Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

kantoor
Vandaag een dag vol afspraken. In de ochtend mailen we even. Sorry lieverd, vandaag weinig tijd!
Je laat duidelijk merken dat je het niet leuk vind. Ik reageer afzijdig, je baalt.
Vraag je nog of je de hele dag op kantoor ben en krijg alleen “ja” als antwoord.
Ik lach, weet wat jij niet weet en wil dat zo houden…
Stuur je nog een mailtje waarin ik zet dat ik geen tijd heb voor jouw, binnen 1 minuut krijg ik een bericht terug. Stik, staat er. Ik lach erom. Oh jongen wat ga jij je woorden terugnemen!
Ik sluit mijn computer af en ga naar mijn afspraken.
In de loop van de dag wordt ik zenuwachtiger.
Mijn laatste afspraak voor vandaag.
Ik ga op weg… Stop nog even voordat ik er ben. Kijk even in de spiegel, werk mijn make-up bij en doe mijn haren netjes. Lipstift en een lekker geurtje… Ja ik ben er klaar voor.
Spreek mezelf toe, weet wat ik ga doen.
Ik loop naar binnen, haal nog eens diep adem.
Vraag naar degene met wie ik een gesprek heb. Moet even wachten. Kijk om me heen en dan slaat mijn hart een slag over. Daar zit je, druk aan je werk en hebt niets in de gaten.
De man waar ik een gesprek mee heb wordt opgehaald. Hij zit bij jouw op kantoor zie ik.
Ik merk dat jij je omdraait en doe net of ik je niet zie. Zie in een weerkaatsing van een raam dat je schrikt! Ik lach in mezelf, wat nou ,stik, denk ik nog!
Mijn afspraak komt eraan en mijn aandacht verplaats ik naar hem. Oh wat wordt dit leuk!
Of ik er problemen mee heb om bij zijn bureau een gesprek te hebben, de spreekkamers zijn bezet Nee hoor, geen probleem! Ik volg hem en als ik binnenkom zeg ik je vriendelijk goedendag.
Je blik boort zich in de mijne.
Ik verander mijn blik en kijk je 2 seconden verleidelijk aan. Ook zie ik in 1 oogopslag jouw blik veranderen. Je blik vliegt over mijn lichaam. Ja gek ben ik niet. Ben in een net zwart pak. Heb een laag uitgesneden top hieronder. Net een randje van mijn rode lingerie komt eronderuit. Jij herkent het meteen van de vorige keer dat je m’n kledingstukken stuk voor stuk uitrok.
Ik ga zitten en kijk je verleidelijk aan maar met een strak gezicht...
Ik zit met m’n gezicht naar jouw. Je collega kijk je op de rug. Zie dat je me alleen maar aankijkt.
Ga ik gesprek met een collega van je. Negeer je. Je baalt, wilt reactie. Nee jongen, werk gaat voor!
Je collega heeft niets door. Ik praat door, en reageer op zijn grapjes. Buig iets voorover en weet dat ik voor je collega en jouw nu uitdagend zit. Ook hij kijkt en zijn wenkbrauwen gaan omhoog. Ik reageer hierop. Ga het spel aan wat je collega speelt. Ga iets achteruit zitten en sla mijn benen over elkaar.
Hij vraagt waar ik woon en ik laat express niets los over thuis. We praten over van alles. Waar ik van het weekend ging stappen. Ik zie je blik veranderen Dit zint je niet.
Ik kijk een keer naar je. Je blik is hard! Nee, dit pik je niet. Niet een ander. Ik kijk je aan… Je collega heeft dit door.
Hij vraagt of we elkaar kennen. Nee, ze ik voordat je kan reageren. Oh wat baal je. Ik ben je te snel af.
Ik steek ijzig m’n hand naar je uit en stel me voor. Jij stelt je ook voor, houdt mijn hand net een seconde te lang vast, je voelt de rilling door mijn lichaam, je glimlacht…
We praten even en je collega krijgt telefoon. Hij verontschuldigd zich en loopt naar zijn bureau.
Zodra hij uit gehoorsafstand is krijg ik de volle laag! Waar ik wel niet dacht mee bezig te zijn…
Ik lach en kijk je aan. Zeg dat ik toch kon stikken? Nou dan liever met jouw in de buurt! Je blik veranderd, wordt weer zacht, je beseft dat ik hier echt zakelijk moest zijn en je daarmee te pakken kon nemen. Herhaal nogmaals je woorden, ik kon toch stikken?! Maak dat maar goed!
Meteen daag je me weer uit, je blik vliegt over mijn lichaam.
Als je collega zich even omdraait voel ik je handen over mijn billen gaan. Loopt snel achter me langs en drukt even je lichaam tegen dat van mij… Mmm je bent opgewonden.
Je collega komt terug. We gaan weer zitten en gaan verder met ons gesprek.
Moet mijn aandacht erbij houden…
Ineens zie ik je blik veranderen. Vraag me af waarom. Ik besef dat ik mijn vinger bij m’n mond houdt, je wordt gek van verlangen.
Het gesprek loopt ten einde. De telefoon van je collega gaat weer.
Jij biedt aan om mij uit te laten. Ik geef je collega een hand en voel jouw hand in mijn rug.
Laat me onbewust er iets tegenaan leunen.
Samen lopen we weg.
We lopen richting uitgang. Ineens trek je me een deur in. Het is donker hier. We staan in het magazijn.
Voel je mond op de mijne zacht en teder en zoen je terug. Je handen strelen zacht mijn borsten.
Ik voel dat je opgewonden bent en jij merkt aan mij dat ik steeds geiler wordt.
Je handen duwen mijn topje omhoog en zachtjes neem je mijn tepels in je mond. Fluistert dat je me mooi vind.
Ik duw je tegen de muur en trek je broek naar beneden. Gelijk neem ik je stijve lul in mijn mond.
Langzaam pijp ik je terwijl mijn handen over je lichaam gaan en je ballen zachtjes strelen.
Jouw hand verdwijnt in mijn broek en gelijk voel ik vingers in mij komen. Met je andere hand maak je mijn broek los. Je gaat door je knieën en laat je tong over mijn klitje gaan. Verlang zo naar je. Je ziet dat mijn benen beginnen te trillen en laat me heerlijk klaarkomen.
Ik begin je af te trekken, zie dat je bijna klaarkomt. Opeens druk je je lichaam tegen dat van mij. Voel je in me komen. Je drukt je hand hard tegen mijn mond. Geen geluid.
Met een paar seconden ben jij ook klaargekomen.
Snel trekken we onze kleren weer recht. Je kijkt of we weer verder kunnen lopen.
Je trekt me net zo snel weer mee naar buiten. Samen lopen we verder. Komen je collega weer tegen en je zegt met een stalen gezicht dat je mij de zaak laat zien. Ik kan geen woord uitbrengen.
We lopen naar buiten. Je geeft me nog buiten uit het zicht nog een lange hete afscheidskus.
De eerste zet was voor mij, maar je hebt me weer overbluft…




Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online