Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Sauna en een massage
Eindelijk, de werkdag is ten einde...
Kon me niet snel genoeg gaan vandaag.
Vanavond lekker naar de sauna en een massage. Even alleen, even tot rust komen en genieten.
Snel naar huis, nette kleren uit. Wat zal ik aandoen... Pak een spijkerbroek en een lekkere trui.
Even andere lingerie pakken, wel zo mooi. Pak een mooi rood setje met kant.
Niet te sexy? Ach, mag ik ook eens genieten?
Na wat te hebben gegeten, stap ik in de auto.
Heerlijk, muziek hard aan! Vanavond is voor mij!
Bij de sauna heb ik alle tijd. Wat ga ik doen…Eerst al even de sauna in of gelijk een massage...
Nee, eerst de sauna in.
Ik kleed me uit en sla een grote witte handdoek om me heen. Bekijk mezelf in de spiegel. Ja, het kan er mee door zo.
Ik loop naar de douches en gooi mijn handdoek af. Eerst even een snelle koude douche.
Brrr... koud!

Pak mijn handdoek weer en loop de sauna in. Ga zitten op de eerste plek die ik tegenkom.
Ga maar even kort, ga straks nog wel een keertje.
Begin te kletsen met een meneer naast me. Vertel hem dat ik zo eerst een massage neem en daarna terug kom.
Hoor dat er nog iemand zit maar kan hem niet zien zitten, toch wel fijn, je kunt je iets afschermen hier…
Ik praat nog even verder en hoor geluiden om de hoek. Ga er snel vandoor, kom zo terug.
Loop naar de vertrekken waar massages worden gegeven. Kijk achterom, heb het gevoel dat iemand mij bekijkt maar zie niemand. Nou ja, zal wel verbeelding zijn...

Kan meteen doorlopen voor een massage. Trek even snel mijn lingerie aan.
Ga op mijn buik liggen, heerlijk die rust. Iemand begint me te masseren. Heerlijk.
Na een paar minuten is de persoon even weg. Blijf rustig liggen. Ja daar komt ie weer binnen.
He andere handen, zachter, mannenhanden denk ik nog...

Ik geniet, het is vertrouwt er wordt niet gepraat. De handen dwalen af. Langzaam over mijn rug naar beneden. Ik geniet, laat hem z’n gang gaan, het is vertrouwd.
Van mijn rug dwalen de handen af naar mijn billen en benen. De handen gaan langs de rand van mijn string… Ik grijp niet in.
Ineens zijn de handen weg en kom ik weer bij. Wil kijken wie het was maar ben alleen. Nou ja, het zal wel...

Ik drink even wat, trek m’n lingerie uit en ga de stoomcabine in.
Zie geen hand voor ogen.
Hoor dezelfde meneer als straks en ga naast hem zitten en klets weer verder.
Ik merk dat er naast me aan de andere kant ook iemand gaat zitten, zeg vriendelijk goedendag maar krijg geen antwoord.

De meneer gaat er weer vandoor en ik geniet van de rust. Doe mijn ogen dicht en blijf zo zitten.
Ineens voel ik een hand op mijn been, ik schrik maar zeg niets. Ik herken dit gevoel, dit zijn dezelfde handen als zonet...

Ik merk dat we verder alleen zijn… De hand gaat omhoog en ik laat mijn hand opzij glijden. Mmm genieten.
Zachtjes voel ik de hand tussen mijn benen gaan en ik geef hem de ruimte.
Ik laat mijn hand omhoog gaan en voel dat hij opgewonden is.
Ik vraag wie hij is. In plaats van antwoord staat hij op doet een hand voor mijn ogen en geeft me een tongzoen.

Ik weet niet meer waar ik het zoeken moet. Ik herken hem, maar waarvan…
Op hetzelfde moment ben ik alleen…
Na bijgekomen te zijn ga ik weer naar buiten, spoel me af en merk dat mijn lichaam in vuur en vlam staat. Wie is hij toch?!
Ik ga de sauna in. Niemand, heerlijk alleen.
Ga lekker languit liggen. Dommel een beetje weg. Ineens weer die mond op de mijne...

Ik open mijn ogen en kijk recht in die van jouw… Dus jij was het. Trek je naar beneden en duw mijn tong in je mond… Je zegt nog steeds niets en daagt me uit…
Je gaat naast me zitten en streelt me.
Weer loop je weg, ik volg je deze keer. Hoor op een afstandje dat je een tweepersoonssauna wilt...

Ik kijk waar je heen loopt en ziet dat je een cabine ingaat. Wat zal ik doen?
Na een paar minuten volg ik je. Zie je meteen naakt zitten en dat je met jezelf speelt...

Ik kom binnen maar ga niet naar je toe. Ik kijk hoe je met jezelf speelt en naar mij kijkt.
Je steekt je hand uit en ik leg de mijne erin.
Brengt mijn hand naar je harde lul en houdt jouw hand over de mijne... Samen trekken we je af... Wat geil...
Je komt klaar over mijn handen. Ik zoen je.
Ga naast je liggen en je slaat een arm om me heen. Je begint zachtjes mijn borsten te strelen.

Je draait me zachtjes om zodat ik met mijn rug tegen je buik aanlig. Ik voel dat je weer opgewonden raakt en je vingers glijden tussen mijn benen naar binnen. Ik geniet. Je praat zachtjes tegen me en kust me in me nek.
Ik draai me zo dat je in me kunt komen. Ik kreun, net als jij.
Langzaam vrijen we in de sauna. Heerlijk ontspannen...

Nee, we komen geen van beiden klaar, langzaam en rustig terwijl het zweet langs onze lichamen loopt.
Na een tijdje stoppen we. Draai me naar je om en we kussen elkaar, lang en intens.
Samen gaan we de sauna uit en spoelen ons af. Niemand kijkt op, denken dat we bij elkaar horen.
Ik vraag of je al weg moet. Je schudt je hoofd…Pak je hand en loop naar het bubbelbad.
Daar zitten nog 2 jongeren in.
Ze kijken ons aan en lachen. Onder water pak je mn hand en we blijven even zo zitten.
Het stel tegenover ons heeft alleen maar oog voor elkaar. Het windt ons op. Ook wij beginnen elkaar te zoenen.
Je handen kneden mijn borsten terwijl mijn handen hun weg vinden over jouw lichaam.
Het stel tegenover ons verdwijnt richting tweepersoonssauna. Wij lachen en weten genoeg.
Ik ga bovenop je zitten en we vrijen in het bubbelbad. Je mond blijft op de van mij. Samen komen we klaar. En blijven tegen elkaar aan zitten.
Na een tijdje gaan we richting kleedkamers.
Je fluistert in mijn oor dat je die lingerie vaker wilt zien en ik beloof je dat dat zeker gaat gebeuren…
We kleden ons aan en nemen buiten afscheid.
In de auto bel je me nog even en zegt terloops dat je elke 4 weken daar bent. Ik beloof je... Ik vanaf nu ook...

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online