deed ik nog een paar keer en dat was voor mij teveel en spoot heerlijk achter in haar keel en zei maar slikken en ze morste geen druppel die lekkere sloerie van een schoonzus van me.

Ik haalde me lul uit haar mond en ze likte hem nog even schoon,maar op dat moment kwamen haar vriendinnen binnen gaby en angela en keken wel even raar zij zo op der hurken en ik met mijn half slappe lul in haar mond,maar de schrik was al snel verdwenen en gaby de brutaalste van de 3 kwam gelijk naar me toe lopen en pakte me bij mijn lul beet en zei dat ze het heerlijk vind om met een kale lul te spelen,en nam hem meteen in haar mond en begon me ook weer heerlijk te pijpen en mijn lul kwam al weer langzaam overeind,ze zei dat ik moest gaan liggen wat ik gelijk deed en ze ging weer verder met pijpen,angela kon natuurlijk niet achterblijven en deed haar broekje uit,en kwam met haar lekkere kale poes op mijn gezicht zitten,ik ging haar lekker likken en onderhand zat gaby aan mijn pik te sabbelen maar ook zei deed haar broekje uit en ging op mijn pik zitten en begon die te berijden of haar leven ervan afhing ,marjolein had inmiddels ook haar broek uitgedaan en ook zei had een kale poes en wat ik al gezien had ze had een hele grote kittelaar en ze ging voor angela staan en werd ook heerljk gelikt.
Met deze aanblik hield ik het niet meer en spoot mijn sperma in gaby haar poesje ook angela en marjolein kwamen hevig klaar en het kut vocht liep heerlijk mijn mond in

zoiets had ik nog nooit meegemaakt maar ik ben nog niet klaar er komt nog een vervolg mijn vrouw komt nu binnen en ga er ff lekker neuken want ik zit hier alweer met een stijve pik

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 25 bezoekers online