Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

In de stad
Heb net mijn auto geparkeerd en loop richting stad.
Heb niet echt iets nodig maar verveel me.
Loop een paar winkels in en uit en zeg een paar bekenden goedendag.
Koop wat spullen die ik eigenlijk niet nodig heb.
Koop bij de bakker een broodje.
Ik krijg een sms. Jij bent het:
“Niet achterom kijken, gewoon doorlopen, we halen straks je auto op…”
De zenuwen gieren door mijn lijf maar ik kijk niet achterom.
Stuur je een sms terug waar ik heen moet lopen en je zegt me waar je auto staat.
Ja, die plek ken ik en ik loop er heen. Kom onderweg nog een vriendin tegen.
Zeg haar hallo en ze begint met mij te praten.
Ik weet dat jij vlakbij me staat. Ze vraagt of ik zin heb in een kop koffie maar ik zeg dat ik haast heb. Volgende keer dan maar?
Vervolgens loop ik weer door en krijg meteen weer een sms van je:
“Nu aan een streep door naar mijn auto!”
Ik loop door en na een paar minuten zie ik je auto staan.
Zonder iets te zeggen stap ik in, net als jij.
Je start en rijdt weg. Nog steeds geen woord gezegd…
We rijden de stad uit en rijden richting een buitengebied.
Je kent de weg hier, ja logisch….
Je slaat een verharde rustige weg in dat zandpad wordt. Aan het einde is het doorlopend zie ik.
We rijden verder en komen op een grasveld uit.
Ik stap uit. Kijk om me heen. Zie een beek lopen en er is een picknicktafel.
Geen idee waar we zijn maar het maakt me ook even niet uit.
Je komt achter me staan en zoent me in mn nek… Ik geniet.
Het is mooi weer en de zon schijnt.
Je duwt me ineens naar voren en doet mn rok omhoog. Mijn slip duw je opzij en je duwt je harde lul in een stoot in me. Ik schreeuw en hoor je lachen. Je neukt me. Hard en geil. Binnen een paar minuten kom je klaar maar je blijft me naar voren duwen. Je vingers gaan over mijn klitje en ik kom ook klaar.
Ik draai me om en zoen je. Langzaam en uitdagend…
Je kreunt als ik m’n handen over je lichaam laat gaan.
Je vertelt dat je langs reed en zag dat ik de stad inliep.
Je hebt je auto geparkeerd en had al snel door dat ik alleen was…
Uiteindelijk verlangde je zo naar me dat je me een sms deed.
Ik moet lachen…Jij spoort niet. Nee dat weet ik, zeg je waarop je mn hand pakt en naar het water loopt.
Daar gaan we in het gras liggen en begin je me uit te kleden. Je trekt mn top uit en je handen strelen mijn blote borsten. Je tong volgt… Ik doe mijn ogen dicht en geniet. Laat me heerlijk door je verwennen.
Langzaam trek je mijn rok uit en lig ik naakt voor je. Je hand glijdt tussen mijn benen en je laat je vingers over mijn klitje gaan en begint me te vingeren.
Ik kreun en je begint me heerlijk te likken.
Je laat me klaarkomen. Nu ben jij aan de beurt.
Ook ik kleed jouw uit.
Je t-shirt en broek liggen al in het gras. Laat mijn tong over je lichaam gaan en ik streel je.
Overal, maar sla je harde lul over. Je kreunt en ik geniet.
Een paar keer wil je mijn handen of hoofd naar beneden duwen maar ik ben je elke keer net voor…
Ik blijf je strelen en voel hoe je je langzaam ontspant.
Hier was het wachten op. In een ruk trek ik je boxert naar beneden en neem je harde lul in mijn mond.
Je schiet omhoog en ik duw je terug… Nee, nu ben je van mij…
Ik pijp je langzaam….snel…liefdevol en geil. Streel je ballen en voel aan je dat je niet meer kan van van verlangen.
Langzaam kruip ik bovenop je terwijl ik je blik niet los laat.
Laat je harde lul in me komen. Begin heen en weer te bewegen. Ook jij houdt je niet meer in.
Trekt me tegen je aan en samen komen we heerlijk klaar.
Ik rol van je af en blijf uitgeput naast je liggen.
De zon schijnt op onze lichamen. Tijd om bij te komen geef ik je niet.
Ik trek je overeind en samen lopen we nar de picknicktafel.
Ga op de picknicktafel zitten en jij begint me te beffen.
Ik kreun en wordt steeds geiler. Laat mijn handen over je lichaam gaan.
Je trekt me omhoog en legt me in het gras. Terwijl je mij beft duw je je harde lul in mijn mond.
Na een paar minuten draai je je om en duw je je lul in me.
Ik blijf je uitdagen en maak je helemaal gek. Je neukt me steeds harder en steeds dieper…
Je pakt mijn heupen vast en trekt me naar je toe. Je ogen zijn donker. Dit is puur lust.
Ik draai me om en je neukt me van achterlangs. Steeds harder en ruwer gaan je handen over mijn lichaam.
Je vinger gaat over mijn klit en je laat me heerlijk klaarkomen. Maar je stopt niet en gaat door.
Je draait me weer om en terwijl je me blijft neuken laat je me keer op keer klaarkomen.
Ik kan niet meer…maar jij lacht…je weet dat ik zal doorgaan.
Ik span mijn lichaam aan en ik zie aan je dat je dit niet meer verwacht had. Binnen een paar seconden kom je klaar en spuit je me weer vol.
Uitgeput blijven we even liggen.
We moeten terug…
We kleden ons weer aan en ik geef je een hete zoen. Binnen een paar seconden ben je weer zo geil dat je me nog een keer neemt op de picknicktafel…
We stappen weer in de auto en rijden terug. Je zet me af bij mijn auto. Ik stap uit, pak mijn spullen van de achterbank en je rijdt meteen weg.
Krijg gelijk een sms van je: Winkelse!


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online